ANOTACE Materiál je určen k získání znalostí o jižní Asii a následně k procvičení a upevnění získaných poznatků. V úvodní výkladové části se žáci seznámí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Advertisements

Jižní Asie a indie.
Jižní Asie Přibližná mapa Jižní Asie.
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
VY_52_INOVACE_03/2/13_ZEMĚPIS J a JV Asie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: III/2 – Inovace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jižní Asie Se rozkládá na poloostrově Přední Indie a v přilehlých regionech a ostrůvkách v Indickém oc. Tvoří ji Indická tabule, která se připojila v III.horách.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 17- Rumunsko, Bulharsko AnotacePrezentace, která se zabývá charakteristikou Rumunska, Bulharska AutorMgr. Kamila Bočková.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko AutorMgr. Ilona Šindelářová, ČísloVY_52_INOVACE_179 Názevindie Téma hodinyStáty jižní.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Pojmenuj domácí zvířata
Jižní Asie Anotace Prezentace zpracovává informace o regionu Jižní Asie i jednotlivých státech této oblasti. Obsahuje mapy, fotografie a křížovku. Autor.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
JIŽNÍ ASIE.
VY_52_INOVACE_03/2/12_ZEMĚPIS
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Jižní Asie.
Název: Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
- Oblast poloostrova Zadní Indie a Malajského poloostrova
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
INDIE.
VY_32_INOVACE_13 Asie - Jižní Asie - pracovní list
JIŽNÍ ASIE Indický subkontinent.
Jižní Asie Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Pavlína Lejsková ZŠ.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.8 Starověká Indie Název sady: Staroorientální státy a starověké.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Indie Tadž Mahál hinduismus.
VY__III/2__INOVACE__230 ZEMĚPIS Asie.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Asie – Povrch Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_JIŽNÍ ASIE ROČNÍK: 7. ročník ZŠ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda VZDĚLÁVACÍ.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_07_Páteř a hrudník.
ANOTACE Materiál je určen k získání informací o tom, kde a jak žijí lidé na Zemi. V úvodní výkladové části se žáci seznámí s rozložením obyvatelstva na.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
INDIE (Indická republika)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Zeměpis 7. ročník
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
VY_32_INOVACE_2B_19_SEVERNI_EVROPA ZEMĚPIS 8.ROČNÍK Severní Evropa
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_19_IV_Z9_Riskuj.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
JIŽNÍ ASIE AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_23_16_Z7_Skála
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_25_JIŽNÍ ASIE
VY_32_INOVACE_49A_Jižní Asie
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10 Světadíly
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_15_01_zeměpis světa 1.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
NÁZEV: VY_32_INOVACE_23_19_Z7_Skála TÉMA: Test Asie
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ D.7.A.04_krizove_vypravy Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
VY_32_INOVACE_20_OPAKOVANI_JEDNOBUNECNE_ORGANISMY
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_ZE7-02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému zopakování a procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o polárním pásu. Žáci se na začátku.
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_142_Státy jižní Asie
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Transkript prezentace:

ANOTACE Materiál je určen k získání znalostí o jižní Asii a následně k procvičení a upevnění získaných poznatků. V úvodní výkladové části se žáci seznámí s přírodními podmínkami a charakteristikou jižní Asie, seznámí se se státy v této oblasti. Při práci používají také atlas světa. Některé další údaje si vyhledají na internetu. V následujícím testu si ověří získané znalosti. Kliknutím zvolí odpověď na otázku. Při nesprávném výběru se ukáže nespokojený „smajlík“, pomocí šipky je nutné vrátit se zpět k otázce. Správná odpověď žáky posune na další otázku. Na konci testu žáci najdou vyhodnocení. Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Druh učebního materiálu:prezentace Stupeň a typ vzdělávání:Základní vzdělávání žáků s LMP, 2. stupeň Cílová věková skupina:12 – 15 let

Poloostrov Přední Indie Pohoří Himaláj Řeky – Indus Ganga Srí Lanka

Přírodní podmínky

Charakteristika oblasti

Státy jižní Asie klikni

SÁRÍ

RIKŠA

V následující větě je ukryt název posvátného zvířete v Indii: MOKRÁ VANA MŮŽE BÝT NEBEZPEČNÁ ?

Hlavní zdroj obživy - zemědělství ČAJOVÁ PLANTÁŽ RÝŽOVÉ POLE

TÁDŽ MAHAL Klikni

TEST Kliknutím vyber odpověď. Bude-li tvá volba správná, můžeš postoupit v testu dále. Uděláš-li chybu, pomocí šipky se vrať zpět.

Severní území jižní Asie pokrývají: pouště nížiny hory

rýže tabák pšenice V jižní Asii je nejrozšířenější zemědělskou plodinou:

křesťanství buddhismus V jižní Asii převažuje náboženství: islám

; Afgánistán Indie Nepál Mezi nejvyspělejší státy jižní Asie patří:

Nosič zavazadel v horách Dopravní prostředek Indická vdaná žena RIKŠA je:

Památka v Indii Hlavní město Bhútánu 2. nejvyšší hora v Himalájích Tádž Mahal je:

víno čaj Ze Srí Lanky se vyváží: káva

Pokud jsi bez zaváhání došel až sem, zasloužíš jedničku !

Použité zdroje Snímek 4 THEGREYANOMALY. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Snímek 5 HISTORICAIR. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Další obrázky Galerie Microsoft Office - Klipart