Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0059.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupní zařízení počítače
Advertisements

Periferní zařízení počítače
Pavel Dvořák Gymnázium Velké Meziříčí Počítačová sestava – skener
PERIFERNÍ ZAŘÍZENÍ Skener
Počítač Počítač je v informatice elektronické zařízení, které zpracovává data pomocí předem vytvořeného programu. Počítač je zpravidla ovládán uživatelem,
Vstupní zařízení Vstupní zařízení je hardware, kterým počítač nebo jiný přístroj pořizuje data. Obvykle slouží jako součást uživatelského rozhraní, může.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Vstupní a výstupní zařízení
Přídavná zařízení.
na interaktivní tabuli
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_153_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Projekt DIGIT – digitalizace výuky na ISŠTE Sokolov
Periferní zařízení počítače
14.1 Tiskárny a skenery Jehličková tiskárna Inkoustová tiskárna
Skener.
Vstupní a výstupní zařízení
Úvod do používání digitálního fotoaparátu
Skenery.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Technické vybavení pro zpracování grafiky Jan Přichystal.
Digitální fotoaparáty, kamery a skenery
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Počítačová grafika scanner, snímání předloh
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.6 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Práce se skenerem, skener Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mandys Jiří. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Užití skeneru.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_141_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Scanner.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Vstupní počítačová zařízení
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_132_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Digitální fotografie Bohumil Bareš.
INFORMATIKA 8 Multifunkční zařízení III2 – I8- 06.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_147_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Tiskárny, skener NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONYIII/2.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Informatika – Textový procesor Word 2010 Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření leden 2011 Ročník 3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
TISKÁRNY  Jehličkové  Inkoustové  Laserové  Termosublimační  Termální.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_14_SKENERY.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
3.3 scanery.  zařízení, které slouží ke snímání grafických dat a k jejich ukládání do počítače v digitální podobě.  data ukládá ve formě obrázku i text.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Multifunkční tiskárna Číslo DUM: III/2/VT/2/1/16 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Periferní zařízení počítače - opakování
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Skenování fotografie
Výstupní zařízení počítače - skener
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výstupní zařízení - skener
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Informační a komunikační technologie
Osobní počítač – doplňovačka 5
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Scanner, modem, reproduktor, plotter:
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
PŘÍDAVNÁ ZAŘÍZENÍ.
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_12 Škola:
Mgr. Miroslava Telingerová
Transkript prezentace:

Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Inovace výuky prostřednictvím IT Název příjemce dotace: 4. základní škola Cheb, Hradební 14

© Ing. Petr Kvíz TŘÍDA Scanner

Scanner, skener (anglicky scanner, výslovnost [skenr]) je hardwarové vstupní zařízení umožňující převedení fyzické 2D nebo 3D předlohy do digitální podoby pro další využití, většinou pomocí počítače. V roce 1957 vznikl první digitální snímek udělaný na počítači Russellem Kirschem na U.S. National Bureau of Standards, dnes známý jako Národní institut pro standardy a technologie (National Institute of Standards and Technology, nebo NIST)

Čtečky čárových kódů – ruční scanner Mohou být ruční (tzv. „pistole“), nebo zabudované (např. v pokladnách).

Stolní scanner Předloha se pokládá na sklo, pod nímž projíždí strojově ovládané snímací rameno. Dnes jsou už velmi levné (od cca 1000,- Kč) a proto se staly naprosto běžnou součástí všech domácností. Nevýhodou je zejména možnost snímání jen relativně tenkých předloh. Dražší modely často snímají pomocí přídavných nástavců také diapozitivy a negativy.

Bubnový scanner Předloha je nalepena na rotujícím válci a je snímána paprskem. Jejich nevýhodou je vysoká cena, a proto jsou využívány zejména pro snímání velmi velkých předloh, případně tam, kde je potřeba velice vysoká kvalita výsledku (např. z předlohy – diapozitivu je potřeba vytisknout plakát rozměru A2). Tato technologie je zároveň nejstarší.

Filmový scanner Slouží pro snímání jednotlivých políček filmu. Vzhledem ke svému specifickému účelu jsou vesměs používány pouze profesionálně HASSELBLAD Flextight X-5 Cena: Kč

3D scanner Nová technologie umožňující pomocí laserových paprsků nasnímat i trojrozměrný objekt. Velice nákladná technologie pouze pro profesionální využití.

Zdroj: Zdroj fotek: snímek č. 2: snímek č. 3: snímek č. 4: snímek č. 5: snímek č. 6: snímek č. 7: snímek č. 8:

KONEC PREZENTACE

Autor výukového materiálu: Ing. Petr Kvíz Digitální učební materiál byl vytvořen v období od do Digitální učební materiál je určený pro 7. ročník Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Počítačová grafika, Scanner Anotace: Účelem této prezentace je vysvětlit žákům, co je to scanner, jak a kde vznikl a jaké druhy se vyrábějí v současnosti.