Luděk Ogoun HARTMANN – RICO a.s. marketing Private Pay 26. 7. 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Centrum pro klinické doporu č ené postupy Ústav sociálního léka ř ství a zdravotní politiky Léka ř ská fakulta Univerzity Palackého v Olomouci CK DP.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Jak se dostat na univezitu do Británie Žádost na univerzity.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Spolupráce Odboru sociálně-právní ochrany dětí Magistrátu města Karviné s poskytovateli sociálních služeb.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Domácí CRP test Celostátní konference manažerek domácí péče Luděk Ogoun – HARTMANN-RICO a.s. Deštné v Orlických Horách
1 Projekt e-CREATE Ústí nad Labem Základní informace o projektu Projekt e-CREATE Cultural Routes Entrepreneurship and Technologies Enhancement.
ZÁKLADY CESTOVNÍHO RUCHU Management cestovního ruchu JS 2013.
Sociální služby ve zdravotnických zařízeních ústavní péče.
2013 Evropský rok občanů: Co nám přinese? Andrea Matušáková Zastoupení Evropské komise v ČR.
Představení společnosti ERGO pojišťovna, a.s.. 2 ERGO Austria International AG ERGO Austria Česko Slo vensko Maďarsko Chorvatsko Slo vinsko Rum unsko.
Rodina na prahu 3.tisíciletí Rodina se členem se zdravotním postižením Olomouc 15.května 2004Přednáší : Ivo Vykydal.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
VZOR prezentace výsledků z kvantitativního výzkumu
Soudní proces s O. J. Simpsonem
FULBRIGHTOVA STIPENDIA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Média.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ 2017 / 2018.
Jak získat nejlepší talenty?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Zavádění nového produktu na trh
Marketing 6 Nástroje propagace.
Role Úřadu Regionální rady
Čísla kolem nás
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_21_FYZIKA
DOPRAVNÍ VÝCHOVA - cyklista
VÝRAZNÉ SLEVY 20% + malý dárek při pojištění majetku - bydlení, domácností, firem,
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Pes domácí NIKOLA VEJRYCHOVÁ.
Kde vzít na platy lékařů?
Plánování Marketingový plán.
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Marketingové nástroje
Medevac z pohledu lékaře
Projekt „Vazby národní politiky ČR a EU se zaměřením na politiku HSÚS“
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
Práce s politickou mapou
Propagace.
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Děti jsou naše budoucnost
Pozvánka na kosmetický kurz
Desatero úspěšné komunikace
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ 2018 / 2019.
Děti odsouzených rodičů
. Seminář ČESTR Chov SKotu 2017.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Změny Přílohy k vyhlášce č. 134/1998 Sb
Prezentace semestrálního projektu
JAK SE ŽIJE S AUTISMEM.
Ing. Mgr. Zuzana Fišerová
Prodeji produktu nebo služby
ABY NEBYLO POZDĚ.
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
VERŠE… 1.
Život bez střeva , Praha.
F-Pn-P055-cocka_Spojka PAPRSKOVÁ OPTIKA 5. SPOJNÁ ČOČKA.
Aktivně a zdravě Marketingová akce podporovaná ČPP
Transkript prezentace:

Luděk Ogoun HARTMANN – RICO a.s. marketing Private Pay

9 nových domácích testů

Veroval je spolehlivá značka osobní diagnostiky pro ty, kterým záleží na svém zdravotním stavu.

Doporučená cena: 269 Kč

Doporučená cena: 449 Kč

Doporučená cena: 349 Kč

10 Doporučená cena: 399 Kč

Doporučená cena: 299 Kč

Doporučená cena: 549 Kč

Doporučená cena: 199 Kč

Doporučená cena: 449 Kč

Doporučená cena: 299 Kč

zdroj: Marketingový průzkum Personal Healthcare, FOCUS – Marketing & Social Research, 11/2015 Marketingový průzkum Domácí testy, FOCUS – Marketing & Social Research, 12/2015

Děkuji za pozornost.