Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/02.0041 název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola Třebíč Předkladatel grantového projektu: Střední průmyslová škola Třebíč vzdělávací instituce moderního typu pro přípravu středoškoláků.
Advertisements

Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Projekt Národního technického muzea V technice je budoucnost Projekt „V technice je budoucnost“ (reg. číslo CZ.1.07/1.1.32/ ) je finančně podpořen.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Kulatý stůl k projektovému záměru IPn Pohyb a výživa – změna výuky TV a výživy na 1. stupni ZŠ MŠMT, Kulatý stůl,
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
Ondřej Hýsek, Gymnázium INTEGRA BRNO Učíme o Moravě.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
E-NEBEZPEČÍ PRO UČITELE Nebezpečné komunikační jevy pro učitele se zaměřením na kyberšikanu, kyberstalking, kybergrooming a další sociálně-patologické.
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Ing. Aneta Hornychová Vedoucí realizačního týmu
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Projekty MŠMT na podporu pedagogů

KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Mgr. Jana Leitnerová PPP a SPC Semily
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Pedagogická psychologie
Klíčová aktivita 3 – projekt ŘEDITEL
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 1. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Aktuální informace o projektu IKAP
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Strategické řízení a plánování
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Šablony I a jejich realizace
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Transkript prezentace:

Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční vzdělávání číslo oblasti podpory: název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení číslo výzvy: 02 název výzvy: Jihomoravský kraj – Výzva č. 2 pro GP – oblast podpory 1.3 typ projektu: grantový

Doba realizace projektu březen 2010 – červen 2012

Rozpočet projektu ,- Kč 85 % z ESF 15 % ze státního rozpočtu ČR

V rámci projektových aktivit budou podporovány zejména tyto oblasti: Zavádění ICT do výuky ostatních předmětů na SOŠ Zvyšování kompetencí učitelů SOŠ v oblasti ICT Osvojení si nových moderních pedagogických metod Zvyšování kompetencí ředitelů SOŠ v oblasti řízení Zvyšování kompetencí škol v oblasti hodnocení Tvorba pozitivního klimatu školy a prevence sociálně patologických jevů (SPJ) Tvorba metodických materiálů Sdílení a předávání zkušeností mezi SOŠ v JmK Komunikace mezi školami za pomocí diskusního fóra Tvorba nových vzdělávacích programů

Klíčové aktivity projektu 1.Vytváření pozitivního sociálního klimatu ve škole 2.Nové metody a formy práce ve výuce 3.Příprava lektorského týmu pro integraci ICT do vzdělávání 4.Integrace ICT do vzdělávání 5.Zvyšování kompetencí ředitelů škol v oblasti řízení 6.Zvyšování kompetencí škol v oblasti hodnocení 7.Úvodní a závěrečná konference

Vytváření pozitivního sociálního klimatu ve škole (3 moduly) -vzdělávací program pro budování zdravého klimatu ve škole (pro pedagogy partnerské školy) - vzdělávací program zaměřený na komunikaci s žáky i dospělými (rodiče, učitelé) v obtížných situacích, praktický nácvik diagnostiky a řešení problémových situací (pro pedagogy partnerské školy) - vzdělávací program zaměřený na klima a prevenci SPJ (pro pedagogy SOŠ v JmK )

Nové metody a formy práce ve výuce (3 moduly) - vzdělávací program zaměřený na metody, techniky, strategie rozvíjející schopnost samostatného myšlení, kreativity a spolupráce (pro pedagogy SOŠ v JmK ) - vzdělávací program zaměřený na praktickou realizaci nových metod a forem práce ve výuce - mentorink, videotrénink (pro pedagogy SOŠ v JmK ) - vytvoření webového prostoru pro diskusní fórum a umístění metodických materiálů

Příprava lektorského týmu pro integraci ICT do vzdělávání - vybudování kvalitního lektorského týmu (pedagogové z partnerských škol) - vzdělávání lektorů – motivační seminář, lektorské dovednosti, zásady práce s elektronickými materiály, vytváření e-learningových kurzů - tvorba nových vzdělávacích programů k akreditaci a jejich pilotní ověřování

Integrace ICT do vzdělávání - vzdělávací semináře s tematikou využití MS Office a vytváření grafiky (ZonerCallisto, CorelDraw) - vzdělávací semináře zaměřené na úpravu digitálních fotografií (Zoner Photo Studio, Adobe Photoshop), střih videa (Adobe Premiere), zprac. zvuku, práce s animacemi (Adobe Flash) - vzdělávací semináře zaměřené na využití interaktivní tabule, e-learningu a na vytváření elektronických testů

Zvyšování kompetencí ředitelů škol v oblasti řízení - vlastnosti ředitele, komunikace a rozhodování, řízení při nízké efektivitě práce podřízených, psychologie úspěšného ředitele (jednodenní seminář) - sebepoznání a sebetestování, práce s vlastní agresivitou a poznání svých vrozených dispozic, trénink a výcvik na zvládání stresu v zátěžových situacích (dvoudenní seminář) - rozhodování, různé způsoby řízení, efektivita v řízení lidí, profil osobnosti, psychologie člena týmu, možnosti řešení problémů, edukace podřízených (dvoudenní seminář) - tvorba vzdělávacích programů zaměřených na oblasti řízení škol a jejich pilotní ověřování

Zvyšování kompetencí škol v oblasti hodnocení - tvorba metodiky zaměřené na postupy související s hodnocením školy - vzdělávací a konzultační semináře pro pedagogické sbory S0Š v JmK zaměřené na metodiku hodnocení a zpracování hodnotící zprávy - poradenská podpora školám v oblasti hodnocení školy

Výstupy z projektu proškolených pedagogů SOŠ v oblasti klima školy a klima třídy proškolených pedagogů SOŠ v oblasti SPJ proškolených pedagogů SOŠ ve vzdělávacím programu Nové metody a formy práce ve výuce - proškolený tým 12 lektorů zaměřený na vzdělávací programy v oblasti využití ICT ve výuce jednotlivých předmětů proškolených pedagogů SOŠ v oblasti integrace ICT do vzdělávání - 20 metodických materiálů zaměřených na podporu výuky s využitím ICT

Výstupy z projektu - 15 ředitelů SOŠ proškolených v nových směrech řízení - 3 nové akreditované vzdělávací programy zaměřené na oblast řízení - zpracovaná metodika zaměřená na hodnocení školy kusů sborníku o průběhu projektu hodin metodické podpory pedagogům SOŠ v oblasti praktického využití získaných nových metod a forem práce

Kontakty Vedoucí projektu Bc. Monika Součková tel Odborný garant vzdělávání Mgr. Michal Dujka tel Odborný garant ICT Bc. Hana Knapová tel Supervizor projektu PaedDr. Věra Hlavsová tel