 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.2.15 Stavba věty - opakování Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše vlast ČESKÁ REPUBLIKA
Advertisements

Povrch České republiky
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ZÁPADNÍM SOUSEDEM ČR JE
VLASTNÍ JMÉNA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor: Mgr. Simona Nováková Název: VY_32_INOVACE_314_JMÉNA_MĚST_VESNIC_POHOŘÍ_HOR_A_ ŘEK.
Česká republika.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous II. Název sady: Project.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města Moravskoslezského kraje Téma: Česká republika jako součást.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.1.3 Města Jihočeského kraje Téma: Česká republika jako součást.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.3 Houby Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Ž ánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.2.1 Sousední státy Č R Téma: Č eská republika jako sou č ást Evropy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.5 B. Němcová Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk a literatura.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.2.5 Slovenská republika Téma: Česká republika jako součást Evropy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města ČR - opakování I. Téma: Česká republika jako součást.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_14_07_Česká republika – přírodní podmínky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.2.1 Podstatná jména – vzory rodu středního a skloňování Název sady:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.2 Slova jednozna č ná a mnohozna č ná Název sady: Č eský jazyk 4.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.1 Ekosystémy České republiky Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Podmět a přísudek Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.3 Slova souzna č ná a protikladná Název sady: Č eský jazyk 4. ro.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ druhy přívlastku Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo.
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ zájmeno jenž Název sady: Český jazyk 7. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Podstatná jména – pád, číslo, rod Název sady: Český jazyk 4.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.9 Předložky a předpony Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování Evropa Téma: Česká republika jako součást Evropy.
Česká republika Povrch.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Vyjmenovaná slova - souhrn Název sady: Český jazyk 4. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ větné členy Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní druhy Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.2.9 Evropa – jeden ze světadílů Téma: Česká republika jako součást.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.2.5 Podstatná jména – vzory rodu mužského a skloňování – 2. část Název.
VY_32_Inovace_ Opakování sčítání s přechodem přes 10,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Dobrá Jana Český jazyk 4. ročník
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí
VY_32_Inovace_ Zima -zvířata Člověk a jeho svět 2.ročník
Slova citově zabarvená
Člověk a jeho svět 4. ročník
Slova souznačná a protikladná
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Člověk a jeho svět Vlastivěda Česká republika
Opakování I.- sousední státy ČR Česká republika jako součást Evropy
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_12_ČTENÍ S POROZUMĚNÍM
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VY_32_Inovace_2.3.5 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 5
VY_32_INOVACE_ČJ.3.38 Anotace
Česká republika jako součást Evropy
Česká republika jako součást Evropy
Česká republika jako součást Evropy
Česká republika jako součást Evropy
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
VY_32_Inovace_ Základní skladební dvojice
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku
Transkript prezentace:

 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Stavba věty - opakování Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: Materiál je určen žákům 4. tříd k zopakování, procvičení a upevnění vědomostí o stavbě věty. Žáci plní zadané úkoly. Materiál se dá využít při práci s interaktivní tabulí, multimice, v počítačové učebně nebo jako pracovní list.

_eská _epublika sousedí na _everu s _olskem, na _ihu s _akouskem, na _ýchodě se _lovenskem a na _ápadě s _ěmeckem. O prázdninách se chystáme do _rancie ke _tředozemnímu _oři, ale první zastávka bude cestou v _aříži. Loni jsme sjížděli na loďkách _eky _erounku a _ltavu. V zimě pojedeme lyžovat do _eskyd, nebo nás _onda vezme s sebou na _umavu. Východočeské _ěsto _radec _rálové patří mezi královská města. Naší nejvyšší _orou je _něžka a já ji letos opět s _abičkou _ůženkou a _ědečkem _epou navštívím.

Horolezci si na chvilku oddychli. Čekal je náročný výstup. Lidský věk se prodlužuje. Péče o člověka se zlepšuje. Vaříme na plynovém sporáku. Jídlo je rychle připravené. Sportovec musí být houževnatý. Mohl neustále zlepšovat své výkony. Lesní požár byl rozsáhlý. Lidé neztráceli odvahu s ním bojovat.

Vzpomněli jsme si, že ___________________________________. Víte, co _______________________________________________ ? Kdybych nedbal na čistotu, _______________________________. Protože jsem zaspala, ___________________________________. Viděli, jak _____________________________________________. Snaž se pořádně, abys __________________________________ !

U rybníka Kolem rybníka se zelenal_ louk_. _a protějš_ch strán_ch se táhl_ ní_ké les_ky. Po rybníku plaval_ kachn_. Co chv_l_ se v_mrštil_ nad hlad_nu mrštn_ kapř_. Na mělč_ně se koupal_ d_ti. Chla_ci skákal_ z břehu do vod_. Na hráz_ rostl_ vrb_. V_soko na neb_ kroužil_ ostříž_. Vlašto_ky přeletoval_ ní_ko na_ hlad_nou. Ch_tal_ ve vzduchu mouch_ a j_ný hm__. Mezi rákos_m s_dl_l_ l_sky. V bl_zkosti vod pob_val_ konipas_ a čáp_. Na rybn_ku kvetl_ b_lé leknín_. Pod stav_dl_ odtékal_ proud_ vody. Zeměd_lc_ zde p_stoval_ ob_l_ a ře_ku olejku. _elé okol_ b_lo p_vabné.

Co budeš dělat v sobotu ptala se Eva Jany Dopoledne musím pomáhat mamince odpověděla Jana ale potom mám volno Co bys řekla na to navrhovala Eva kdybychom zašly do muzea Jana odpověděla To je dobrý nápad kdy se sejdeme Ve dvě hodiny před muzeem řekla Eva „Co budeš dělat v sobotu?“ ptala se Eva Jany. „Dopoledne musím pomáhat mamince,“ odpověděla Jana, „ale potom mám volno.“ „Co bys řekla na to,“ navrhovala Eva, „kdybychom zašly do muzea?“ Jana odpověděla: „To je dobrý nápad, kdy se sejdeme?“ „Ve dvě hodiny před muzeem,“ řekla Eva.

Česká republika sousedí na severu s Polskem, na jihu s Rakouskem, na východě se Slovenskem a na západě s Německem. O prázdninách se chystáme do Francie ke Středozemnímu moři, ale první zastávka bude cestou v Paříži. Loni jsme sjížděli na loďkách řeky Berounku a Vltavu. V zimě pojedeme lyžovat do Beskyd, nebo nás Tonda vezme s sebou na Šumavu. Východočeské město Hradec Králové patří mezi královská města. Naší nejvyšší horou je Sněžka a já ji letos opět s babičkou Růženkou a dědečkem Pepou navštívím. J S J S J S

Horolezci si na chvilku oddychli, neboť je čekal náročný výstup. Lidský věk se prodlužuje, protože se péče o člověka zlepšuje. Jelikož vaříme na plynovém sporáku, je jídlo rychle připravené. Sportovec musí být houževnatý, aby mohl neustále zlepšovat své výkony. Lesní požár byl rozsáhlý, ale lidé neztráceli odvahu s ním bojovat

Vzpomněli jsme si, že nemáme dopsané úkoly. Víte, co budou dnes hrát v divadle? Kdybych nedbal na čistotu, byl bych brzy nemocný. Protože jsem zaspala, přišla jsem pozdě do školy. Viděli, jak spadl do rybníka. Snaž se pořádně, abys dostal hezké známky! V1, že V2. V1, co V2? Kdybych V1, V2. Protože V1, V2. V1, jak V2. V1, abys V2!

U rybníka Kolem rybníka se zelenaly louky. Na protějších stráních se táhly nízké lesíky. Po rybníku plavaly kachny. Co chvíli se vymrštili nad hladinu mrštní kapři. Na mělčině se koupaly děti. Chlapci skákali z břehu do vody. Na hrázi rostly vrby. Vysoko na nebi kroužili ostříži. Vlaštovky přeletovaly nízko nad hladinou. Chytaly ve vzduchu mouchy a jiný hmyz. Mezi rákosím sídlily lysky. V blízkosti vod pobývali konipasi a čápi. Na rybníku kvetly bílé lekníny. Pod stavidly odtékaly proudy vody. Zemědělci zde pěstovali obilí a řepku olejku. Celé okolí bylo půvabné.

 ŠTĚRBOVÁ Ludmila, BEDNÁŘOVÁ Lenka. Čeština pro 4. ročník ZŠ – pracovní sešit. Úvaly: JINAN, 1997, č.j /93-22  MIKULENKOVÁ Hana a kol. Český jazyk 4, 2.díl.Olomouc: Prodos, 2008, ISBN  ŠPULÁKOVÁ Ivana, JANÁČKOVÁ Zita. Opakujeme češtinu ve 3. – 5. ročníku, Pravopisná cvičení, diktáty: Nová škola 2001, ISBN  STYBLÍK Vlastimil a kol. Pracovní sešit k učebnici Český jazyk pro 4.ročník ZŠ. Praha: SPN, 2002, ISBN  Obrázky z galerie klipart