1 Příprava projektů na základní škole a využívání ICT ve výuce pro základní školy Liberec, Liberecký kraj 16.3.2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Kvalita v dalším vzdělávání Hodnocení kvality dalšího vzdělávání v rámci sítě místních center celoživotního vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Pedagogická porada 14. června 2013 Bc. Zrcek Miroslav.
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
1 Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Přátelské setkání.
Etická výchova a Finanční gramotnost
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
V OBLASTI ŠKOLSTVÍ Spolupráce Ústeckého kraje s krajem Žilinským.
1 CELOŽIVOTNÍ UČENÍ − KROMĚŘÍŽ 2010 PŘÍKLADY INSTITUCIONÁLNÍ PODPORY ROZVOJE CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ V KRAJI Výměna zkušeností z rozvoje a podpory celoživotního.
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Organizační struktura
1 OD PROJEKTOVÉHO ZÁMĚRU KE KVALITNĚ PŘIPRAVENÉ AKCI 3 témata a) Přehled požadavků financující instituce b) Fáze přípravy akce c) Kritéria úspěšnosti akce.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
EU peníze školám II.Cizí jazyky Koordinátor: Věra Křížová akreditace - DVPP ze
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Podpora ZŠ v čerpání prostředků prostřednictvím šablon - vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary EU peníze středním školám Projekt MODERNÍ ŠKOLA Operační program Vzdělávání.
Informace o speciálním vzdělávání Liberec, 24. srpna 2015.
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
KA 03/9 Metodická setkání „Vzdělávací tržiště“ Mgr.Jaroslava Vaverková.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Nahlédnutí do tvorby metodických materiálů.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
MAP – Místní akční plán ORP RK
Krajská inkluzivní koncepce
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Plán vzdělávacích aktivit
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST BUDOUCÍ VÝZVY.
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Krajský akční plán vzdělávání ÚK
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Představení jednotlivých obsahů šablon klíčových aktivit
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Vítejte na třetí místní konferenci
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

1 Příprava projektů na základní škole a využívání ICT ve výuce pro základní školy Liberec, Liberecký kraj

2

ŠABLONY štěstí pro základní školy

4 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání

5 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP

6 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP metodický kurz roční jazykový kurz kurz v zahraničí

7 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP

8 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP

9 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP

10 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Inovace a zkvalitnění výuky DVPP

11 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Prevence Asistent pedagoga Speciální pedagog, školní psycholog,…

12 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP

13 Individualizace Inovace DVPP

14 Individualizace Inovace DVPP ŠTĚSTÍ

15 Individualizace Inovace DVPP ŠTĚSTÍ PROJEKTOVÝ ZÁMĚR

16 Individualizace Inovace DVPP ŠTĚSTÍ PROJEKTOVÝ ZÁMĚR

17 PROJEKTOVÝ ZÁMĚR Individualizace Inovace DVPP Elektronická žádost – BENEFIT 7 Elektronická žádost – BENEFIT 7

18 Elektronická žádost – BENEFIT 7 Elektronická žádost – BENEFIT 7

19 Elektronická žádost – BENEFIT 7 Elektronická žádost – BENEFIT 7

20 Elektronická žádost – BENEFIT 7 Elektronická žádost – BENEFIT 7

21 Elektronická žádost – BENEFIT 7 Elektronická žádost – BENEFIT 7

22 PROJEKTOVÝ ZÁMĚR Elektronická žádost – BENEFIT 7 Superpomůcka pro ředitelewww.projektyzakladkam.cz Není k dispozici Je k dispozici

23 Několik drobných dobrých rad 1. Myšlenka 2. Co požaduje nákupčí 3. Jaký problém budeme řešit 4. Pro koho bude projekt přínosem a proč? 5. Jaká je poptávka po projektu? Jak postupovat při tvorbě projektu ad 1. To nikde nenajdete ad 2. Nezbytnost cíle s opatřením -> specifické cíle ad 3. Soulad s cílem opatření ad 4. Výsledky, výstupy a vstupy ad 5. Ochota příjemců zapojit se do projektu

24 Několik drobných dobrých rad 1. Popište problém, který chcete řešit 2. Definujte problém kvantitativně 3. Další přiblížení (místo, trendy, číselné údaje…) 4. Definujte dopad problému na společnost Jak postupovat při tvorbě projektu 1. Jaké řešení navrhujete? 2. Formulujte řešení tak, aby odpovídalo příslušnému opatření

25 Několik drobných dobrých rad 1. Myšlenka 2. Co požaduje nákupčí 3. Jaký problém budeme řešit 4. Pro koho bude projekt přínosem a proč? 5. Jaká je poptávka po projektu? Jak postupovat při tvorbě projektu ad 1. To nikde nenajdete ad 2. Nezbytnost cíle s opatřením -> specifické cíle ad 3. Soulad s cílem opatření ad 4. Výsledky, výstupy a vstupy ad 5. Ochota příjemců zapojit se do projektu

26 Individualizace Inovace DVPP PROJEKTOVÝ ZÁMĚR cca ,7 – 84,9 tis. cca ,2 – 89,9 tis. cca ,4 – 8,3 tis.

27 Individualizace Inovace DVPP PROJEKTOVÝ ZÁMĚR cca ,7 – 84,9 tis. cca ,2 – 89,9 tis. cca ,4 – 8,3 tis. 72 x odučených hodin 2 x 36 vzdělávacích materiálů 2 x osvědčení

28 Inovace DVPP Projektový záměr Individualizace

29

30 Projekt, který nabízí učitelům víc než vzdělání

31 Děkuji vám za pozornost Robert Gamba Centrum vzdělanosti Libereckého kraje