IN NUMBERS THOU THRUST Daniel Dočekal Proximity Prague 18.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příprava krajů na programovací období Tisková konference , Praha.
Advertisements

Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Stav k 30. červnu Výměna řidičských průkazů Řidičské průkazy vydané od 1. července 1964 do 31. prosince 1993 jsou jejich držitelé povinni vyměnit.
Podmínky optimalizace kapitálové struktury
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Internet - historie.
Metoda standardních nákladů a výnosů a analýza odchylek
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Reprezentativita: chyba pokrytí populace (coverage error) Jindřich Krejčí Management sociálních dat a datové archivy Kurz ISS FSV UK.
Moderní způsob zjišťování postojů veřejnosti k veřejné hromadné dopravě osob Ing. Zdeněk Strádal.
Změny atmosférického tlaku (Učebnice strana 138 – 139) Atmosférický tlak přímo vyplývá z hmotnosti vzduchu. Protože se množství (a hustota) vzduchu nad.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
ZÁKON O ROZPOČTOVÉM URČENÍ DANÍ č. 243/2000 Sb..  upravuje rozpočtové určení daně z přidané hodnoty, daní spotřebních, daní z příjmů, daně z nemovitostí.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Příjmy rozpočtu UP  příspěvek ze státního rozpočtu na vzdělávací a vědeckou, výzkumnou, vývojovou, uměleckou nebo další tvůrčí činnost,  dotace ze státního.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Příležitost Jak jsme psali player pro ZOH Výsledek Lekce Player Dalibor Kačmář Platform Strategy Advisor Microsoft Lev Holý Vedoucí projektů LIVEBOX.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Bakalářské studium 3. ročník – ošetřovatelství – prezenční 3. ročník – ošetřovatelství – prezenční 912Základy řízení 912Základy řízení 4. ročník – ošetřovatelství.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
PRÁVO SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ Důchodové pojištění JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
1 Název celé následující kapitoly Řízení hospodárnosti režijních nákladů.
Důležitost digitalizace Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Právo sociálního zabezpečení Důchodové pojištění.
V YUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Loučková, Hrabinová, Jurášková.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Globální svět – světová potravinová.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Setkání LVT/ÚVT Program Windows 10 v centrální správě (OPSI + AD) SafeQ a přechod na novou verzi Uniweb - "stavebnice" pro weby Drobné –upgrade.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
PORADENSKÉ CENTRUM ZF JU V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Bohumila Voženílková Zdeněk Štěrba Katedra rostlinné výroby Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“
Analýza hospodářského výsledku
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Měření multimediálního obsahu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Pravidla řízení o stanovení a přiznání finanční podpory Jihomoravského kraje pro rok 2018 v oblasti podpory poskytování sociálních služeb Obecná východiska.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Environmentální Profil
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Zpráva o české reklamě 2017 Tisková konference
Časová disagregace emisí
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Finanční výroční zpráva 2016 a rozpočet 2017
Vatrtova konstanta Nikola Savljak Roman Nevím David Ketner Jakub Pauer
Transkript prezentace:

IN NUMBERS THOU THRUST Daniel Dočekal Proximity Prague 18

Kde zjišťovat čísla NetMonitor.cz měsíční se zpožděním průběžná s nepřesnostmi denní, týdenní, měsíční počty stránek doba strávená, atd … Google Trends – Compete.com – comScore.com – Google Analytics (vlastní čísla, čísla partnerů) 17

Kde se berou čísla? 16

Český Internet 15 Internetová populace (12+) tvoří 55 % celkové populace ČR (12+).

Český Internet 14

RU vs RUest 13

Od března nová metodika 12

Od března nová metodika 11

Od března nová metodika Algoritmus a metodika výpočtu RU zůstávají stejné. Pro informaci o velikosti a struktuře int. populace není nadále používán jako externí zdroj Mediaprojekt, nýbrž Kontinuální výzkum TV metrového projektu, který však udává vyšší velikost internetové populace. Je tomu zejména proto, že MP udává tuto velikost pro skupinu lidí let, kdežto TVM kontinuál pro skupinu 10+. Tento rozdíl je pak reprezentován hodnotou o cca 4% vyšší, nežli je to mu u MP, což se na RU jednotlivých serverů projevuje jejich nárůstem. Dalším faktorem je posun čekací doby na návrat tzv. „dobrých cookies“ (existujících před měřeným obdobím, majících aktivitu v něm i po něm) z 20 na 15 dnů, způsobený časově náročnějším výpočtem dat. Tento posun může mít za následek rovněž drobný nárůst RU jednotlivých serverů. 10

Od března nová metodika Při přípravě přechodu na novou metodiku byla paralelně se standardní metodikou pro jednotlivé servery a nově definované sekce spočtena „testovací“ data právě metodikou novou, ve kterých se projevil i nárůst RU oproti datům oficiálním. Na základě těchto nových dat byly rovněž stanoveny koeficienty pro březnová RUest v OLA. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem jsou samozřejmě tyto nové koeficienty vyšší (vyšší RU/stejná báze cookies). Kombinace těchto koeficientů užívaných pro březnová RUest v kombinaci s meziměsíčním nárůstem cookies pak má za následek Vámi dotazovaný nárůst tohoto ukazatele, zvlášť v porovnání s únorem, který jako poslední nebyl novou metodikou dotčen. III.09III.08 Stream.cz22%8% Česká televize23%5% Nova28%15% 9

MORE NUMBERS 8

Český Internet – Page Views ČR: PV/uživatele na měsíc (2009/02) USA: PV/uživatele na měsíc (2009/03, Nielsen OnLIne) stesti.cz616 seznam.cz568 lide.cz391 libimseti.cz376 aukro.cz343 rande.cz311 damokles.cz191 sauto.cz178 seznamit.cz172 onlajny.cz160 7

Český Internet (Google Trends vs. Netmonitor) 6

Český Internet (Compete vs. Netmonitor) 5

4

Facebook.com Svět měsíční ČR denní spoluzaci.cz lide.cz libimseti.cz

Další sociální sítě ČR denní Svět měsíční 2

…. FIN Daniel Dočekal Proximity Prague DÍKY A NĚKDY NASHLE (NA FACEBOOKU) 1 OOPS, jak vyjít z krize je vlastně až na uplně posledním slide …

…. FIN Co vám NetMonitor nikdy neřekne 0