Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Advertisements

Mgr. Zdeněk Semorád, náměstek ministryně MMR pro evropské programy
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Založena v roce obcí 34 členů Strategický plán LEADER 2008 – 2014, 81 projektů, 36 mil. Kč (PRV), 24 mil. Kč z místních zdrojů Strategie komunitně.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Ing. Lucie Veselá.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ÚZEMÍ ORP SUŠICE 1.setkání Řídícího výboru 19. října 2016 Zasedací místnost Městského úřadu Sušice.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
MAP – Místní akční plán ORP RK
Snídaně starostů , Jedlí
Integrovaný regionální operační program
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Financování projektů z fondů EU
Individuální projekt OP VVV
Výzva č. 56 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání“ Výzva č. 57 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání.
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Místní plán inkluze + OP VVV
Informace o výzvě pro školy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
Strategie ITI plzeňské metropolitní oblasti
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Vazba na Operační programy
Název projektu: Ve škole po škole
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Rámec pro podporu infrastruktury a investic v Pardubickém kraji
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Aktuální dotační příležitosti IROP
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Seminář pro žadatele k výzvě IROP č.3
Aktuální informace o projektu
Centrum pro regionální rozvoj České republiky Územní odbor IROP pro Kraj Vysočina prezentace v rámci semináře „Dotační příležitosti pro obce na rok.
Seminář pro žadatele k 3. výzvě
IROP - Integrovaný regionální operační program
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Seminář pro žadatele 347/06_16_075/CLLD_16_01_120
6. Výzva MAS Střední Haná IROP Infrastruktura pro vzdělávání č
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Transkript prezentace:

Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016

MAP a IROP Název výzvy:  46. Infrastruktura základních škol  47. Infrastruktura základních škol (SVL) Specifický cíl: 2.4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení Datum zpřístupnění žádosti o podporu: Zahájení příjmu žádostí o podporu: Ukončení příjmu žádostí o podporu:

MAP a IROP Podporované aktivity: Stavební úpravy, pořízení vybavení pro zajištění rozvoje žáků, rozšiřování kapacit základních škol, podpora sociální inkluze, zajištění vnitřní konektivity škol a připojení k internetu, zájmové a neformální vzdělávání Cílové skupiny: žáci, osoby sociálně vyloučené, osoby ohrožené sociálním vyloučením, osoby se speciálními vzdělávacími potřebami, pedagogičtí pracovníci

MAP a IROP Typy příjemců: školy a školská zařízení v oblasti základního vzdělávání, kraje, organizace zřizované nebo zakládané kraji, obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, NNO, církve, církevní organizace, OSS, PO OSS, další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit

MAP a IROP Specifická kritéria: -Projekt je v souladu s Dlouhodobým záměrem vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy ČR na období Projekt je v souladu s akčním plánem vzdělávání - místní akční plán do roku 2023 nebo Strategický rámec schválený Řídícím výborem MAP -Projekt je zaměřen alespoň na jednu z klíčových kompetencí: komunikace v cizích jazycích, technických a řemeslných oborů, přírodních věd, práce s digitálními technologiemi -Projekt splňuje minimální požadavky pro konektivitu školy a připojení k internetu -Projekt není zaměřen na výstavbu nové školy -Projekt zajistí fyzickou dostupnost a bezbariérovost vzdělávacích zařízení. -Kritéria pro příjem do zařízení nejsou diskriminační pro žádnou skupinu uchazečů -

MAP a IROP Specifická kritéria: -Projekt nepodporuje opatření, která vedou k diskriminaci a segregaci marginalizovaných skupin, jako jsou romské děti a žáci a další děti a žáci s potřebou podpůrných opatření (děti a žáci se zdravotním postižením, zdravotním znevýhodněním a se sociálním znevýhodněním) -Žadatel má zajištěnou administrativní, finanční a provozní kapacitu k realizaci a udržitelnosti projektu -Výdaje na stavbu a vybavení v rozpočtu projektu odpovídají tržním cenám -Projekt nezískal podporu z Národního fondu pro podporu MŠ a ZŠ -Projekt s vazbou na schválenou strategii Koordinovaného přístupu k sociálně vyloučeným lokalitám je v souladu s cíli této strategie

MAP a IROP Kritéria věcného hodnocení: -Výstupy projektu budou využity více školami -Projekt je zaměřen na rozšíření kapacit školy mimo vazbu na klíčové kompetence ve správním obvodu obce s rozšířenou působností se sociálně vyloučenou lokalitou za účelem sociální inkluze (Relevantní pouze pro výzvu pro sociálně vyloučené lokality.) -Součástí projektu je zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu -Výstupy z projektu budou sloužit také k mimoškolním zájmovým aktivitám dětí a mládeže -Harmonogram realizace projektu je reálný a proveditelný -Součástí projektu jsou úpravy venkovního prostranství (zeleň)

MAP a IROP Název výzvy:  51.Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání  52. Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání (SVL) Specifický cíl: 2.4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení Plánované datum vyhlášení výzvy: 10/2016 Plánované datum zahájení příjmu žádostí o podporu: 11/2016 Plánované datum ukončení příjmu žádostí o podporu : 04/2017

MAP a IROP Název výzvy:  67. Komunitně vedený místní rozvoj - vzdělávání Specifický cíl: 4.1 Posílení komunitně vedeného místního rozvoje za účelem zvýšení kvality ve venkovských oblastech a aktivizace místního potenciálu Plánované datum vyhlášení výzvy: 12/2016 Plánované datum zahájení příjmu žádostí o podporu: 01/2017 Plánované datum ukončení příjmu žádostí o podporu : 10/2022

MAP a IROP Podporované aktivity: Podpora vzdělávání dětí v předškolním věku Stavební úpravy, pořízení vybavení pro zajištění rozvoje žáků, rozšiřování kapacit základních škol, podpora sociální inkluze, zajištění vnitřní konektivity škol a připojení k internetu, Stavební úpravy, pořízení vybavení pro zajištění rozvoje studentů, rozšiřování kapacit středních škol, podpora sociální inkluze, zajištění vnitřní konektivity škol a připojení k internetu Stavební úpravy, pořízení vybavení pro zajištění rozvoje klíčových kompetencí formou zájmového a neformálního vzdělávání v oblastech komunikace v cizích jazycích, technických a řemeslných oborů, přírodních věd a ve schopnosti práce s digitálními technologiemi, stavební úpravy, pořízení vybavení pro vybudování a zkvalitnění kapacity pro účely dalšího vzdělávání

MAP a IROP Cílové skupiny: Obyvatelé a návštěvníci venkovských oblastí, území MAS Typy příjemců: Subjekty, které realizují projekty v rámci SCLLD (Strategie komunitně vedeného místního rozvoje) na území MAS, kategorie příjemců vychází z jednotlivých specifických cílů IROP