IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Advertisements

Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Příčiny a možnosti zvládání nevhodného chování žáků Se zaměřením na negativní sebehodnocení.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
1. Setkání (nejen) křesťanských pedagogů litoměřické diecéze Myšlenka a smysl setkávání pedagogů „Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
Ing. Kateřina Lichtenberková
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Roční preventivní program a následná práce se třídou a rodiči Ing
VÝUKOVÁ METODA DEFINICE KRITÉRIA VOLBY
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Kateřina Lojdová Klima školní třídy Kateřina Lojdová
Mgr. Jana Leitnerová PPP a SPC Semily
Didaktika sportovních činností
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Ráček.
Specifika výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka pro děti a mládež
9. Heterogenní a homogenní skupiny
Primární prevence v praxi
Pedagogika školního sportu
Ošetřovatelský proces v primární péči
Děti jsou naše budoucnost
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Životní cyklus.
Synergie manažerského týmu
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Školní poradenské pracoviště
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Digitální gramotnost Informatické myšlení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2018 Gymnázium, Slov. nám. Podmitrov.cz
phdr. Hana pazlarová, ph.d.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
Aktuální informace o projektu IKAP
Ing. Alice Hříbalová - VP
Příprava pilotáže 46 žáků ve třídách ZŠS (11 žáků v přípravném stupni ZŠS-autisté) 5 učitelů 5 dalších pedagogických pracovníků na tvorbě pracovali: 4.
Centra kolegiální podpory
Vybrané cíle projektu KIPR
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Gymnázium INTEGRA BRNO – pár nápadů a inspirací
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Transkript prezentace:

IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík

 Výchova k předcházení rizikových projevů chování,  ke zdravému životnímu stylu,  k rozvoji pozitivního sociálního chování,  ke zvládání zátěžových situací a dalších negativních projevů ve vztazích mladých k sobě i svému okolí. PRINCIP PRIMÁRNÍ PREVENCE

 Založení a rozvíjení pozitivních vztahů ve třídě i s třídním učitelem,  vytvoření portfolia aktivit práce se třídou a plán práce třídního učitele,  zkvalitnění vztahu třídního učitele s rodiči žáků,  posílení komunikace rodičů žáků se školou. CÍLE A OČEKÁVÁNÍ

SEZNAM CÍLOVÝCH SKUPIN V PROJEKTU 1.Třídní učitel 2.Školní metodik prevence 3. Metodik pedagogického procesu 4. Žáci primy 5. Žáci vyšších ročníků 6. Rodiče

PARTNER A SPOLUPRACUJÍCÍ ORGANIZACE

AKTIVITY V PROJEKTU 1.Monitoring vztahů ve třídě 2.Víkendová akce: „KDO SI HRAJE, NEZLOBÍ“ 3. PEER program 4. „Sportovky“ s třídním 5.Vysvědčení s dárkem 6.Závěr školního roku 7.Zářijová „víkendovka“ - SEKUNDA je taky prima 8.Dotazníkové šetření rodičům a žákům 9.Tvorba portofila, zpracování metodických materiálů

VYBRANÉ AKTIVITY „KDO SI HRAJE, NEZLOBÍ“ – společenské a deskové hry ve škole  podpořit pozitivní klima třídy  posílit vzájemné vztahy a spolupráci mezi žáky a třídním učitelem  seznámení s množstvím zajímavých společenských i deskových her  procvičení komunikativní dovednosti při vysvětlování pravidel ostatním, aby pochopili systém dané hry  příležitost k rozvíjení logického myšlení i dalších klíčových kompetencí ke komplexnímu rozvoji osobnosti žáka

„ZÁŘIJOVÁ VÍKENDOVKA“ - adaptační soustředění  Cíl: formování a rozvíjení vzájemných vztahů a přijetí nového spolužáka Bloky adaptačního soustředění:  Úvodní informace  Aktivity zaměřené na: 1. vzájemnou komunikaci 2. prohloubení vzájemného poznání a hlubší poznání učitele 3. spolupráce mezi žáky a řešení konfliktů při skupinové práci 4. společné zvládání problémových situací 5. rozvoj důvěry 6. zformulování základních pravidel třídy pro celý školní rok

FOTOGALERIE

Aktivity s rodiči

PEER program

Závěr školního roku

„Sportovky“ s třídním

Zářijová „víkendovka“

TÁHNEME ZA JEDEN PROVAZ…

Děkuji za pozornost