Doplňte otázky. Complete the questions. 1._____ je to?To je Martin. 2._____ jste?Jsem z Norska. 3._____ je to? To je počítač. 4._____ děláte v Brně?Studuju.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka háčkovaného prádla pro rok 2012 – skladem k Lenka Doležalová
Advertisements

TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Zájmena přivlastňovací
vezmi si tužku a velký papír
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Začni kliknutím na modré tlačítko.
Nové modulové výukové a inovativní programy – zvýšení kvality
Konektory napájecího zdroje
Velikonoční inspirace
Odpověď na otázky 1. Díky, že když se ptáme, máš slovo své, nevíme-li jak dále, dáš slovo své. Mnohý jak světem jdem, štěstí květ hledá v zlém, chtěl by.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Barva těles (Učebnice strana 178 – 181)
Š I L H Á N Í (strabismus) zraková vada, při které je porušena vzájemná spolupráce obou očí každé oko míří jiným směrem v naprosté většině případů se jedno.
Balíková Jitka T3. Kdo chová zebru? V jedné ulici v cizinecké čtvrti stojí vedle sebe pět domků různých barev. V každém z nich žije muž jiné národnosti,
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_05_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Possessive Pronouns In each of the following sentences, change the possessive pronouns from singular to plural and vice versa. Vzor: Mám jeho sešity. Mám.
Míchání barev Máme pět základních barev: Bílou Červenou Modrou Žlutou
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Rozklad světla optickým hranolem
Nov á slova Stránky eportfolio Otázka číslo 6.
1⇨ nominativ of singular Jeden tisíc (m.) Jeden milion (m.) Jedna miliarda (f.) 2, 3, 4 ⇨ nominativ of plural Dva, tři, čtyři tisíce Dva, tři, čtyři miliony.
Název úlohy: 2.14 Barvy světla
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
OPAKOVÁNÍ 7.ročník 1. – 3. lekce
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Colours Učivo anglického jazyka pro 3. ročník základní školy.
Feminine Nouns, Adjectives, and Demonstratives Czech 403.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_NJ Téma: Barvy Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník AUTOR: Mgr. Veronika Černá NÁZEV: VY_32_INOVACE_20 TEMA: Zmrzlina – dělení desetinných čísel přirozeným.
Česká republika Povrch.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
Czech Language for Foreigners I Kdo je to? To je Karolína Kurková. Odkud je? Je z Česka. Co dělá? Je modelka.
GEOMETRICKÁ TĚLESA Matematika, 2. třída. Krychle.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Čeština: 3. lekce Czech language: 3rd lesson
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
Čeština: 1. lekce Czech language: 1st lesson
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Sortiment JOVI Pro školy a školky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
VY__III/2__INOVACE__06 Český jazyk PŘÍDAVNÁ JMÉNA.
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
VY_ 32_INOVACE_06_OPAKOVÁNÍ BAREV Mgr. Libuše Stonawská Anglický jazyk
Basic phrases Dobrý den. (F) Ahoj./Čau. (I) Na shledanou. (F)
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Petrů, Macháčková, Körberová
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Kolářová, Marková, Pecha 8.B
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Personal pronouns 1. Já 2. Ty (I)/vy (F) 3. On (m.)/ona (f.)/ono (to) (n.) 1. My 2. Vy 3. Oni (m.)/ony (f.)/ ona (n.)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Possessive Pronouns Vzor: Mám jeho sešity. Mám jejich sešity.
Čeština: 1. lekce Czech language: 1st lesson
Čeština: 3. lekce Czech language: 3rd lesson
Začni kliknutím na modré tlačítko.
-ŠIBENICE- Vyjmenovaná slova po B
Osová souměrnost.
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Transkript prezentace:

Doplňte otázky. Complete the questions. 1._____ je to?To je Martin. 2._____ jste?Jsem z Norska. 3._____ je to? To je počítač. 4._____ děláte v Brně?Studuju medicínu. 5._____ se máš?Jde to. 6._____ v Brně bydlíš?Na ulici Kounicova. Czech Language for Foreigners I Opakování Kdo Odkud Co Jak Kde

Napište formální ekvivalenty. Write the formal equivalents. 1._________________Jak se máš? 2._________________ Odkud jsi? 3._________________ Ahoj. 4._________________ Ahoj. 5._________________ Díky. 6._________________ Ty jsi učitel? Czech Language for Foreigners I Opakování Jak se máte? Odkud jste? Dobrý den. Na shledanou. Děkuju. Vy jste učitel?

Czech Language for Foreigners I To je MOJE kost! To není TVOJE kost! To je MOJE kost!

Czech Language for Foreigners I To je NAŠE zmrzlina!

Czech Language for Foreigners I Possessive pronouns já  ty  on  ona  to  my  vy  oni  můj čaj – moje káva/auto tvůj čaj – tvoje káva/auto jeho čaj/káva/auto její čaj/káva/auto jeho čaj/káva/auto náš čaj – naše káva/auto váš čaj – vaše káva/auto jejich čaj/káva/auto Čí je ten čaj? Ten čaj je můj. Čí je ta káva? Ta káva je moje. Čí je to auto? To auto je moje.

Czech Language for Foreigners I Adjektiva (Adjectives) ten ta to dobrý dobrá dobré kvalitní kvalitní kvalitní čaj káva auto -ý, -á, –é HARD ADJECTIVES -í SOFT ADJECTIVES

Czech Language for Foreigners I Adjektiva (Adjectives) Jaký je ten čaj? Je dobrý. Jaká je ta káva? Je dobrá. Jaké je to auto?Je dobré. MASKULINUM FEMININUM NEUTRUM

Czech Language for Foreigners I Barvy (Colours) bílý žlutý oranžový červený fialový modrý zelený hnědý šedý černý