JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příklady sociálně ekonomických iniciativ v Polsku 2013.
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Zelené stezky Greenways
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
1 / 7 Standardizace kartových center © HAGUESS, a.s – 2007 Standardizace kartových center Standardizace v oblasti kartových center a projekt opencard.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Podnikatelské koncepce
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Přínosy dopravní infrastruktury Praha, Mariot, Petr MOOS Fakulta dopravní ČVUT v Praze.
Bc. Petra Budílková Bc. Lukáš Eichler
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Marketingové prostředí obce
Regionální konference v MSK
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
MĚSTA 2020 aneb od strategie k projektům
Destinační management TO Těšínské Slezsko
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
SUMP - Plány udržitelné městské mobility Ministerstvo dopravy , Žďár nad Sázavou.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Metodická pomoc obcím Porada se starosty obcí Pardubického kraje
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Zažijte autentický jihočeský venkov
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
turistická oblast v srdci Čech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
RESORT LUHAČOVICE.
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ
FOTO Petr BENEŠ PS Smart life
Dubrovník – PAVLA HORNÍKOVÁ.
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Kam úspěšně investovat v roce 2018
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
V hotelnictví a cestovním ruchu
Lékárny Dr. Max a ekonomické výhody pro Vás
Transkript prezentace:

JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Ochota spolupracovat Existují zábrany ve spolupráci Princip rovnocennosti partnerů Nutnost otevřeného přístupu Nutnost komunikace Proto je nutné, abychom vzájemně dokázali jednoznačně definovat očekávání uvnitř destinace a byli společně schopni navenek prezentovat vize a poselství. V jednotě je síla aneb ve dvou se to lépe táhne!

Společný výzkum a sdílení informací

Obsah vytvořený návštěvníkem Návštěvník Zákazník Kdo ho ovlivňuje Nutnost jednoty

Komunikace se zákazníkem – návštěvníkem

Noví konkurenti – udělejme z nich partnery Ekonomie sdílení Ubytovací služby Dopravní služby Stravovací služby Zážitky

Turistické karty destinace Různé časové rozmezí 24h/55 €, 48h\65 €, 72h/75 €, 96h/85€ Vstupy do atraktivit (63), hromadná městská doprava včetně lodí, slevy a speciální nabídky (58), mapa města 93,4 % SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK se službami karty prodaných karet od roku 2004

Kupony New Orleans 42 kuponů Snadná změna nabídky Prezentace podniků Výhoda pro návštěvníky

Destinační BRAND Upoutání pozornosti Hodnota značky Sdílené hodnoty Personalizace 133/30

Je značka všechno? Hodnota Atraktivity Služby Cena Zákazník Obyvatelé Podnikatelé Prostředí

Práce se značkou

Nabídka místních produktů

Můžeme to také zkusit?

Spojení se známou značkou

Dárkové poukazy / turistická karta MHD Pamětihodnosti Sleva 20-50% (44) Aktivity Sleva 20-50% (9) Obchody Sleva 10-15% (5) Restaurace Sleva 10-20% (6) Varianty 15€/25€/50€/75€ Možnost nabít na prodejně i na vyšší hodnoty

CHCE TO HODNĚ ÚSILÍ A ODVAHY! Děkuji za pozornost!