PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: Vzdělávání ředitelů SŠ Kraje Vysočina Téma: Implementace ŠVP a jejich soulad se vzdělávacími potřebami KV Příspěvek: Daří se školám získávat zpětnou.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Akční plán podpory odborného vzdělávání stav realizace k
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
1 HK ČR, TECHNICKÉ FÓRUM 2016 ING. MICHAL ŠTEFL VICEPREZIDENT HOSPODÁŘSKÉ KOMORY ČR.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Informační a poradenské centrum ZČU
Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství
Partnerství Jihomoravského paktu zaměstnanosti pro podporu pracovního uplatnění mladých dospělých CZ /0.0/0.0/16_055/
Dokument KAP MSK - obsah
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Rozvoj lidských zdrojů, celoživotní vzdělávání a zaměstnanost
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Pracovní porada Pracovní list.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Pracovní porada Pracovní list.

KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Program celoživotního učení Comenius
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Centralizované rozvojové projekty 2017
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Akční plán - plánované společné aktivity
Šablony I a jejich realizace
Transkript prezentace:

PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) Modulární vzdělávání dospělých (Fond Vysočiny) Modulární vzdělávání dospělých (Fond Vysočiny) Adaptabilní školy – další vzdělávání (OP RLZ), partner projektu Adaptabilní školy – další vzdělávání (OP RLZ), partner projektu Modulární vzdělávání dospělých s využitím e-learningu (OP RLZ) Modulární vzdělávání dospělých s využitím e-learningu (OP RLZ) Projekty, jejichž realizace probíhá v současné době UNIV 2 kraje (OP VK) – partner projektu UNIV 2 kraje (OP VK) – partner projektu VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH

SCHÉMAPROCESUVZDĚLÁVÁNÍDOSPĚLÝCH

Od roku 1996, kdy se naše škola zapojila do realizací rekvalifikačních projektů, prošly úspěšně různými vzdělávacími programy následující počty účastníků : rekvalifikační kurzy motivační a řemeslné 198 kurzy svařování 217 kurzy výpočetní techniky 701 kvalifikační zkoušky 12 rekvalifikační studium v učebních oborech 154 celkový počet absolventů rekvalifikačních kurzů1 128 VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH

ZKUŠENOSTI ZE VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH : PŘÍPRAVA VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ověření poptávky a potřeb – nutná spolupráce s firmami nebo úřady práce ověření poptávky a potřeb – nutná spolupráce s firmami nebo úřady práce zpracování základní nabídky vzdělávacích programů zpracování základní nabídky vzdělávacích programů upřesnění obsahu a rozsahu studia podle potřeb konkrétních firem (popř. úřadů práce) a podle úrovně vstupních znalostí účastníků studia upřesnění obsahu a rozsahu studia podle potřeb konkrétních firem (popř. úřadů práce) a podle úrovně vstupních znalostí účastníků studia projednání spolupráce s firmami při vlastní realizaci vzdělávacího programu – praxe na pracovištích firmy, zapojení odborných pracovníků do lektorské činnosti projednání spolupráce s firmami při vlastní realizaci vzdělávacího programu – praxe na pracovištích firmy, zapojení odborných pracovníků do lektorské činnosti

Program pravidelných setkání zástupců firem s rodiči nově přijatých žáků a s pracovníky školy Program pravidelných setkání zástupců firem s rodiči nově přijatých žáků a s pracovníky školy Informace o počtech přijatých žáků podle oborů a o zájmu firem o jednotlivé obory Informace o počtech přijatých žáků podle oborů a o zájmu firem o jednotlivé obory Organizace výuky v 1. ročníku podle školních vzdělávacích programů (tzv. společný 1. ročník) a možnosti, které z ní vyplývají pro spolupráci firem, školy, rodičů a žáků Organizace výuky v 1. ročníku podle školních vzdělávacích programů (tzv. společný 1. ročník) a možnosti, které z ní vyplývají pro spolupráci firem, školy, rodičů a žáků Vyhodnocení souvislé praxe žáků ve firmách a dohodnutí podmínek pro příští školní rok Vyhodnocení souvislé praxe žáků ve firmách a dohodnutí podmínek pro příští školní rok SPOLUPRÁCE NAŠÍ ŠKOLY S FIRMAMI

Informace o programech pro vzdělávání dospělých a nabídky vzdělávacích kurzů pro vzdělávání zaměstnanců firem, např. Řídící systémy a obsluha CNC obráběcích strojůInformace o programech pro vzdělávání dospělých a nabídky vzdělávacích kurzů pro vzdělávání zaměstnanců firem, např. Řídící systémy a obsluha CNC obráběcích strojů Názory firem na práci poradního sboru – Oborové rady při SŠTNázory firem na práci poradního sboru – Oborové rady při SŠT Prohlídka pracovišť školy a učeben pro výuku CNC obrábění, mechatroniky a průmyslové automatizaceProhlídka pracovišť školy a učeben pro výuku CNC obrábění, mechatroniky a průmyslové automatizace Individuální pohovory s rodiči nově přijatých žáků ve vyhrazených místnostechIndividuální pohovory s rodiči nově přijatých žáků ve vyhrazených místnostech SPOLUPRÁCE NAŠÍ ŠKOLY S FIRMAMI

Souvislá odborná praxe v závěrečném ročníku studia Naše škola ve spolupráci s nejvýznamnějšími firmami v regionu organizuje souvislou praxi žáků 4. ročníků studijních oborů již od roku Výsledná hodnocení školy, firem i samotných žáků jednoznačně hovoří pro tento způsob přípravy, neboť žáci před ukončením studia mají možnost poznat reálné pracovní prostředí i vývoj profesí, pro které se připravují. Hodnocení firem je pro školu důležité pro posouzení úrovně budoucích absolventů a jejich uplatnitelnosti na trhu práce. SPOLUPRÁCE NAŠÍ ŠKOLY S FIRMAMI

Obsah práce poradního sboru – Oborové rady při SŠT Cílem poradního sboru je prohloubení spolupráce naší školy s firmami při počátečním i dalším vzdělávání v technických oborech. Podstatou spolupráce je každoročně minimálně dvakrát ročně (duben – po přijímacím řízení, říjen nebo listopad – po nástupu nových žáků do školy) svolat schůzku zástupců školy a firem, na které je možné si vzájemně vyměnit názory na obsah výchovně vzdělávací práce školy a dohodnout se na další spolupráci včetně spolupráce s žáky a jejich rodiči. SPOLUPRÁCE NAŠÍ ŠKOLY S FIRMAMI

Na schůzkách navrhujeme následující body programu : informace školy o výsledcích výchovně vzdělávací práce a plánovaných záměrech informace školy o výsledcích výchovně vzdělávací práce a plánovaných záměrech vzdělávací nabídka školy v počátečním i dalším vzdělávání vzdělávací nabídka školy v počátečním i dalším vzdělávání odborná praxe žáků školy na pracovištích firem odborná praxe žáků školy na pracovištích firem vývoj zájmu veřejnosti o jednotlivé obory studia vývoj zájmu veřejnosti o jednotlivé obory studia názory zástupců firem na obsah a kvalitu výchovně vzdělávací práce školy a náměty na její zlepšení názory zástupců firem na obsah a kvalitu výchovně vzdělávací práce školy a náměty na její zlepšení informace o potřebě profesí v jednotlivých firmách a způsobu případné motivace žáků informace o potřebě profesí v jednotlivých firmách a způsobu případné motivace žáků SPOLUPRÁCE NAŠÍ ŠKOLY S FIRMAMI

informace firem o vývoji a perspektivě jednotlivých profesí, záměrech rozvoje firmy, pracovních a platových podmínkách informace firem o vývoji a perspektivě jednotlivých profesí, záměrech rozvoje firmy, pracovních a platových podmínkách projednání společného postupu při získávání žáků ke studiu v technických učebních a studijních oborech projednání společného postupu při získávání žáků ke studiu v technických učebních a studijních oborech požadavky firem na vzdělávání svých zaměstnanců (rekvalifikace, zvyšování kvalifikace apod.) požadavky firem na vzdělávání svých zaměstnanců (rekvalifikace, zvyšování kvalifikace apod.) nabídka možností spolupráce firem se školou (exkurze, odborné vzdělávání pedagogických pracovníků, stáže ve firmě, prezentace výrobků firmy apod. nabídka možností spolupráce firem se školou (exkurze, odborné vzdělávání pedagogických pracovníků, stáže ve firmě, prezentace výrobků firmy apod. SPOLUPRÁCE NAŠÍ ŠKOLY S FIRMAMI

DĚKUJEME ZA POZORNOST