Datum: Zpracovala: Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Program „Yes, I do“ Strategie pro jazykové vzdělávání v MSK do roku 2023 9. 6.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice)
Advertisements

Nástroj pro realizaci IS rozvoje území. Umožňuje koordinaci navzájem provázaných a územně zacílených intervencí z různých prioritních os jednoho či více.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Transformuje Kraj nebo kraj ?
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
REGIONÁLNÍ AKČNÍ PLÁN PRO ÚZEMÍ KRAJE VYSOČINA (RAP)
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
Krajské akční plány Základní východiska
Metodický výklad výzvy
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Výzvy PO1 Téma výzvySpecifický cíl Žadatel Alokace na výzvu Předpokládaný termín vyhlášení Strategické řízení VaVaI na národní úrovni specifický cíl 4.
Územní dimenze a nové nástroje v programovém období Mgr. Jelena Kriegelsteinová Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Regionální akční plán Jihočeského kraje Ing. Jaromír Slíva, MBA.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV Zasedání Regionální stálé konference pro území Olomouckého kraje Olomouc,
Krajský Akční Plán rozvoje vzdělávání 11. prosince 2015.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
Sněm Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory, o.p.s. čtvrtek od 17:30 Kulturní dům Libňatov.
PROGRAMOVÉ OBDOBÍ Projekt Tvorba Strategie a Společného akčního plánu v oblasti rozvoje lidských zdrojů v Libereckém kraji I CZ.1.04/4.1.01/C
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Regionální akční plán Libereckého kraje Inovační platforma pro Strategii inteligentní specializace 6. března 2015, science centrum iQLANDIA.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Jana Stará
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Regionální interveční rámec pozice AK ČR pro programové období 2014+
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Vyhlášené programy v roce 2016/2017
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Strategické řízení a plánování
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
Plán činnosti PS na rok 2009 Náměty na činnost PS
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
Regionální akční plán Olomouckého kraje
Analýza potřeb v území.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Polytechnické vzdělávání v praxi
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Model intenzivní podpory
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Informace z 1. ustavujícího zasedání Národní stálé konference
PS Vzdělávání NS MAS ČR – Pardubický kraj 2017
Transkript prezentace:

Datum: Zpracovala: Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Program „Yes, I do“ Strategie pro jazykové vzdělávání v MSK do roku Miriam Šůstková

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Program „Yes, I do“_Strategie pro jazykové vzdělávání v MSK do roku 2023 Účel zpracování a realizace programu  rozvoj jazykové gramotnosti je jedním z důležitých témat zvyšování kvality vzdělávání  nedostatek jazykových kompetencí představuje bariéru dalšího rozvoje MSK Účelem je vybavit pracovní sílu MSK odpovídajícími jazykovými kompetencemi Návrh programu je plně v souladu s regionálními i národními strategickými dokumenty Význam a důležitost podpory jazykového vzdělávání pro další rozvoj kraje byly potvrzeny rovněž ze strany:  Zastupitelstvo kraje (konané dne )  Regionální stálá konference MSK (4. zasedání RSK konané dne )

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Program „Yes, I do“_ Strategie pro jazykové vzdělávání v MSK do roku 2023 Globální cíl zvýšit kvalitu výuky anglického jazyka na všech stupních vzdělávacího systému a zároveň zvýšit kompetence pracovní síly v MSK v anglickém jazyce naplňování programu prostřednictvím dílčích strategických cílů konkrétními projekty

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Implementace a řízení programu Řízení programu bude zajištěno dvoustupňovou řídící strukturou:  Řídící výbor – složen ze zástupců politického vedení kraje, zástupce MŠMT, zástupce odboru ŠMS KÚ MSK, zástupce obecní samosprávy, MŠ, ZŠ, SŠ a VŠ  Výkonný tým - zástupce odboru ŠMS a odboru RRC KÚ MSK, zástupci RSK, univerzit, MŠ, ZŠ, SŠ a VŠ Realizace programu  původní varianta realizace programu prostřednictvím jednoho projektu (ideální varianta: globální grant)  nositelé projektů: kraj, obce, školy, zaměstnavatelé

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora regionálního školství z EU Územní dimenze = koncentrace prostředků do specifických typů území podporující jednak konkurenceschopnost ČR a zohledňující rovněž požadavek na vyrovnání územních rozdílů V oblasti vzdělávání bude určitá část intervencí řešena prostřednictvím: Krajských akčních plánů (KAP) Místních akčních plánů (MAP) na základě výstupů z KAP/MAP budou nastavovány výzvy a šablony

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Financování programu Předpoklad realizace programu prostřednictvím externích zdrojů: a)Evropské strukturální a investiční fondy  OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (PO 2, PO 3)  OP Zaměstnanost (PO 1) b) Komunitární programy  Erasmus+

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Bariéry realizace programu „Yes, I do“ Možnost podpory a následná realizace programu nyní ve fázi vyjednávání.  nemožnost realizovat program jako jeden projekt (bude nutná realizace dílčími projekty)  plánované výzvy neodpovídají potřebám a cílům programu  v rámci výzev OP VVV pro rok 2016 je plánována pouze jedna výzva na podporu jazykového vzdělávání (nízká alokace, okruh příjemců a žadatelů omezen)  výzvy na sebe tematicky ani časově nenavazují  ochota zapojení aktérů do programu