H2AC The Hydrogen Horizon Automotive Challenge. Co je to H2AC?  H2AC je soutěž, ve které studenti designují a staví svůj vlastní hybridní model auta.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

Projekt IUSES – Příručka pro pedagogy Vlasta Švejnohová, ENVIROS, s.r.o. 10. listopadu 2009 Za obsah této prezentace odpovídají pouze její autoři. Prezentace.
Studentská inovace praxí
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Návštěva areálů pro studenty středních škol V rámci FIS Mistrovství světa v klasickém lyžování.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
FLL je největší robotická soutěž na světě, které se zúčastňují statisíce dětí po celém světě. Nejlepší týmy postupují do regionálních kol a potom do mezinárodního.
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zlepšování jakosti.
Příprava výzkumného projektu I. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 12. října 2011.
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Silniční doprava z pohledu studentů.
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Název: Příprava vlastního televizního zpravodajství Klíčová slova: zpravodajství, zpráva, moderátor Typ školy: 2. st. ZŠ Ročníky: 8. Tématické zaměření:
Představujeme službu Samepage
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
TŘÍFÁZOVÝ MODEL UČENÍ Název vyučovací jednotky: ANIMALS (zvířata)
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Zdroje energie.
Přijdu, vidím, zamyslím se, pokusím se … environmentální reportáže z Kolína a okolí ENVIRONMENTÁLNÍ PROJEKT naší školy FINANCOVANÝ VE SPOLUPRÁCI S MĚSTEM.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
ČÍNSKÝ „SMART” Reportér německého časopisu „Autobild”, Claudius Maintz, odcestoval do čínského města Dezhou, aby navštívil továrnu, ve které jsou vyráběny.
1 Mechanika s Inventorem 10. Shrnutí Petr SCHILLING, autor přednášky Ing. Kateřina VLČKOVÁ, obsahová korekce Tomáš MATOVIČ, publikace FEM výpočty Optimalizace.
Přednáška č. 1 Proces návrhu databáze
4x4 LAND ROVER. O soutěži... -soutěží členné týmy studentů ve věku let -úkolem týmu je navrhnout.
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ REGIONÁLNÍ KOLA SOUTĚŽE O NEJLEPŠÍ STUDENTSKÝ INOVATIVNÍ PODNIKATELSKÝ.
Základní informace k projektu Zapiš se do dějin Jakub Kočí, Klára Ludvíková Letní semestr 2015.
Tvorba a využití výukových animací pro praktikum z genetiky RNDr. Pavel Lízal, Ph.D. Oddělení genetiky a molekulární biologie Ústav experimentální biologie.
Věda na scéně Science on Stage
Březnová všehochuť Zadání práce pro 1.březnovou hodinu.
Zápatí prezentace1 IV. celofakultní pedagogická konference
Soutěž pro žáky z celé ČR „Nakresli mi svou planetu“ Cílem soutěže je zvýšit povědomí dětí o potřebě chránit naši planetu a upozornit je na nebezpečí,
Co je Eurorebus? vědomostní soutěž pro žáky 1. a 2. stupně základních škol a pro studenty středních škol začala ve školním roce 1995–1996, letos bude již.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Univerzita Karlova v Praze Lékařská fakulta v Plzni Oddělení OVAVT Jestliže chcete oživit systém Vaší výuky, „online learning systém“ Vám nabízí? Jednoduché.
Práce v týmu L OG O Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Počet odevzdaných dotazníků: 40.  Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy,
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Odborná praxe Portsmouth
Marketing sportu bp 2086.
dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Pohár vědy (Science cup)
Textilní a oděvní materiály
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
První zkušenosti s evaluací
STUDENT CUP SŽDC Sportovně-vzdělávací projekt.
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
JUNIORSKÝ MARATON 2019.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Transkript prezentace:

H2AC The Hydrogen Horizon Automotive Challenge

Co je to H2AC?  H2AC je soutěž, ve které studenti designují a staví svůj vlastní hybridní model auta na vodíkový pohon a baterii v měřítku 1:10  H2AC zvyšuje kreativitu studentů v řešení problémů, kritické myšlení, spolupráci a lepší povědomí o tom, co je obnovitelná energie  Celý program je rozdělen do 3 částí: 1) Zkoumání změn klimatu v času, zamyšlení se, proč tomu tak je, přemýšlení nad alternativním řešením než jsou fosilní paliva 2) Designování a stavba modelu 3) Testování modelu auta, implementace různých zlepšení a příprava na samotný závod

Cíl  Studenti získají sebevědomí a mohou se díky němu hlásit na VŠ technického zaměření či zajímavá zkušenost do CV  Studenti, kteří se zúčastní takovéto soutěže mohou mít větší zájem o technické obory, kterých je v současné době nedostatek  Mladým lidem se dostává do podvědomí, že bychom měli využívat obnovitelné zdroje energie, jak v energetice, tak v dopravě (Dánsko r – SMART ENERGY SYSTEM)  I věda může být zábavná  „škola hrou“  studenti se chtějí účastnit i příští rok  Prestiž pro zúčastněné školy i pro samotné studenty

Povědomí o obnovitelný zdrojích  Z shromážděných dat z minulých let, můžeme jasně vidět změnu ve znalostech obnovitelné energie: Amerika H2AC, 2015

Časový plán  Do začátku závodu: - seznámení se s energy boxem (pokusy na obnovitelnou energii) - aby studenti věděli, co vůbec obnovitelná energie je a proč se o toto téma máme vůbec zajímat? - sestavení autíčka a tréning řízení  Co nejdříve sestavit tým, který bude na projektu pracovat, čím dříve, tím lépe – tým si následně určí svůj název, barvu, případně své logo (nechají se jim vytisknout na polo barevná trička)  deadline pro zaslání prezentace ve formě videa (jedna ze soutěžních kategorií)  Závod v 15. týdnu v Praze - na SŠT Zelený pruh, ve dnech:

Požadavky  V průběhu projektu vás prosíme o následující:  Video či/a fotografie, jak pracujete s „energy boxem“ (solární panel, větrná elektrárna….)  Video a/či fotografie konstruování modelu vozu  Video a/či fotografie sestavování modelu a zprávu (popis), jak a proč jste co udělali,  Video a/či fotografie jak se studenti učí řídit  Použijte předchozí nasbíraný materiál či přidejte nový ke tvorbě finální prezentace  A konečně: Finální automobil 1:10, který bude použit na závod (kontrola zda vše funguje správně, znát pravidla závodu, poslední přípravy)  Studenti budou též vyplňovat 2 online dotazníky – 1 na začátku, 2. na konci celého projektu, z dotazníků poté vyplyne, co se studenti z projektu naučili  Učitelé budou na konci závodu vyplňovat 1 dotazník

Finální prezentace  Nejlepší je zvolit si 1 (více) šikovného a pečlivého studenta, kterého baví stříhání na PC, natáčení, fotografovaní a ten může z nasbíraného materiálu vytvořit finální prezentaci  Prezentace má představit tým, školu, průběh, co a proč obnovitelná energie  V reportu mohou být fotografie, kresby, rozhovory, grafy, zvuková stopa atd. – jednoduše: fantazii se meze nekladou  Video prezentace na MAX. 3 minuty  Video v HD kvalitě a fotografie ve vysokém rozlišení

Soutěž  Soutěžící jsou povinni mít týmové dresy, aby bylo možné jejich přiřazení k týmu (dres – polo trička necháme vyrobit – určit barvu - s logem H2AC, názvem školy a názvem týmu)  Soutěž je 6 (finále v Praze) a 24 hodinová (pro vítěze – v St. JO), tým o 3 – 5 členech – piloti by se měli rovnoměrně střídat, místo pilota se smí měnit  Musejí být splněny podmínky pravidel, jinak tým může být diskvalifikován  Mezinárodní soutěž je ve Francii v St. Jo ve dnech: 29. – , kde se účastní 1 vítězný tým z finále konaného v Praze  Soutěžní země ve světovém finále ve Francii: Česká republika, Slovenská republika, Polsko, Francie, Austrálie a Amerika  Výherní trofeje: 1) Cena za VÝDRŽ (počet ujetých kol za stanovený čas) 2) Cena za ENERGII (nejekonomičtější tým) 3) Cena za DESIGN (nejhezčí karosérie) 4) Cena za ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A ORGANIZACI STÁNKU 5) Cena za INOVACE (nápaditá řešení použitá při konstrukci modelu)

Curriculum  2 curricula: 1) „Proč je změna klimatu důležitá?“ – pro zamyšlení studentů, co se v dnešní době děje s atmosférou a proč a jaký to má vliv na životní prostředí 2) „Obnovitelná energie a dopady na životní prostředí“ – jaké máme typy obnovitelné energie a jak fungují – pokusy studentů  V příručce pro učitele je vše vysvětleno, případně jsou zde napsány požadavky, co je za potřebí si připravit  Curricula si můžete měnit dle vlastních časových požadavků a představ

Shrnutí  Pro studenty 2 dotazníky – 1 na začátku, 2. na konci (pro srovnání) – odesláno jako online odkaz  Pro učitele 1 dotazník po skončení závodu  Průběžné informování o průběhu projektu  Produkty zůstanou vlastnictvím školy, videa a fotografie, vč. finální prezentace zůstanou k volnému užívání firmě Horizon

…A konečně… ….kdo ví, možná vítězství…