Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června 2014 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Zpracoval: Rastislav Steranka
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Destinační management turistických lokalit regionu Hranicko a Dolina Małej Panwi Projekt podpořen z OP Přeshraniční spolupráce ČR – PR Hranická rozvojová.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Regionální konference,
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Partnerství u projektů financovaných z Globálních grantů Sociální inkluze v kontextu přípravy na nové programovací období – zkušenosti, problémy a překážky.
Prezentace turistické oblasti
Destinace cestovního ruchu ?!
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Stezka technických atraktivit
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Projekt SROP 3.3 – „Posílení kapacity místních a regionálních orgánů při plánování a realizaci programů v Karlovarském kraji“ Pedagogické a vzdělávací.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Regionální konference v MSK
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Projekt „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ a jeho výstupy Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji na období.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
MAS CÍNOVECKO o.p.s., organizační složka MAS CÍNOVECKO - LEADER Podpora sociální soudržnosti na území místního partnerství v programovém období
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko Bc. Pavlína Ambrosch Kunín.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Za ÚSpěchy PolaBí si mohou sami
turistická oblast v srdci Čech
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
KONGRESOVÝ CESTOVNÍ RUCH
Kategorizace organizací destinačního managementu
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Značka „Českosaské Švýcarsko
Transkript prezentace:

Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června

Pro jaké území pracuje destinační management? 2 Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko

Jaké jsou cíle marketingové strategie ? 3 Globální cíl: Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou. Základní - kvantitativní cíl: Celkový růst počtu turistů a návštěvníků do roku 2015 o 10%. Měření: ročně, del výchozího stavu 2010 Specifické cíle: 1.Posílení nabídky TO P-MK v oblasti atraktivit CR 2.Zkvalitnění a profesionalizace DM TO P-MK 3.Zlepšení spolupráce mezi aktéry CR v rámci TO P-MK 4.Zkvalitnění a rozšíření nabídky produktů CR TO P-MK 5.Zvýšení kvality služeb CR v TO P-MK 6.Zkvalitnění a zvýšení efektivnosti marketingu TO PO-MK

Institucionální zajištění DM Doporučení: 4 Fórum cestovního ruchu Rada pro cestovní ruch (soukromý sektor max. 49% členů) Projektový tým (zástupci SDM, ORP Bílovec, ORP Odry, MAS) Odborný tým (texty, grafika, e-marketing)

Specifický cíl 1: Posílení nabídky TO P-MK v oblasti atraktivit CR Doporučení: 5 Propojení poznávacího a venkovského CR s místními originálními výrobky (výrobky s regionální značkou) −výrobky ze dřeva −užitkové a dekorační předměty z vlny −umělecké kovářské a zámečnické výrobky −bižuterie z minerálů a skla −drátkovaná filigránová bižuterie −ručně malované sklo apod. −mléko, mléčné výrobky −pekárenské výrobky −uzenářské výrobky −Oderský kapr −Příborské šifle −med, medové perníčky Gastronomie (vazba na linky do Londýna a Paříže)

Specifický cíl 2: Zkvalitnění a profesionalizace DM TO P-MK Doporučení: 6 Dlouhodobá spolupráce s odborníky: −marketing −produktová nabídka −systém kvality −tvorba textů −e-marketing včetně sociálních sítí apod. Odborné konzultace partnerům SDM (správci atraktivit, ubytovatelé, poskytovatelé doplňkových služeb) Školení a workshopy pro partnery SDM

Specifický cíl 3: Zlepšení spolupráce mezi aktéry CR v rámci TO P-MK Doporučení: 7 Vytvoření systému veřejné podpory soukromým subjektům Vytvoření jádra spolupracujících partnerů (vzájemné plnění partnerů) Budování sítě kontaktů na bázi vzájemné důvěry a výhodnosti Vytvoření systému pro tvorbu komplexních produktů a podporu prodeje těchto produktů na cílových trzích Měření výsledků spolupráce aktérů CR a vzájemná informovanost

Specifický cíl 4: Zkvalitnění a rozšíření nabídky produktů CR TO P-MK Doporučení: 8 Zavedení Českého systému kvality (certifikace ubytovacích zařízení, certifikace služeb) Vytvoření systému podporujícího tvorbu komplexních produktů CR (např. pobytové balíčky) a jejich prodej na trzích cestovních kanceláří Vytvoření rezervačního systému propojujícího nabídku ubytovacích zařízení s fakultativní nabídkou TO P-MK

Specifický cíl 5: Zvýšení kvality služeb CR v TO P- MK Doporučení: 9 Zavedení Českého systému kvality (certifikace ubytovacích zařízení, certifikace služeb)

Specifický cíl 6: Zkvalitnění a zvýšení efektivnosti marketingu TO PO-MK Doporučení: 10 Spolupráce s odborníky na CR (marketingová inteligence, produktová nabídka, e-marketing) Spolupráce s CzechTourism (akvizice zástupců CK a médií, distribuce tiskovin v Praze a na zahraničních trzích) Spolupráce s MSK (veletrhy a prezentační akce) Spolupráce s ARR Ostrava (regionální produkty CR, fam tripy, press tripy apod.) Spolupráce se zahraničními partnery

11 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Kontakt: Ing. Michal Blaško,