Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana, 06. 06. 16.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tipy a triky Ondřej Suk Skalský Dvůr
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Tutoriál EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhledávání
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
ESKILLS.EC.EUROPA.EU Výsledky IT Fitness ESKILLS.EC.EUROPA.EU Základní informace – paralelně i na Slovensku.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Práce se šablonami v MS Word 2007
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
WWW – hypertextový informační systém
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
Semestrální projekt Správa webových konferencí Mendelova univerzita Aplikace vývojových technik Jakub Matoušek Květen 2012.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Internet. je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Kapitola 5: Úvod do analytických technologií Webu Vítězslav Šimon (SIM0047) Adaptivní webové systémy (AWS)
Tribuna českého obchodu TZB
Vysoká škola technická a ekonomická
Inf Bezpečný počítač.
Office 365 a SharePoint Online na Filozofické fakultě UK
Inf Elektronická komunikace
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Autor práce: Michaela Janová
Jaroslav Kudr pro OATGM
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,

PPC školení 2 Obsah školení Co je PPC? Typy PPC systémů v ČR a SR Typy kampaní v PPC systémech Jaké systémy nabízet klientovi a proč? Kam směřují současné trendy Dejte klientovi vybrat a nechte tak zodpovědnost na něm Na návštěvě u PPC konzultantů Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň?

PPC školení 3 Co je PPC? Zkratka PPC označuje internetovou reklamu, ve které se platí za klik na inzerát. Aby to nebylo tak jednoduché, lze zvolit strategii platby za zobrazení, nebo viditelné zobrazení. Reklamy mezi sebou soupeří formou aukce. Výhodou těchto kampaní je rychlý zásah vysoká účinnost možnost vysokého zacílení 100% měřitelnost výsledků flexibilita Lidé na internetu hledají, my cílíme a míříme. Zasáhneme přesně toho, koho chceme!

PPC školení 4 PPC systémy v ČR a SR? Česká republika Google AdWords Seznam Sklik Etarget Facebook Slovenská republika Google AdWords Etarget Facebook

PPC školení 5 PPC systémy v ČR a SR? Česká republika Jaké procentuální rozložení vyhledávání v systémech je napříč republikami? 53 % 46% Je to vyrovnané!

PPC školení 6 PPC systémy v ČR a SR? Slovenská republika Jaké procentuální rozložení vyhledávání v systémech je napříč republikami? 97% 3% Další systémy

PPC školení 7 Typy kampaní v PPC systémech Kampaně ve vyhledávání Kampaně v obsahové síti Remarketing Klasický remarketing Dynamický remarketing Remarketing ve vyhledávací síti Remarketing pro mobilní aplikace Videoremarketing Google nákupy – pro e-shopy Videoreklamy Youtube Kampaně propagující mobilní aplikace Kampaně ve vyhledávání Kampaně v obsahové síti Retarketing Klasický remarketing ve vývoji - dynamický remarketing ? Seznam nákupy – pro e-shopy PPCHit Pod pokličku kampaní se více podíváme v dalších školeních!

PPC školení 8 Jaké systémy nabízet klientovi a proč? 53 % 46 % V každém ze systémů vyhledává jiný typ uživatelů! Google – mladší generace Seznam – starší generace Váš klient zasáhne v ČR 99 % lidí, kteří něco hledají! Systémy mají různé druhy cílení v obsahové síti Systémy používají různé weby pro svou obsahovou síť Google – po celém světě kolem 5 mio stránek Seznam – v ČR kolem 50 tis. stránek Na začátku nelze jednoznačně určit, který systém bude mít větší zásah!

PPC školení 9 Kam směřují současné trendy? Mobilní vyhledávání v současné době kolem 60% uživatelů vyhledává v mobilu nebo tabletu! Je nutnost mít mobilně responzivní web, nebo mobilní stránky! Měření telefonických konverzí až 30 % konverzí je po tom, co uživatel klientovi zavolá! Měřme telefonické konverze, jsou naše! Google se tento rok zaměřuje převážně na zkvalitnění Google nákupů a dynamického remarketingu o Až 48 % konverzí pochází z Google a Seznam nákupů nebo dynamického remarketingu. o U nákupů prodávají obrázky o U dynamického remarketingu prodává cílení – co už jednou někdo hledal, to mu podsuneme znovu

PPC školení 10 Víte co vlastně chcete? RYCHLE LEVNĚ KVALITNĚ Vyberte si dvě možnosti Rychle a levně? – potom to nebude kvalitní Levně a kvalitně? – potom to nebude rychle Kvalitně a rychle? – potom to nebude levné

PPC školení 11 Na návštěvě u PPC konzultantů

PPC školení 12 Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň? Analýza klíčových slov Vytvoření koncepce kampaně na základě důkladné analýzy klientova webu Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Příprava strategie kampaně (budeme budovat brand, nebo budeme prodávat?) Výběr vhodných klíčových slov pro kampaně ve vyhledávání Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Výběr vhodného cílení v obsahové síti Odpověď klientovi kdy už to bude, protože obchodník informaci nepředal Určení konverzních cílů a jejich následné nastavení a měření, vč. testování Určení remarketingových seznamů a jejich následné nastavení. Analýza konkurence A toto všechno se děje offline! V tuto chvíli ještě nebylo na účet online sáhnuto Založení kampaní ve vyhledávání Založení reklamních sestav Naplnění kampaní a reklamních sestav Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Vytvoření relevantních textových inzerátů Vytvoření kampaní v obsahové síti Vytvoření sestav v obsahové síti Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Ano pořád jsme ještě offline

PPC školení 13 Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň? Důkladná kontrola – co když někde něco uniklo? Konzultace (obchodník, kolega) Je vše OK? ANO, tak, už jdeme konečně online Kampaně jsou namigrovány z AdWords editoru do webového rozhraní Informování obchodníka, že už TO je Uvědomění si, že minule obchodník klienta neinformoval. Informování klienta, že už TO je! Monitoring On-line kontrola kampaní, asi 101x obnovíte stránku, abyste zjistili, jestli už máte alespoň jedno zobrazení, v lepším případě klik.

Kampaň - typ/oborObsah kampaněKlíčová slova - shodaPoznámky Vyhledávání CZ_SEA BrandWia [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAwww [E]přesná Wia dsl [E]přesná spuštěno wia adsl [E]přesná wia připojení [E]přesná spuštěno wia internet [E]přesná Wia [P]frázová spuštěno www [P]frázová Wia dsl [P]frázová spuštěno wia adsl [P]frázová wia připojení [P]frázová spuštěno wia internet [P]frázová ADSLadsl [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAadsl internet [E]přesná adsl [P]frázová spuštěno adsl internet [P]frázová adsl obce [E]přesná spuštěno adsl obce [P]frázová DSLdsl [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAdsl internet [E]přesná dsl [P]frázová spuštěno dsl internet [P]frázová dsl obce [E]přesná spuštěno dsl obce [P]frázová Internetinternet [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAinternet [P]frázová internet obce [E]přesná spuštěno internet obce [P]frázová Internetuinternetu [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAinternetu [P]frázová internetu obce [E]přesná spuštěno internetu obce [P]frázová Připojenípřipojení [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEApřipojení [P]frázová připojení obce [E]přesná spuštěno připojení obce [P]frázová WIFIwifi [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAwifi [P]frázová wifi obce [E]přesná spuštěno wifi obce [P]frázová MobilníMobilní [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAMobilní [P]frázová Mobilní obce [E]přesná spuštěno Mobilní obce [P]frázová Konkurencekonkurence [E]přesná bude nasazeno po plném rozběhnutí kampaní - předpoklad pondělí Vyhledávání CZ_SEAkonkurence [P]frázová OBSAH CZ_GDN/SDN Brandbannery telefoncílení téma spuštěno obsah CZ_GDNbannery bez telefonucílení téma textcílení téma bannery telefoncílení weby spuštěno bannery bez telefonucílení weby textcílení weby bannery telefoncílení zájmy spuštěno bannery bez telefonucílení zájmy textcílení zájmy bannery telefoncílení demo - muži bude nasazeno po získání dostatečného množství publika - předpoklad, druhá polovina únor bannery bez telefonucílení demo - muži textcílení demo - muži bannery telefoncílení demo - ženy bannery bez telefonucílení demo - ženy textcílení demo - ženy OBSAH CZ_GSPsestavy BrandGSP cílení témaxxx bude nasazeno po získání dostatečného množství publika - předpoklad, druhá polovina únor obsah CZ_GDNGSP cílení webyxxx GSP cílení zájmyxxx GSP cílení demo - mužixxx GSP cílení demo - ženyxxx GSP kombinacexxx Remarketing CZ_REMsestavy Remarketingvšichni bannerxxx spuštěno všichni textxxx nedokončili konverzi bannerxxx bude nasazeno po získání dostatečného množství publika nedokončili konverzi textxxx PPC školení 14 Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň? Excel s analýzou klíčových slov a návrhem kampaně má v průměru: 20 listů 731 řádků

PPC školení 15 Děkujeme, že nám dáváte čas na přípravu kampaní. Chceme stejně jako vy, aby kampaně byly kvalitní. …. jsou totiž naší vizitkou a pokud je neuděláme kvalitně zkazí nám jméno.

PPC školení 16 Děkuji za pozornost