Workshop k tvorbě produktu Rodinná dovolená na kolách Suchý vrch 21. 4. 2015 Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Destinační management turistických lokalit regionu Hranicko a Dolina Małej Panwi Projekt podpořen z OP Přeshraniční spolupráce ČR – PR Hranická rozvojová.

Propagace a reklama na facebooku
… aneb dobrodružství pro všechny majitele GPS Martin Grulich, Petr Vespalec
Seminář Mediální archiv. Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Podnikatelský záměr. pořádání konferencí, for Prodej start-upů.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Lokační a identifikační technologie David Bauer. GPS Global Positioning Systém lze určit polohu(i na několik cm) a přesný čas 24 družic (životnost 10let)
Geocaching aneb cesta za poklady.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Geocaching.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
28. listopadu 2011, Brno ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy Seminář - inovace v regionech.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
Vypracoval Adam Ludes.
Geocaching Marek Bešta, , OV3-TE3. Geocaching hra na pomezí sportu a turistiky hledání schránky (cache) za použití GPS schránky jsou situovány na.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Autor: Ing.Petr Kvíz. Geocaching je hra na pomezí sportu a turistiky, která spočívá v použití navigačního systému GPS při hledání skryté schránky nazývané.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
M-Tourism na případových studiích World Media Partners Vít Pechanec.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
| facebook.com/geofunCZ |
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 GPS a Geocaching - teorie Kde se GPS využívá? START.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Workshop k tvorbě produktu
Angažovanci Petr Holý - ORR.
Turistický portál - novinky č.10 -
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Aplikace nových forem marketingu
ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy
Informace o úpravách webu
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Jedná se o dřevěná kolečka o průměru 35mm v nichž je laserem vygravírovaný obrázek. Používají se pro výměnu a slouží jako vizitka geokačera.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

Workshop k tvorbě produktu Rodinná dovolená na kolách Suchý vrch Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Co je geolokační hra – základní principy Příklady dobré praxe – kde už hry fungují a jaký mají úspěch pro návštěvníky Geolokační hry v Orlických horách – kudy kam a s kým Praktická část – jak pracovat s aplikací GEOFUN, diskuse Proč jsme tady? Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Léto 2014 = Krásná díky Orlickým horámKrásná díky Orlickým horám Zima 2014/2015 = Orlické hory – když je mi zima!Orlické hory – když je mi zima Léto 2015 = Orlické cyklo a inline království Rodinná dovolená na kolách je součástí projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka: Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Orlické cyklo a inline království Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

O Rádia – Express, Kiss Hady, Černá hora O Tištěná – Deníky Metro O Kina – Hradec a Pardubice, TV Óčko Expres O Tramvaje – Brno O Facebook, Twitter, Google+ O Newslettery, turistické noviny, tiskové zprávy atd. O Pracovní cesta pro média a odborníky Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Jakou reklamu použijeme pro letní kampaň?

Geolokační hry World Media Partners Vít Pechanec

Geolokační hry jako nástroj advergamingu Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Co je to advergaming? GEOFUN nebyl první advergamingovou aktivitou DSOHP!

Typy geolokačních her Letterboxing Geocaching Waymarking WhereIgo Questové hry s QR kódy GEOFUN Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Letterboxing vznik v roce 1854, James Perrott, průvodce v parku Dartmoor v Anglii, láhev s vizitkou 1888 náhrada za malou kovovou schránku s pohlednicemi (vyplněný adresát) 1907 přibyl logbook 1907 gumové razítko 1976 boom – mapa 15 letterboxů vypracování pravidel pro umisťování do 1998 lokální záležitost, pak rozvoj v USA Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Zdroj: Wikimedia

Geocaching vznik v roce 2000 (odstranění odchylky GPS) různé druhy (tradiční, multi, mystery …) různé velikosti dle obtížnosti (drsnokeše …) travelbugy, geocoiny 01/2014 celosvětově 2,3 milionu keší, počet geocacherů přes 6 milionů v ČR je cca 35 tisíc, aktivních geocacherů kolem 20 tisíc omezení komerčního využití a k šíření názorů Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Questové hry Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Advergaming geolokační hry s QR kódy Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Co to je GEOFUN? multijazyčná mobilní geolokační aplikace nové generace pro chytré telefony zábavný průvodce soutěž o zajímavé ceny nástroj advergamingu 100% virtuální = 100% ekologická Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Vedení GEOFUNu Bohuslav Geofotr – otec a tvůrce hry, spravuje webové stránky, Facebook, vše organizuje má několik přátel, kteří jsou průvodci pro daná města, regiony... jeho přítelem můžeš být i Ty! …minimálně na Facebooku Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Geoslovník pozdrav – Géčko! geosrandisté = GeoFandové a GeoFanky geosrandisté si tykají geosrandy a georegiony geonky a geohodnosti někteří nosí geotričko geofunit / geofandit / geofunět / georandit GF je třeba dávat pozor na geofaux-pas Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Mapa geosrand

Vývoj počtu her Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Šíření a propagace Integrace do webů zákazníků (kralovstviorlicke.cz) Informace do mobilních aplikací Naše portály Samolepky Sociální sítě Virální šíření Časopisy sesterského vydavatelství Soutěže Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Zábavná škola SCHOOLFUN E-learningová část aplikace Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Budoucnost Rozpoznávání obrazu Rozšířená realita Přeshraniční geosrandy Zahraničí formou franšíz (s pomocí investora ?) Samostatná mobilní aplikace pro zákazníky Teambuilding, golf ? Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v „Poznejte známé i neznámé osobnosti“ Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v Zde to vše začalo Pořízení tzv. virálních animovaných videí Integrace do webových stránek: Samolepky na TIC Rozvoj her v dalších městech a obcích Přes 4600 stažení od cca 300 hráčů Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v 5 regionálních her se 4 různými průvodci: Orlická cyklo & inline královna (cyklajn královna) Princezna Kačenka Zilvar z chudobice Hrabě František Kinský Určeno pro cyklisty a inlinisty, tedy cyklajnisty Cílová skupina: rodiny s dětmi Pohádkové pojetí Postupné doplňování místními hrami (Lanškroun, Choceň) Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

GEOFUN v Popisy her: Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Popisy her:

Praktická část Připravte si své smártfouny Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Vít Pechanec jednatel, projektový manažer GEOFUN, s.r.o. tel Orlické hory a Podorlicko Panská 1492, Rychnov nad Kněžnou Tel.: , Díky a géčko :)