Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Výuka cizích jazyků technických předmětů
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Dne 9. prosince si učitelé I. a II. stupně i při vánočním shonu a přípravách na Vánoční jarmark udělali čas a zúčastnili se kurzu Alternativní formy.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 6. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy Středa 20. listopadu.
Jezerka 22. – 23. listopad 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V PARDUBICKÉM KRAJI 13. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
E-learning na Gymnáziu Cheb
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Pohled pedagoga běžné základní školy na podporu komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností PhDr. Veronika Girglová Katedra speciální.
Masarykova Univerzita Pedagogická Fakulta.  Seminář se uskuteční ve dvou sekcích (1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ) a bude zaměřen.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
T ESTOVÁNÍ ŽÁKŮ Horní Bečva, Michal Uhlař EVROPSKÁ UNIE EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ SPOLEČNĚ BEZ HRANIC 1 Metodické a evaluační centrum,
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Prezentace výsledků projektu Centrum občanského vzdělávání CZ.1.07/1.2.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
Integrace cizinců v Jihomoravském kraji Zasedání Rady pro rozvoj lidských zdrojů 21. září 2010.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
ŽIJEME SPOLU Sdružení obcí ORLICKO Petr Fiala, předseda Sdružení obcí Orlicko Antonín Fiala, manažer.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
Zapojení veřejnosti a NNO do NRP a NSRR Oponentura a doporučení k návrhům NRP a NSRR realizované neziskovým sektorem a informační kampaň.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Kurikulum G Podpora učitelů gymnázií jako pilířů kvality vzdělávání Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
PODPORA UČITELE Individuální projekt národní Garant projektu: Odbor 22 MŠMT.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Mentoring Technology Enhanced Pedagogy (MENTEP)
Plán vzdělávacích aktivit
Tisková konference zahájení školního roku 2009/2010
CLIL Název operačního programu: OP VK
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
Plánování prvních kroků
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Aplikace studijních předpisů a proces zajišťování studijní agendy
Masarykova univerzita (koordinátor) Univerzita Palackého v Olomouci
Název operačního programu:
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Mgr. Michaela Svitáková, Hlavní manažer projektu
Vítejte na třetí místní konferenci
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013

Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií 2 Praha, 2013

3

Důvody k podání projektu Problémy s výukou cizích jazyků na českých školách se zaváděním CLILu 4 Praha, 2013

Spolupracovníci projektu vyučující z Katedry anglického jazyka a literatury PdF MU 7 partnerských škol ze 3 krajů - II. stupeň ZŠ a nižší ročníky gymnázií celkem přes 160 osob 5 Praha, 2013

Jednotlivé fáze sběr slovní zásoby od listopadu 2009 do listopadu 2010 pilotní ověřování od prosince 2010 do konce listopadu 2011 diseminační fáze (publikace, konference, semináře) leden 2012 do konce října Praha, 2013

Výstupy Publikace + 25 metodických sešitů pro jednotlivé předměty (2 x 12 +1) metodický kurz v e-learningové formě obsahující veškeré materiály ke každému pokrytému předmětu v digitální knihovně: konference, semináře 7 Praha, 2013

Projekt ukončen v říjnu 2012 Databáze výrazů od učitelů z praxe: slov a slovních spojení i celých vět – vytříděno kolem 28 tisíc výrazů - přeloženo, ozvučeno Databáze plánů příprav na hodiny: přes 2400 příprav 8 Praha, 2013

Vytvořeno 25 metodických sešitů pro cílové skupiny a předměty Vytvořeno DVD s veškerou slovní zásobou a plány příprav na hodiny Proběhl převod do digitální knihovny Zahájena fáze diseminace – semináře, připravujeme konferenci Praha, 2013

Zkušenosti z projektu: Fáze I - sběr slovní zásoby, problémy s neúměrně dlouhými či nevhodnými větami - komunikace/nekomunikace v LMS Moodle - administrativní zatížení - technické problémy Praha, 2013

Fáze II - práce na plánech na hodiny - pilotní ověřování na školách, zapojeno celkem 4394 žáků v 106 třídách - zkušenosti z hospitací týmu MU na školách Praha, 2013

Fáze III -Práce na metodických materiálech -Práce na článcích -Příprava seminářů – zájem/nezájem veřejnosti -Příprava konference, závěr projektu 12 Praha, 2013

Děkuji za pozornost Tamara Váňová 13 Praha, 2013