Pojízdné prodejny Zpracovala: Michaela Merková a Kristýna Slavíková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Advertisements

Zahraniční obchod.
Škoda auto Mladá Boleslav
LOGISTIKA ZÁSOBOVÁNÍ NÁHRADNÍMI DÍLY V AUTOSERVISECH
Identifikátor materiálu: EU
ŘÍZENÍ MALOOBCHODU A VELKOOBCHODU
Lékárna U Kristýny Lékárna U Kristýny byla založena v létě roku 2012 Její prodejna sídlí v Uherčicích Lékárna ale také funguje on-line a to na webové stránce.
Splátkový prodej Jedná se o způsob pořízení zboží Využijeme ho v případě, že nemáme dostatek finančních prostředků Cenu zboží rozložíme na několik částek.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Place – místo prodeje (distribuce)
SLUŽBY.
Globální retailing v Evropě
Průmysloví zákazníci Kdo tvoří průmyslový trh
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Knihovna a Veřejná služba?.  Září 2009 – Prosinec 2011  30 hodin měsíčně  doba trvání 1 rok.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
ČESKÁ REPUBLIKA SLUŽBY.
Svatební šaty Iva. Jak a kdy naše firma vznikla? Firma Svatební šaty Iva vznikla přibližně v červnu minulého roku. Celá organizace této firmy trvala půl.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Distribuce - placement
STAVBy pro obchod a služby
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Kloubové a speciální autobusy, přívěsy Prototyp kloubového autobusu Š 706 RTO-K z produkce Karosy Vysoké Mýto okolo roku Prototyp kloubového.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Význam a funkce obchodu Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Patří k ní trh jako všeobecná i konkrétní prodejní možnost. Realizace zboží na trhu probíhá vždy v konkrétních podmínkách. Etapy procesu prodeje: vzbuzení.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Pracovní list – logistika a její nové trendy Zpracoval Ing. Jan Weiser.
FINANČNÍ GRAMOTNOST ZBOŽÍ, OBCHOD, SLUŽBY ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ Užitné vlastnosti zboží Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
Zpracoval Ing. Jan Weiser Dispoziční řešení prodejen.
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKUPOVÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Cenové triky.
Prodejní a odbytová činnost ve stravovacích zařízeních
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Eva Procházková
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
VY_32_INOVACE_ , jateční maso Ing. Blanka Kožíšková
Velkoobchod, maloobchod
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Autor: Ing. Sikorová Renata
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Systémy hromadné obsluhy
Vymoženosti z měst patří i do menších obcí
Železniční nákladní doprava v 21. století
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
VY_32_INOVACE_Sikorová_
Chladící a mrazící zařízení, zařízení pro měření množství zboží
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Město - vesnice
Transkript prezentace:

Pojízdné prodejny Zpracovala: Michaela Merková a Kristýna Slavíková

Obsah 1. Historie 2.Současnost 3.Typy PP 4. Sortiment PP 5. Charakteristika PP 6. Výhody PP 7. Nevýhody PP 8. Fotky PP 9. Závěr 10. Zdroje

Historie Historie pojízdných prodejen se datuje od první pol. 19. století V roce 2007 dosáhlo 160. výročí od vzniku v českých zemích (poprvé vznikly v Anglii roku 1844) V roce 1989 bylo v Čechách 589 pojízdných prodejen Na počátku 90. let ale prodej PP opadával

Sou č asnost Na pojízdné prodejny se stojí fronty Pojízdné prodejny se opět vracejí a to nejen do vesnic ale také do měst Lidé si na to velmi rychle zvykli. Využívají je také zemědělci, kteří tímto způsobem rozvážejí své potraviny vyrobené přímo na farmě

Typy PP: Motorové vozidlo, většinou – autobus, skříňový nákladní nebo dodávkový automobil. Typ prodeje je buďto pultový nebo samoobslužný. Vozidlo může být uzpůsobeno i pro prodej z okénka. Jde-li o menší vozidlo, může prodavač obsluhovat zákazníka zvenčí vozidla. V asijských zemích jsou rozšířeny i pojízdné prodejní stánky, mnohé z nich jsou na bázi speciálního jízdního kola.

Sortiment PP: Především potraviny a smíšené zboží: propanbutanové bomby, zmrzlina, mlékárenské, pekařské nebo masné výrobky, jízdenky Také poskytují některé služby: veřejná knihovna, čistírna oděvů nebo peří, pojízdná zdravotní ordinace, sběrna druhotných surovin

Charakteristika PP: JZajišťují prodej základního spotřebního sortimentu pravidelným objížděním míst, kde není stálá prodejna. JStanoviště pojízdné prodejny bývá vyznačeno a informuje o dnech a době prodeje, která většinou bývá jednou nebo dvakrát týdně, vždy jen po dobu jedné až několika hodin.

Výhody PP: J 1. Hlavní výhoda je, že fungují kde není stálý obchod. J 2. Pojízdné prodejny hodně využívají starší lidi, kteří nemají možnost se dostat do měst.

Nevýhody PP: J 1. Malý výběr sortimentu J 2. V případe pojízdné prodejny není možnost každodenního nákupu. J 3. Nákup je vázán na určitou hodinu a dobu.

Pojízdné prodejny:

Záv ě r My obě moc pojízdné prodejny nevyužíváme, ale myslíme si, že je to velmi dobrý nápad pro ty, co nemají ve svém okolí žádný obchod.

Zdroje cs.wikipedia.org mozek