Život v rodině Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy a mediálními sítěmi. Datum vytvoření Ročník 2. ročník čtyřletého a 6. ročník osmiletého gymnázia Stručný obsah Vnímání vlastní osobnosti, poznávání sama sebe - výtvarné zpracování vlastních dominantních vlastností. Způsob využití Postupně procházíme listy prezentace až na stranu 6. Žáci samostatně odpovídají. Správnost odpovědí zhodnotí vyučující. Potom žáci přistoupí k praktické části výuky. Autor Petr Faron Kód VY_32_INOVACE_38_EFAR10
Označ symbol, který podle tebe nejlépe vystihuje význam pojmu rodina. Ověř správnost kliknutím na klávesu
Vyber si obrázek. Vnímej staré stromy v sadu jako velkou rodinu, jako bytosti, které spojil stejný osud. Vytvoř vlastní interpretaci o tom, co o sobě stromy vypráví.
Urči označení pro takový způsob malířského zobrazení. (Správnou odpověď ověř kliknutím na klávesu) Správně C A) surrealismus B) impresionismus C) nefigurativní (abstraktní) malířství D) realismus E) symbolismus
Obrázek studenta 2. ročníku gymnázia představuje výtvarný záznam prožívání lidského života. Barevné stopy znázorňují charakter určité životní etapy. Odráží obraz dění, vlastních prožitků a reakcí na ně. Pozorně si prohlédni obrázek. Vymysli si a stručně napiš příběh životních osudů člověka, o kterých vypovídají zobrazené stopy na obrázku. Vytvoř svůj vlastní záznam.
Pozorně si prohlédni obraz ze souborem osmi figur. Vytvoř vhodné motto k tématu takové výstavy.