VY_32_INOVACE_Čp.16.01.1 z 1 Č í slo š ablony: Jak si žije strom po celý rok? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podstatná jména- zvířata na dvorku
Advertisements

Podstatná jména STROM, KEŘ
Téma: Určování oxidačních čísel
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Pohyby Země VY_32_INOVACE_Ze z 2
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tropické deštné lesy VY_32_INOVACE_Ze z 2
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Severní Afrika VY_32_INOVACE_Ze z 2
Austrálie a Oceánie orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po:
Z Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Procvičování vyjmenovaných slov po
Procvičování vyjmenovaných slov po
Procvičování vyjmenovaných slov po
Afrika – státy Guinejského záliv
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Amerika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Hlava - obličej VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Procvičování vyjmenovaných slov po
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava – nos Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Pexeso lidské tělo VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - pusa Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
V Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
PŘIZPŮSOBIVOST ROSTLIN A ŽIVOČICHŮ
Ruce - paže VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Procvičování vyjmenovaných slov po
Jídlo a chuť VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - uši Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Roční doby © Petra Lillová
Opakování vyjmenovaných slov po B
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - vlasy Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 1 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
S Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Jak se oblékáme během roku? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Rok v lese Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_PRVOUKA
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_213 Tomáš Nový šestý krajinná sféra
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_08_ROK_jaro
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Roční období – znaky, svátky a tradice
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Čp z 1 Č í slo š ablony: Jak si žije strom po celý rok? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo šablony: Ročník: VIII. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Byl uskutečněn z prostředků grantového projektu OPVK.

Škola: Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Kvalita, interaktivita a kreativita (KIK) Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název výukového materiálu: Jak si žije strom po celý rok? Autor výukového materiálu: Mgr. Pavlína Šantrochová Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – speciální I. Vzdělávací obor a tematický okruh: např. Člověk a příroda Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Druh učebního materiálu: prezentace Anotace: Prezentace slouží k seznámení žáků interaktivním způsobem se změnami v přírodě v závislosti na střídání ročních období. Přibližuje život stromu během jednoho kalendářního roku. Klíčová slova: strom, roční období (jaro, léto, podzim, zima), příroda, počasí Druh interaktivity: kombinovaná

Jak si žije strom po celý rok ?

Jaro

Léto

Podzim

Zima

Metodický postup: Hodina: Člověk a příroda – strom a jeho vegetační období Čas: 30 minut 1. snímek - seznámení s názvem hodiny, názorná ukázka stromu, kterého budeme celou hodinu sledovat jak si žije v přírodě 2. snímek - jaro - žák popíše, co vidí na obrázku – jak vypadá strom, jeho okolí a sleduje co se děje kolem - postupně uvidí, co se všechno děje kolem stromu v přírodě – slunce, první jarní květiny, mláďata, rozkvetlý strom, opylování 3. snímek - léto - žák popíše, co vidí na obrázku – jak vypadá strom, jeho okolí a sleduje co se děje kolem - postupně uvidí, co se všechno děje kolem stromu v přírodě – změna koruny stromu, listy, květiny, šnek, motýl 4. snímek - podzim - žák popíše, co vidí na obrázku – jak vypadá strom, jeho okolí a sleduje co se děje kolem - postupně uvidí, co se všechno děje kolem stromu v přírodě – změna trávy, barev, počasí, opadávání listí, ježek 5. snímek - zima - žák popíše, co vidí na obrázku – jak vypadá strom, jeho okolí a sleduje co se děje kolem - postupně uvidí, co se všechno děje kolem stromu v přírodě – změna prostředí, sníh, počasí, zajíc, kos, sněhulák 6. snímek - opakování - žák popíše, co vidí na obrázku – závěrečné opakování, porovnání všech ročních období – hledání rozdílů

Zdroje: Snímky 3,4,5,6,7,8 – © Pavlína Šantrochová