CHRONOPHOBIA Autor: Bc. Michal Jirouš Vedoucí práce: Ing. Petr Felkel Ph.D. (3D akční hra)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
Advertisements

Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
Microsoft Silverlight
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Softwarový systém DYNAST
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
Pavel Řezníček v Brně  Výběr tématu  Tvorba aplikace  Ukázka aplikace  Zhodnocení práce  Další kroky.
1 Robin Hood – Silent rescue Y36PHA Prezentace Design documentu David Podhurský Václav Čech
Informační systém pro správu dokumentů a fotografií
Microsoft Office PowerPoint
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Téma: ​ Práce s informačními a komunikačními technologiemi, ​ Práce s kompenzačními pomůckami pro zrakově handicapované Projekt: Integrace žáků se zrakovým.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Tvorba dokumentů – kritéria Obsah a forma –aktuálnost a správnost informací, variabilní data, –forma adekvátní příjemci, estetika, –účelná struktura, členění.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Začlenění multimédií do HTML dokumentu Moderní počítačové aplikace.
Metainformační systém založený na XML Autor: Josef Mikloš Vedoucí práce: Ing. Jan Růžička, Ph.D. V/2004.
OKTechMasters Vytvoř si vlastní hru Created by Terri Street for OKTechMasters, 2000.
Jak vytvořit prezentaci
Moderní učitel.
GRAFIKA.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 6.4 (Videosekvence)
Barbora Kušová Obor: Geoinformatika HGF, VŠB-TU Ostrava 2002/2003
Dokumentace informačního systému
uložené procedury (stored procedures) triggery, sekvence, pohledy, funkce, parametrické dotazy (prepared statements) komplexní agregace a SQL dotazy jiné.
Počítačová grafika Výpočetní technika.
doc. RNDr. František STANĚK, Ph.D.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
Diplomová práce Valašské muzeum v přírodě - virtuálně vedoucí: doc. Ing. Petr Rapant CSc. kontakt: konzultant VMP : Jaroslav Polášek.
FLASH. O čem to bude? Co je to Flash Co umí Flash – příklady Prostředí Macromedia FlashMX Nástroje a kreslení, vrstvy (Layers) Práce se symboly – Button,
Digitální Fotoaparát Kodak EasyShare C1013.
Změna datového modelu databáze Odry 2000 Autor: Kateřina Šimečková Vedoucí bakalářské práce: ing. David Vojtek.
Řešitel: Fialík Ondřej Vedoucí práce: Ing. Stankovič Jan Ph.D.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_19.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Navigace a mapování pomocí GPS
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Multimédia.
Jindřich Zelený AVT Vedoucí práce: Bc. Ing. Roman Malo Ph.D.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
MICROSOFT OFFICE 2007/2010. Důvod změny Inovace technologií Nové možnosti použití Kompatibilita Ukončení tech. podpory starších verzí Office 2003 –
Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů.
GIS prostoru haldy a.s. NH Ostrava
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
Počítačové hry a animace
ČVUT FEL Katedra počítačů Matematické a fyzikální výpočty na grafických kartách (DirectX 9 + DirectX 10) Bc. Jindřich Gottwald vedoucí: Ing. Ivan Šimeček,
Hardware pro počítačovou grafiku © Josef Pelikán, MFF UK Praha PGR019
Návrh konstrukce a řízení manipulátoru s paralelní kinematikou Bc. Jan Goňa Ing. Vít Ondroušek, Ph.D. Mendelova Univerzita v Brně.
SOFTWAROVÁ PODPORA PRO VYTVÁŘENÍ FUZZY MODELŮ Knihovna fuzzy procedur Ing. Petr Želasko, VŠB-TU Ostrava.
Vývoj mobilních her a současné trendy
V Českých Budějovicích, únor 2017
as4u advanced system for you
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Návrh konstrukce a řízení třídičky zkumavek
GRAFIKA.
Moderní didaktické technologie a zdroje informací
Projekt studentů oboru Informatika
, Brno Autor práce: Bc. Tomáš Vencálek
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Informační a komunikační technologie
GeoGRAFICKÁ KARTOGRAFIE
Transkript prezentace:

CHRONOPHOBIA Autor: Bc. Michal Jirouš Vedoucí práce: Ing. Petr Felkel Ph.D. (3D akční hra)

Obsah  Seznámení  Ukázka  Vývoj  Plány do budoucna  Zhodnocení

Seznámení - ChronoPhobia  3D akční hra s logickými prvky  First person (pohled z vlastních očí)  Cíl hry: Dokončit úroveň za co nejkratší čas  Úkoly:  Sběr energetických rostlin a eliminace nepřátel  Řešení logických překážek:  zastavením času  pohybem zpět v čase  teleporty

Ukázka

Vývoj  Implementace:  Jádra hry  Objektů herní scény  Level design – tvorba scény (úrovní)  Tvorba multimédií:  3D modely  Textury  „Sprajty“ – krátké videosekvence  Zvuky

Vývoj – Těžiště práce  Uživatelské rozhraní  Detekce kolizí  Využití souborového formátu BSP  Ozvučení  Animované 3D modely

Plány do budoucna  Dokončení některých součástí implementace (hlavní menu, uživatelská konfigurace...)  Využití moderních technologií:  Fyzikální systém PhysX  Shadery  Větší množství úrovní

Zhodnocení  Splněné zadání  Dobrá hratelnost  Zábava  Využitelnost většiny součástí jádra v jiných projektech.

Děkuji za pozornost

Knihovna textur: nahrávání dat obrázků z databáze WAD3 Knihovna zvuků: nahrávání ogg souborů Matematické funkce: Kvaternion, dynamická kolize AABBxAABB, test, zda leží bod v polygonu Přehrávač úvodních videí: poskládaný z tutoriálů o theora a SDL Knihovna 3D modelů: příklady z Cal3D knihovny a zdrojové soubory programu Half-Life Model Viewer a použití formátu MS3D Knihovna fontů: nahrávání truetype fontů a jejich převod na textury. Level modul: výpočet texturovacích souřadnic normálních a světelných textur při nahrávání úrovní, průchod BSP stromem při metodě ray-tracing System: inicializace OpenGL nastavení Použité zdroje

... Přenositelnost jádra: – Není předmětem práce  cílem je ucelená hra – Od počátku se nepředpokládala, ale je možná v omezené míře – Důraz pouze u jednotlivých modulů (subsystémů)  možnost využití v jiných projektech

... Sdílení dat: – jednotný princip počítání referencí – Smart pointers – ne  data nezanikají při nulové referenci ihned Nepřerušitelné animace – 3D model = více animací na jeden model – „Sprajt“ = pouze jedna krátká videosekvence  není čím přerušit animaci

... Knihovny – Samostatné projekty – Důraz na nezávislost – Realizovány jako jmenný prostor (namespace) – Jednoduše realizovatelné jako dynamické či statické knihovny