Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L.,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Advertisements

Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Projekty EOC v ČR v období
| Rozvoj železniční sítě v Libereckém kraji Jiří HRUBOŇ KORID LK (CZ) This project is implemented through.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
Zelená kniha – Koncepce veřejné dopravy seminář Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou, 19. května
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI33 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Dopravní politika ČR Ing. Vít Sedmidubský Odbor strategie
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
EgroNet. Co je EgroNet  Projekt výstavy Expo 2000 v Hannoveru  Systém příměstské osobní dopravy  Spojuje Karlovarský kraj, Bavorsko, Duryňsko a Sasko.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Přístupnost IDS pro OOSPO
Nový dopravní systém Ústeckého kraje a soutěže na veřejnou dopravu
Doprava jako faktor rozvoje regionu Ing. Martin Richtar Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Ústecký kraj. Poloha a rozloha Ústeckého kraje SZ Čech, na hranicích se SRN Sousedí s kraji Libereckým, Středočeským, Plzeňským a Karlovarským Plocha.
Integrované dopravní systémy v době výběrových řízení Zodpovědnost – rozhoduje se o podobě veřejné dopravy na cca 15 let dopředu Výběrová řízení – šance.
Ústí nad Labem, Professur für Bahnverkehr, öffentlicher Stadt- und Regionalverkehr WIR BEWEGEN DIE WELT. Fakultät Verkehrswissenschaften „Friedrich.
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
II. kolo kulatých stolů – SMS ČR MAS Hustopečsko – MěÚ Hustopeče 26. srpna 2015.
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
České Švýcarsko o. p. s. Šetrná doprava v Českém Švýcarsku.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Pondělí
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
ÚZEMNĚ ANALYTICKÉ PODKLADY 3. ÚPLNÁ AKTUALIZACE ODBOR ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A STAVEBNÍHO ŘÁDU KÚ ÚK.
EUROREGION ELBE/LABE 1 Společný Fond malých projektů v EUROREGIONU ELBE/LABE
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Význam projektu ChemMultimodal pro Ústecký kraj
Projekt LABEL LABE-ELBE – Adaptace na povodňové riziko v povodí Labe
Informace o projektech v IDS JMK
Význam projektu ChemMultimodal pro Ústecký kraj
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Regionální integrovaná doprava
Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
v mikroregionu Dačicko
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Nejedeš na černo?.
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Švýcarsko a jezera velký počet jezer (široká horská údolí)
Transkript prezentace:

Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L., jednoduše přestupovat

A) Představení VVO jednoduše přestupovat

Halle VVO ve Svobodném státě Sasko Bautzen Budišín Görlitz Zhořelec Dresden Drážďany Leipzig Lipsko Plauen Plavno Zwickau Cvikov Chemnitz Kamenice devátý největší IDS v Německu

Členové účelového sdružení (vlastníci VVO): město Drážďany a 3 okolních okresů Počet obyvatel: 1,2 mil. Rozloha: 4800 km² Nabídka veř. osobní dopravy (žel./siln.): 330 linek celkem 1/3 regionální žel. dopravy v Sasku Dopravní výkon podle JŘ: 63 mil. km ročně  196 mil. cestujících ročně Verkehrsverbund Oberelbe Město Drážďany Okres Míšeň Okres Saské Švýcarsko- Východné Krušné hory Okres Budišín

Model spolupráce „12 partnerů v integrované dopravě “ Atraktivněji, výkonněji a hospodárněji díky kooperaci a integraci Verkehrsverbund Oberelbe

Účelové sdružení IDS Horní Polabí je ve svém regionu odpovědné za regionální železniční dopravu  plánování  objednávky  financování Verkehrsverbund Oberelbe

Struktura VVO Okresní dopravní společnosti / autobusoví dopravci železniční dopravci kooperace; objednávka Okres Budišín Město Drážďany Okres Saské Švýcarsko- Východné Krušné hory Okres Míšeň politické zadání Politická úroveň Koordinační úroveň Úroveň dopravců společný ředitel daňová jednotka Verkehrsverbund Oberelbe GmbH Integrovaná doprava Horní Labe, s.r.o. Zweckverband Verkehrsverbund Oberelbe Účelové sdružení Integrovaná doprava Horní Labe

Strategie kvality ve veřejné osobní přímĕstské dopravĕ

Program infrastruktury 2010 – zatímní bilance realizovali: 34 projekty, dohromady 42,4 Mio. Euro

Situace příjmů Rozvoj okrajových podmínek Celkové příjemy jízdy cestujících počet obyvatelů (celkem)) počet zaměstnanců) počet žáků

B:Spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem jednoduše přestupovat

114 km hranice VVO – Česká republika (100% Ústecký kraj)

Přeshraniční doprava na cestě k “normalitě” Klesající význam Rostoucí význam Velká překážka “hranice” Klasické úkoly aktérů v příměstské dopravě: financování/ objednávky provozování/ koncese počet cestujících konkurence atd. přeshraniční přiměstská doprava ztrácí svůj exotický status a stává se “normální” záležitostí zásadně existují stejné požadavky a úkoly jako v tuzemské příměstské dopravě (mezi dvěma integrovanými dopravními systémy popř. regiony)

Společná deklarace regionů k obnově přeshraniční regionální železniční dopravy na trati Sebnitz – Dolní Poustevna Smlouva o společném postupu při zadávání zakázky na provozování veřejné železniční regionální dopravy na lince Děčín – Sebnitz – Rumburk (navrh) Parametry zadání železniční regionální osobní dopravy v regionální síti „Šluknovsko“ (navrh) 2006 Deklarace a smlouvy 2008

linka 398 Dresden-Teplice přívoz Schöna-Hřensko RE 20 Bohemica Dresden-Děčín Elbe-Labe-Sprinter Bad Schandau -Děčín Přeshraniční doprava

Elbe-Labe-Sprinter Bad Schandau - Dĕčín Regionet Labe-Elbe cestující suma chybějící zápis D CZ Srpen 2008 Srpen 2005 Srpen 2006 Srpen 2007 take Po-Pa vánoční špička 2-hod.-takt

Od : Jízdenka Regionet Labe-Elbe - Tarif spojující obĕ zemĕ před (denní jízdenka celá oblast VVO / SONE+-Ticket) od (Elbe-Labe-Ticket/ Regionet Labe-Elbe) platí o víkendu platí v pracovní dny / o svátcích platnost VVO autobusová linka 360/ 398, regionální vlaky na trati Chemnitz – Dresden – Görlitz a na jih od ní celá oblast VVO napřiklad: platnost Ústecký kraj regionální vlaky na trati Most – Teplice – Ústí – Rumburk a na sever od ní všechny regionální vlaky v Ústeckém kraji a dále do České Lípy, Mělníka, Rakovníka... platnost v české městské dopravě Děčín od : Ústí n.L. platnost na přívozu Schöna - Hřensko

Cíl: Uzavření mezery mezi Sebnitzem a Dolní Poustevnou Dolní Poustevna – Dĕčín: - 50 % Ebersbach – Sebnitz: - 33 %  překonání újem způsobených okrajovým umístěním a výběžky  obnova bývalé železniční siti  zkrácení cest Bad Schandau Sebnitz

Cíl: Koordinace autobusových linek Königstein, Pirna Děčín Pirna Ústí n.L. Rosenthal/ Sněžík Bahratal/Petrovice jízdní řády zastávky autobusu… ZASTÁVKA Příklad:

– další informace take čeština Link

Děkujeme Vám za pozornost!