Věrnostní program a jeho odvrácená tvář. Marek
Neudělejte stejné boty jako my! Švec Zachariáš -
K čemu je věrnostní program? Budování značky Získání důvěry zákazníka Přetáhnutí zákazníka od konkurence Získání nových zákazníků Motivaci vyvíjet aktivitu
Náš příběh začíná…
Aktivujte uživatele!
Co chceme? Získat nové uživatele Získat uživatelské recepty Dostat se uživatelům do mobilu Nakopnout návštěvnost Získat dlouhodobě vracejícího se uživatele
Jak to uděláme? Upravíme uživatelské rozhranní Připravíme věrnostní program Vyvineme mobilní aplikaci pro Android a iOS
Kolik to bude stát? Bota číslo 1. Švec Zachariáš -
Věrnostní program Jednorázové odměnyOpakované odměny Registrace Postup, jak přidat recept Instalace aplikace Můj nákup Sdílení portálu Odměna za návštěvu Přidání receptu Přidání receptu s fotkou Doporučení přátelům Vytvoření seznamu v mobilu
Mobilní aplikace
Nastavení hodnocení Odměny za více jak 250tis. Vytvoření 5 person Nastavení bodů za jednotlivé aktivity
Bota č. 2 Švec Zachariáš -
Připraveni ke startu Uživatelské testování Fixace nalezených chyb Beta verze na stage serveru
Odešlete odměny? No jistě. Bota č. 3 Švec Zachariáš -
Takto to u nás vypadalo 4 víkendy.
Výsledek? Stál za to. Získat nové uživatele (13000 uživatelů) Získat uživatelské recepty (2500 receptů) Dostat se uživatelům do mobilu (3000 stažení) Nakopnout návštěvnost (dle GA + 121%) Získat dlouhodobě vracejícího se uživatele ▫(Každý měsíc cca. 200 nových receptů)
Co dál? Rozdali jsme věrnostních bodů cen Navýšili open rate na 17% a click rate na 7% u týdenního newsletteru A to nejlepší? Nestálo nás to ani 1Kč na mediální podpoře.
Podtrženo a sečteno. Plánujte do detailu rozpočet Odhady dělejte min. 5x černější, než si myslíte Odeslat přes 1000 balíků trvá sakra dlouho
Díky.