N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Studentská konference 2015- 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
Zásady železniční dopravy na území Pardubického kraje od roku 2012
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Přepravní průzkumy Filip Hercík.
INTEGRACE VEŘEJNÉ OSOBNÍ DOPRAVY V KrajI Vysočina
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Dispečerské řízení pražského metra
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Řešení dopravní obslužnosti Odoleny Vody a letiště Vodochody
Společné projekty PID a SID
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Grafické znázornění pohybu
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
1. PREZENTACE ZE ZÁKLADŮ TEORIE HROMADNÉ DOPRAVY Základní pojmy Ondřej Kališ
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Zatraktivnění MHD ve Žďáru nad Sázavou konference Integrované dopravní systémy května 2016.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola dopravní, Masná 18, Praha.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Dopravní charakteristiky
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Neveklov v Pražské integrované dopravě
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Regionální integrovaná doprava
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Bukovany v Pražské integrované dopravě
v mikroregionu Dačicko
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Zásady železniční dopravy na území Pardubického kraje od roku 2012
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY
Švýcarsko a jezera velký počet jezer (široká horská údolí)
Autobusy na zavolání v Libereckém kraji
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Studentská konference

Ú VOD  Vybral jsem si oblast Říčanska a Ladova kraje  Drtivá většina současné sítě zapojena do Pražské integrované dopravy  Nelíbí se mi některé nenávaznosti  Některá spojení chybí  Někdy příliš mnoho variant trasování a konečných zastávek jedné linky  V několika případech je špatně zařízena návaznost z vlaku na autobus  je nutné zakoupit dražší jízdenku

C O CHCI ZLEPŠIT ?  Zjednodušit linkové vedení (především v Říčanech)  Ztaktovat provoz do pravidelných intervalů  Zlepšit návaznost autobusových linek z/na vlak(ů)  Zrušit souběh linek 489, 490 a 495 se železniční tratí 221  v úseku Strančice – Mnichovice  Přímo propojit Klokočnou se Strančicemi  Umožnit změnou linkového vedení nákup levnějšího lístku pro jednotlivou jízdu (linky 489, 495)

A KTUÁLNÍ STAV  Páteří systému linky svazek linek 38x z Hájů 381, 382, 383 a 387 směr Říčany a Mukařov s max sedlovým intervalem 30 minut  Železniční linka S9 z hlavního nádraží přes Říčany a Mnichovice do Čerčan a Benešova  Z mimopražských linek linky v trase Kostelec nad Černými lesy – Český Brod

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKY 38 X  PRACOVNÍ DNY Posílení konce ranní špičky ve směru do Prahy Posunutí odpolední špičky ve směru z Prahy Zrušení poloviny odpoledních spojů krátkých do Jevan na lince 382  VÍKEND Posílení linky 383 v sobotu ráno směrem z Prahy Posílení nedělního odpoledne směrem do Prahy na celém svazku linek

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 489 Nelogicky vedená linka v oblasti  Po mém návrhu podstatné zlepšení, od nového grafikonu čekání jen 4-5 minut  Zcela nová trasa:  Mnichovice, nádraží – Struhařov – Jevany  Nahradí vložené spoje 382 s přestupem na vlak S9  Interval zůstane na 60 min ve špičce a 120 min v sedle

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKY 409 A 410 Linky spojující Kostelec nad Černými lesy s Českým Brodem  Nechávám ve stávající trase (každá jinou cestou)  Posouvám některé spoje o pár minut aby vyšel taktový jízdní řád spoj linky 410 v 7:31 z Kostelce posouvám na 7:26 a nově zajíždí do Kozojed  O víkendu na lince 410 zavádím nový spoj v 16:56 z Kostelce do Českého Brodu (dnes poslední ve12:56!)  Některé spoje mimo přepravní špičku jsou z důvody úspory obsluhovány minibusy (z l. 402, 404 a 492)

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 421  Linku navrhuji spojit s linkou SID G47  jedoucí z Horních Krut, Bohouňovic do Sázavy  Linky jsou reálně propojeny již dnes  navazují na sebe a vozidlo mezi nimi přejíždí  Problém propojení do linky PID 421 by neměl být  protože jediná obec na trase – Úžice, již má zastávku na rozcestí pro linku 387  Odpadne tak dvojí jízdní řád a dvojí platba pro cestující

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 491  Dnes propojuje Mukařov s Českým Brodem přes Doubravčice  Tuto část linky chci zachovat  Při změně trasy linky 489 do zcela nové je nutné  obsloužit Klokočnou a zajistit jí tak o mnoho zrychlené spojení se Strančicemi  Tato změna přinese lepší spojení pro  část Všestar Menčice(dnes obsluhovaná výhradně školními spoji)  Tato linka se stane plnohodnotnou tangenciální linkou na trase:  Strančice – Klokočná – Mukařov – Doubravčice – Český Brod

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – LINKA 495  Stejný problém jako na lince 489 ze Struhařova  při cestě z Třemblatu na vlak – tj. propadnutí časové platnosti jízdenky  Linku odkláním  k mnichovickému nádraží  a do místní části Božkov, která má dosud VHD velmi daleko  Přidávám 1 spoj v období odpolední špičky ve směru Zvánovice  Rozšířit komunikaci vedoucí do Kunic, Všeším pod D1  aby zde bylo možné udělat průjezdnou linku

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – K ATEŘINKY  V současné chvíli je zde linka 363 na hranici kapacity  Oblast se rozrůstá a potřebuje lepší spojení  než jen k prvnímu metru po cestě  Proto omezuji linku 363 a prodlužuji vybrané spoje linky 181  do zastávky K Sukovu v Újezdě  O víkendu by vznikly přímé spoje  Velké Popovice/Modletice – Praha, Černý Most  V nočním provozu by došlo  ke spojení linek 605 a 609  do trasy Čestlice – Praha, Háje – Říčany – Kostelec nad Černými lesy

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – B ŘEZÍ, P ODSKALÍ  Linku 469 kvůli nepřehlednosti dělím na dvě části: 469: Strančice – Strančice, Sklenka – Světice – Říčany 496: Říčany – Březí, Podskalí  Dnes jsou průjezdné  jen 2, resp. 4 spoje, což je z celkového počtu velmi málo  Nově na lince do Březí  taktový provoz v odpolední špičce,  zároveň alespoň přibližný proklad s linkou 364 přes Pacov přes celý den

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – L INKA 403 Na této lince je potřebný zejména víkendový provoz pro návoz a odvoz chatařů to však není realizovatelné bez financování obcí Kaliště Největší změna prodloužení k nejbližší železniční stanici na trati 221 – do Senohrab Z Ondřejova rychlejší varianta přestupu na vlak než cesta linkou 490 do Strančic Linku by obsluhoval midibus, stejně jako linku 401 hledisko úspory

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – O STATNÍ  Nutná plná integrace tratě 210 a části tratě 212 (do Sázavy)  Nový přívoz P8 (Samechov – osada Kloučka)  Změny v některých zastávkách (zrušení, zavedení, přejmenování)  Jeden školní spoj linky 490 jako svoz strančických dětí do školy i z odlehlejších oblastí obce

K ONKRÉTNÍ ZMĚNY – O STATNÍ  Linka 463 do Velkých Popovic, Řepčic (místo 461)  Nová školní linka 493 v Mukařově a okolí  Obnovení obsluhy osady Sklenka  Zaintegrování rychlíků na trati 221  v úseku Praha hl.n. – Čerčany (případně lze Sp vlaky Arrivy)

Z DROJE

D ĚKUJI ZA POZORNOST