Veletrhy a komerční výstavy. Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
ECVET v Programu celoživotního učení
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Geografie cestovního ruchu
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
PROFIL SPOLEČNOSTI. BOS. org s. r. o. Kekulova Ústí nad Labem tel.: fax. :
Popularizace výsledků VaV – aktivity Útvaru vnějších vztahů.
CK – činnosti touroperátora
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Event management 20. března 2012 Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Nástroje komunikačního mixu
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Příprava veletrhu z pohledu organizátora Ing. Miloň Mlčák Veletrhy Brno, a.s. ředitel projektů GO a REGIONTOUR, MOBITEX, PRODÍTĚ a RYBAŘENÍ Veletrhy a.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Veletrhy a výstavy v EU. Účast na VaV 1. MKT cíle nebo strategie (cíle všeobecné, komunikační, produkční, v oblasti cen a podmínek, v oblasti distribuce)
CRM a jeho možné využití
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Vítejte na Marketingu.
Veletržní expozice klíčem k úspěchu Brno, dne
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Veletrhy a výstavy v EU. Účast na VaV 1. MKT cíle nebo strategie (cíle všeobecné, komunikační, produkční, v oblasti cen a podmínek, v oblasti distribuce)
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Cíle programu – profesní a osobní rozvoj Zvýšit kvalitu kvalifikací a dovedností. Zlepšení jazykových kompetencí. Seznámení se zahraničními metodami práce.
ČESKO - AMERICKÁ SPOLUPRÁCE V RÁMCI MEZIVLÁDNÍ DOHODY O VTS MEZI ČR A USA.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Aktivity na podporu středního odborného školství v JMK
Strategie.
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Tvorba značky.
Sponzoring.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Veletrhy a komerční výstavy

Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení záměrů

Prodejní a kontraktační veletrhy Krátkodobé periodicky se opakující akce Příležitost k prezentaci nových produktů a technologií Možnost vysvětlit a demonstrovat principy fungování produktů Získání kontaktů a uzavření kontraktů Porovnání s konkurencí Jsou rychlým marketingovým průzkumem Upoutají pozornost zákazníků Jsou záležitostí prestiže a image firmy Přitahují pozornost médií

Příprava veletrhu z pohledu organizátora Úkoly, které musí zajistit Cílové skupiny vystavovatelů a návštěvníků Nomenklatura Rozpočet veletrhu Vztah komerčního a uměleckého výstavnictví

Veletrh a úloha organizátora Předávání plochy nebo expozic vystavovatelům Kontrolu velikosti a výšky expozic ve vztahu k zaplaceným plochám Sledování průběhu výstavy, potřeb vystavovatelů a návštěvníků Provoz tiskového střediska a zajištění zastoupení médií Slavnostní zahájení, jeho organizace a zajištění VIP návštěvníků a řečníků Organizace doprovodných akcí a programů Organizace slavnostního večera (recepce, párty, raut) Zajištění VIP návštěvníků Osobní návštěvy významných vystavovatelů Hodnocení průběhu akce, marketingový průzkum Akvizice na příští ročník Kontrolu demontáže, přebírání ploch od vystavovatelů Umístění bilančního materiálu o průběhu a výsledcích výstavy na webové stránky

Veletrh z pohledu vystavovatele Rozhodnutí o prezentaci Cíle, které účast sleduje  Zda  Kdy  Kde Prodejní nebo kontraktační veletrh

Podle dosahu Místní Regionální Národní Nadnárodní Mezinárodní

Dělení podle odvětví Pro profesionály / experty Pro spotřebitele

Umístění stánku Uvnitř Venku Na začátku, uprostřed nebo na konci Hlavní a vedlejší cesty

Velikost a typ stánku Řadový (row) Rohový (corner) Typ „hlava“ (head) Typ „ostrůvek“ (insular)

Personální obsazení Hostesky a asistenti 1 odpovědná osoba – právo uzavírat a podepisovat kontrakty Image personálu Znalosti a kvalifikace  Produkt  Nabídka  Jazykové znalosti  Komunikativnost

Komunikační strategie Výběr vhodných exponátů Někdy méně je více Zajištění a výběr vhodného propagačního materiálu  Letáky  Brožury  Katalogy  Vzorky  obchodní dárky  Video a multimediální prezentace

Příprava pozvánky Důraz  Ne co my nabízíme  Výhodu partnerovi Obchodním partnerům 4 – 6 týdnů předem Potenciálním zákazníkům (50% sleva) Zavolat, , fax týden předem  Dohodnout termín schůzky

Jak, co a kde inzerovat Noviny Odborné časopisy  Kupon na slevu na vstupném Pozvat spřátelené novináře

Organizace Stavba stánku  Veletržní společnost  Vlastními prostředky Zahajovací ceremoniál  Účast  Projev

Tiskové středisko Informace o aktivitách Tiskové konference  Připravit info o nás  V použitelné podobě  Deadline Speciální prezentace Přednášky Diskusní panely Události Soutěže Návštěvy VIP Veletržní noviny  Info o nás

Recepce, Raut Neformální příležitost k získání kontaktů Vstupenky Chování

Rozpočet Plocha Registrační poplatek Návrh Design výstavní expozice Realizace výstavní expozice Vybavení stánku Aranžování stánku Přípojky Vstupní a vjezdové karty Náklady na kauce Spedice exponátů Pojištění Obsluha exponátů Úklid expozice a drobné služby Tiskoviny: letáky, brožury, katalogy Pozvánky Zápis do katalogu výstavy Média – inzerce Hostesky a asistenti Občerstvení na stánku Reklamní dárky Ubytování a diety pracovníků Marketingová podpora účasti

Po skončení veletrhu Demontáž stánku Marketingový výzkum Vyhodnocení očekávání a výsledky Poděkování partnerům Nabídky potenciálním zákazníkům

Kreativní část Architektonický návrh stánku Doprovodné krátké filmy PC prezentace Živá vystoupení umělecká i odborná Soutěže Atmosféra podle typu výstavy  Způsob oblékání, jednání a vystupování  Věk a typ personálu Smysly při výstavách

Zrak – celkový design výstavy, interiéry, exponáty, sladěné barvy, nálada Sluch – hudební doprovod, funkční zvuky Hmat – v každém člověku je kus dítěte a chce si sáhnout, interaktivní exponáty, haptická výstava Čich – vůně Chuť – (ochutnat lze i čistou vodu na ekologické výstavě, ochutnat můžete středověk v podobě chleba z ručně, na kamenech mleté mouky apod.)

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_12_Veletrhy Nebo stránky zaměstnanců © Radka Johnová, 2007