Aktivity CzT vůči TIC
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně: a) odborných znalostí b) dovedností c) kompetencí Cílová skupina = podnikatelské subjekty: a) osoby samostatně výdělečně činné b) s.r.o. c) a.s.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Chování směrem ven : -principy asertivního chování -konfliktní situace -efektivní komunikace ( verbální, neverbální ) -komunikace s médii -rétorika,slovní pohotovost -základní pravidla spol. chování -efektivní týmová spolupráce Chování směrem dovnitř : -antistresové a relaxační techniky -time management -hlasová hygiena -psychohygiena Základy odborných znalostí -geografické minimum -základní pojmy z oboru CR -znalost hlavních produktů na regionální i národní úrovni -jazykové minimum
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Základy marketingu, PR, projektového managementu : -efektivní nastavení parametrů marketingového průzkumu -čerpání z fondů, management projektů -tvorba marketingového plánu -efektivní prezentace nabízeného produktu -pravidla pro tvorbu propagačních materiálů -ovládnutí základních mechanismů pro úspěšnou realizaci kampaní - zvládnutí základních pravidel při tvorbě med. výstupů ( TZ,…) design Základy provozu TIC -příprava rozpočtu -základy účetnictví -vedení skladu zboží a materiálů -zásady pro vybavení TIC -normy kvality fungování TIC Základy informatiky -redakční systémy, rezervační a dat. programy -efektivní vyhledávání informací -graf. aplikace -tvorba prezentací
Národní informační portál s podporou call centra ( NIP) Statistické nástroje ○Propagace destinace ČR na domácím trhu ○Propagace destinace ČR jako celku v zahraničí ○Propagace jednotlivých turistických regionů ČR ○Podpora potencionálních i reálných návštěvníků ČR ○Zlepšení propojení subjektů aktivních v CR ○Zvýšení povědomí o ČR jako o turisticky zajímavé a „trendy“ lokalitě ○Monitoring sociálních sítí ○Zkvalitnění statistik o CR
Schéma NIP Call centrum Správa obsahu Statistické nástroje Nástroje propagace Soc. sítě Multimediální galerie Databáze Regiony
Distribuované call centrum Síť vybraných TIC Distribuční modul = přesměrování hovoru do konkrét. regionu Výhody: znalost regionu zapojení TIC Nevýhody: nedostatečná jazyková vybavenost
Relevantní data do databáze NIP Odměny za relevantní data Model zapojení certif. TIC do projektu NIP TIC Certifikované Databáze
Celkem – Celkem –
Ostatní země –
Celkem – Celkem –
Celkem – Celkem –
Celkem – Celkem – Ostatní
Celkem – Celkem – Ostatní
Celkem – Celkem – Ostatní - 364
Celkem – Celkem – Ostatní - 896
Celkem – Celkem – Ostatní
Celkem – Celkem – Ostatní - 521
Celkem – Celkem – Ostatní
Celkem – Celkem –
Celkem – Celkem –
Celkem – Celkem – Ostatní - 159
Celkem – Celkem – Ostatní
Celkem – Celkem – Ostatní - 204
Mgr. Petr Moc Odbor IPCR CzechTourism Tel.: