Střední průmyslová škola Třebíč Předkladatel grantového projektu: Střední průmyslová škola Třebíč vzdělávací instituce moderního typu pro přípravu středoškoláků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Advertisements

PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Cílem projektu Školní a webové informační centrum je nabídnout žákům učivo základní školy zpracované v elektronické podobě. Učivo budou mít žáci k dispozici.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Září 2008Mgr. Lenka Schwarzová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Jsou venkovské školy horší než městské?
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Ing. Kateřina Lichtenberková
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Gymnasium Jižní Město Praha
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Realizace akreditovaného Kurzu vysokoškolské pedagogiky
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Centralizované rozvojové projekty 2017
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
Aktuální informace o projektu IKAP
Akreditovaný vzdělávací program
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Šablony I a jejich realizace
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Místní akční plán rozvoje vzdělávání (MAP II) v kutnohorském regionu realizuje MAS Lípa pro venkov z.s. (leden.
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

Střední průmyslová škola Třebíč Předkladatel grantového projektu: Střední průmyslová škola Třebíč vzdělávací instituce moderního typu pro přípravu středoškoláků a řemeslníků v oblasti strojírenské, elektrotechnické, elektronické i v oblasti informatiky, ekonomiky a průmyslové ekologie. Od školního roku 2000/2001 přibyl obor všeobecného zaměření - technické lyceum a ve školním roce 2009/10 byla zahájena výuka v novém oboru – energetika.

Střední průmyslová škola Třebíč  OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost  Číslo projektu: CZ.1.07/1.3.02/  Název projektu: Vzdělaný pedagog – radost z učení – hravost a aktivita  Číslo a název GG: CZ.1.07/ Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v kraji Vysočina  Číslo a název oblasti podpory: 1.3. Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení

Střední průmyslová škola Třebíč Žadatel GP: Střední průmyslová škola Třebíč Partner: Vysočina Education Zahájení: Ukončení: Rozpočet: ,20 Kč Projekt je financován z Evropského sociálního fondu (85 %) a státního rozpočtu ČR (15%)

Střední průmyslová škola Třebíč Cíl projektu: Cílem projektu je vytvořit bezpečné klima ve škole na základě partnerských vztahů (učitel-učitel, učitel-žák, škola-rodiče, vnější prostředí) s důrazem na vzájemný respekt, vytváření prostoru pro aktivitu a budování cílových kompetencí žáků. Na podporu rozvoje kvality vzdělávacích služeb jsme se zaměřili na 5 oblastí rozvoje kompetencí: 1. komunikační 3. evaluační 5. IT gramotnost 2. pedagogické, didaktické 4. jazykové v AJ

Střední průmyslová škola Třebíč Cíle dosáhneme: - vzděláním pedagogů - vytvořením metodických a výuk. materiálů - uplatněním získaných poznatků a dovedností ve vzdělávacím procesu - akreditací modulů DVPP

Střední průmyslová škola Třebíč Výstupy projektu: - zlepšené sociální klima ve škole - zlepšené dovednosti motivovat žáky k učení a budovat jejich cílové kompetence - podpoření pedagogové pro efektivní využívání AJ při výuce - zvýšená IT gramotnost pedagogů - sady metodických listů s využitím osvojených znalostí a dovedností (aktivní učení, rozvíjení klíč. kompetencí, vytváření partnerských vztahů, efektivní využívání IT, - sady výuk. materiálů - ve zvoleném předmětu část v AJ - sada výuk. materiálů s využitím IT

Střední průmyslová škola Třebíč Klíčové aktivity projektu: 1.Realizace vzdělávacího programu pedagogických pracovníků (K1) 2.Tvorba výukových a metodických materiálů (K2) 3.Vývoj modulu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a jeho akreditace (K3) 4.Technická podpora aktivit realizovaných v projektu (K4)

1. Klíčová aktivita Aktivity v programu vzdělávání pedagogů 1. "ochutnávka" - informat. seznámení s možnostmi, které přinášejí změny ve vzdělávání - nové formy, metody, postupy, cíle, pravidla, námět k přemýšlení - "znám a umím vše, co potřebuji?" - 1/2 dne 2. komunikace - 3x 2 dny (např. metody uplatňované v programu "Respektovat a být respektován") 3. pedagogika (metody a formy), didaktika (postupy a cíle) - 2 dny (např. metody uplatňované v programu "Kritické myšlení") 4. evaluace - 2 dny

1. Klíčová aktivita 5. exkurze do pilotní školy v Chrudimi - 2 dny 6. cizojazyčné kompetence v AJ a) učitelé všeobecně vzděláv., odborných a praktických předmětů hod. (100 hod. prezenční studium, 100 hod. e-learning) b) certifikace 7. IT gramotnost - 6 x 1/2 dne

1. Klíčová aktivita Důraz klademe na aktivní přístup účastníků. Při výuce využijeme prožitkové učení, blended learning, týmovou a skupinovou práci. Pro každou oblast stanovíme kritéria úspěšnosti podpory, která sdělíme účastníkům před započetím vzděláv. programu (např. % účasti, odevzdané materiály zpracované v požadované kvalitě, realizované vzorové hodiny, úspěšnost v testech nebo u zkoušky apod.). Úspěšně podpořený účastník obdrží osvědčení o účasti nebo certifikát.

2. Klíčová aktivita Účastníci budou již v průběhu svého vzdělávání (klíčová aktivita 1) sbírat podklady pro tvorbu výukových a metodických materiálů, materiálů pro evaluaci (žáků, učitelů, školy, sebeevaluaci). Budou mít možnost praktického vyzkoušení a ověření v multimediální dílně a ve svých hodinách. Pro oblasti vzdělávání pedagogika, didaktika a komunikace budou zrealizovány dvoudenní workshopy se zaměřením na výměnu zkušeností, poznatků, doporučení zapracování připomínek Pro oblasti vzdělávání v AJ a IT gramotnosti budou konzultace o vznikajících materiálech probíhat průběžně. Kompetence z oblasti IT gramotnosti budou využity při tvorbě výukových materiálů v jednotlivých předmětech.

2. Klíčová aktivita Výstupem této aktivity bude: - požadavky na tvořené výukové a metodické materiály - zpracované sady materiálů: a) výukové 2 sady - část výuky v angličtině v různých předmětech (min. 1 tématický blok v předmětu) 2 sady - výuka s využitím IT v různých předmětech (min. 5 hodin v předmětu) ( 1 sada pro všeobecně vzdělávací předměty a 1 sada pro odborné a praktické předměty) b) metodické 4 sady - (aktivní učení, rozvíjení klíčových kompetencí, vytváření partnerských vztahů, efektivní využívání IT)

2. Klíčová aktivita - návrh kritérií pro evaluaci - 1 ks - podklady pro akreditaci 6 modulů DVPP (komunikace, pedagogika a didaktika, evaluace, kurz AJ, IT gramotnost, exkurze v pilotní škole)

3. Klíčová aktivita Výstupem této aktivity bude: - 6 modulů vzdělávacího programu předložených k akreditaci a následně akreditovaných Pro svou práci budou účastníci využívat zařízení a vybavení multimediální dílny. 1. komunikace 3. evaluace 5. IT gramotnost 2. pedagogika, didaktika didaktika 4. kurz AJ 6. exkurze do pilotní školy školy

4. Klíčová aktivita Pro podporu aktivit realizovaných v rámci projektu bude vytvořena multimediální dílna. Škola poskytne prostory dostatečně velké pro cca 25 osob. Tyto prostory budou vybaveny připojením na internet, interaktivní tabulí s příslušenstvím, kamerou, dataprojektorem, flipchartem, plátnem, tiskárnou, laminovačkou, kroužkovou vazbou, šesti notebooky a vhodným nábytkem - snadno přemístitelným dle potřeby realizované aktivity.

4. Klíčová aktivita Účastníci jednotlivých vzdělávacích aktivit budou využívat dílnu ke vzájemným konzultacím, diskuzím, k nácviku svých hodin (budou mít možnost svá vystoupení natočit a následně zhodnotit), ke tvorbě metodických a výukových materiálů. Pro účastníky zde bude probíhat výuka IT gramotnosti, anglického jazyka - prezentační, forma virtuální výuky, konzultace s lektorem online, vlastní studium účastníků.

Realizační tým projektu PoziceJménoKontakt Hlavní manažerIng. Zdeněk Borůvka Administrátor projektuMgr. Anna Finanční manažerIng. Ladislava Expert pro inovatiavní metody a formy Mgr. Roman Koordinátor vzdělávacích činností Milena AsistentkaMarie Cejpková Dana Cafourková ÚčetníVlasta

Střední průmyslová škola Třebíč Děkuji za pozornost Zpracovala: Mgr. Anna Dobiášová, administrátor projektu