Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Interim project - SSME Research varianta
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Celostátní síť pro venkov
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Destinační management TO Jeseníky-východ
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Vyhlášení HITu sezony Východní Moravy Záštita: Rostislav Vondruška Generální ředitel Czech Tourism.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
1 Spolupráce Klubu českých turistů se subjekty cestovního ruchu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Tribuna českého obchodu TZB
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.

visits / měsíc členů klubu článků visits / měsíc pořadatelů akcí akcí na každý týden

ČR a cestovní ruch na internetu Specialisté: Turistika.cz, Kudyznudy.cz, AtlasCeska.cz, cca 150, včetně regionálních Portály: Idnes.cz, Novinky.cz, Denik.cz, …. Ubytování: Ubytovani.cz, Hotely.cz, Hotel.cz, cca 300, včetně regionálních

ČR a cestovní ruch na internetu Červenec 2009 Červenec reálných uživatelů reálných uživatelů zhlédnutých stránek zhlédnutých stránek Zdroj: NetMonitor.cz

Svět a cestovní ruch na internetu Specialisté: TripAdvisor.com, LonelyPlanet.com, Expedia.com Služby: Booking.com, BestStay.com, Cheapoair.com TripAdvisor.com – návštěv týdně

Co lidi zajímá, jak to hledají? Hledání dle klíčových slov: Ubytování ( hledání za týden) Hotel ( hledání za týden) Penzion ( hledání za týden) Letenky ( hledání za týden) Výlet ( hledání za týden) Klíčová slova Sex + Porno ( hledání za týden) Zdroj: Seznam.cz

Proč internet Na internetu v ČR 5,8 mil reálných uživatelů Přesné měření výkonu, prodeje, efektu Nízký poměr cena / výkon Nejlepší zacílení reklamy = vysoký efekt Možnosti propagace zdarma (SEO, katalogy)

Jaké máme možnosti propagace - Internet -SEO, optimalizace webových stránek pro vyhledávače (+) nízké pořizovací náklady, dlouhodobý efekt (-) je potřeba na tom neustále pracovat – zpětné odkazy, aktualizace textu, atd. -PPC, platba za proklik, Sklik.cz, Google adwords (+) efektivita, cena 1 – 10,- Kč za uživatele (-) ne úplně přesné zacílení, omezená kapacita - Bannerová, textová reklama, video reklama (+) možnost přesného zacílení, image (-) vyšší cena (cca 15 – 30,- Kč za uživatele) - Katalogy / databáze (ubytování, služeb, apod) (+) nízká cena / zdarma, zpětné odkazy (-) může být slabý efekt, je třeba vybírat!

Jaké máme možnosti propagace - Internet -Soutěže o služby, produkty (+) okamžitý efekt na obchod – slevy, poukázky, služby, levná cena (-) více práce s realizací, zpětné oslovení, apod. -PR články (+) vyšší cena, zpětné odkazy (-) momentální efekt, možnost využít jen několikrát za rok - Facebook (+) levná realizace, možnost PPC, zacílení, komunikace se zákazníky (-) je potřeba o to stále pečovat, věnovat se tomu - Affiliate systém, spolupráce s partnery, slevové servery / akce (+) platba provizí z obchodu (-) nižší obrat, u affiliate vyšší náklady

Příklady z praxe – marketingový mix, cílení Reklamní kampaň DZT – Deutsche Zentrale für Tourismus, Turistika.cz PR článek, týden na hlavní straně + Facebook zhlédnutí, 168 prokliků na www Bannerová kampaň, 745x100px, 300x300px zhlédnutí, 2100 prokliků na www Soutěž o víkendový pobyt v hotelu soutěžících, 530 prokliků (včetné následného oslovení s aktivitami v Německu) Sponzoring newsletteru, pozvánka do mailu registrovaným uživatelům - Osloveno uživatelů, si mail přečetlo během týdne, prokliků Cena celkem: ,- Kč + DPH, cena za proklik: 12,- Kč + image

Děkuji za pozornost Jiří Pilnáček Ředitel Člen výboru Czech Travel Press Turistika.cz, s.r.o. Národní 28, , Praha 1 Tel: , Mail: Skupina Turistika.cz,s.r.o. Akce.cz | Spoluhraci.cz | Sousede.cz |Sportovci.cz | Turistika.cz