Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Systémové pojetí hospodářské organizace
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Prosperita organizace
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Marketingový plán podniku
MARKETING Přednáška P
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vztahy se zákazníky.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Atraktivní zaměstnavatel
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingové strategie
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Informační systémy podnikové systémy CRM
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B

Štěstí přeje připraveným

Jakou cenu má poptávka? Je míra otevření u dobrá? Kolik nám přinese PR článek? Chcete být první na klíčové slovo?

Ne/má se na Internetu experimentovat?

Vyzkoušíme zápis do katalogu Necháme si spustit PPC kampaně Tato koupená databáze bude ta pravá To SEO nás zachrání Přece všichni mají sociální sítě, ne?

Neexperimentujte Mějte zpracovaný plán

Proč mít on-line strategii? 0,82 % obratu jde na marketing Téměř 30% jde do digitálu Větší jistota v rozhodování Plánování budgetu Sledovat vývoj v čase Kontrola a zpětná vazba Analýzy – GA - optimalizace

Vize B2B marketingu? Personalizace, obsah, technologie Mobilní marketing – 25% vedoucích pracovníků nakupuje přes internet Dynamické weby – přizpůsobený obsah dle kanálu, ze kterého přistupujete Digitální kanály a sociální sítě budou 1 ve zdrojích informací pro klienty řešící problémy

Vize B2B marketingu? B2B bude „upgradováno“ na BP2BP (= business person to business person) V roce 2017 se bude internetová návštěvnost točit jenom kolem videa (dle YouTube). B2B firmy změní platformu na mobilní = protože v roce 2015 předběhne mobilní vyhledávání to desktopové.

Vize B2B marketingu? Dle CMI (Content Marketing Institute) 51 % B2B firem utratí více za „ content marketing “a 35 % za něj utratí stejně. Pro lídry na B2B trhu budou nejdůležitějšími cíli pro rok 2016 (z pohledu content marketingu) generování leadů a prodejů.

Vize B2B marketingu? Integrace (dB, CRM, , IS, mobilní zařízení) Automatizace (komunikace, procesy) Přesnější cílení (sledování chování) Kvalita před kvantitou (omezený trh) Práce s vlastními databázemi Big data (hledání nových souvislostí) Analytika (GA, Leady, Webtortilla, atd..)

On-line strategie? Nutnost? Strategie je dlouhodobým rámcem, který sjednocuje ve firmě její hlavní cíle, priority a aktivity, přizpůsobuje zdroje firmy měnícímu se okolí, zejména zákazníkům a uspokojuje očekávání angažovaných skupin, například dealerů. Jack Welch: Strategie znamená jasně zvolit způsob, jak konkurovat.

Co potřebujeme ke strategii? Mít vizi a strategii firmy Mít nastavené obchodní a marketingové cíle firmy Máte?? Víte?? Jsou reálné? Jsou komunikované?

Co potřebujeme ke strategii? Znát cíle on-line marketingu

Jaké mohou být cíle v B2B? Generování poptávek Zisk nových kontaktů – růst dB Zvyšování povědomí o značce Zvyšování loajality klientů Snížení nákladů na komunikaci E-commerce Zajištění konkurenční výhody

Co potřebujeme ke strategii? Znát cílovou skupinu = KOMU

Co potřebujeme ke strategii? Mít produkty a služby = CO

Co potřebujeme ke strategii? Jakým způsobem? Styl komunikace Pochopení CS – jak se chovají? Najít konkurenční výhody Unikátní služba, odlišení Hodnotová křivka konkurence

Co potřebujeme ke strategii? Jakými kanály? Analyzujete Počítejte návratnosti Nechejte si poradit

Co potřebujeme ke strategii? Jak to zrealizujeme? Know-how Zdroje – interní/externí -> tým/kapacity Finanční budget na celou dobu Technologie

Co potřebujeme ke strategii? Jak budeme kontrolovat a řídit? Komunikovat pravidelně Sledovat výsledky Analyzovat cíle vůči strategii Optimalizovat Upravovat strategii

Co potřebujeme ke strategii?

Děkuji za pozornost Petr Mikšovič Tel.: