Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
Advertisements

DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
EXPORTNÍ STRATEGIE ČESKÉ REPUBLIKY PRO OBDOBÍ EXPORTNÍ STRATEGIE Implementace nové proexportní politiky Zdeněk Vališ, M.A. Ředitel.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Specifická hlediska obchodování s Ukrajinou CzechTrade Praha, Aleš Synek vedoucí zahraniční kanceláře.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
STÁTY A JEJICH VLAJKY I.. ? BELGIE Oficiální název: Belgické království Hlavní město: Brusel Měna: Euro Obyvatelstvo: 10,5 miliónu.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.
Česká exportní banka klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků Cesta k novým trhům.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Konkurence schopnost českého zemědělství se stále snižuje Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Projekt zvýšení vývozu služeb Ing. Radek Vaníček Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Jaké je hlavní město Lotyšska? Otázka č. 1 Riga Správná odpověď zpět.
Nové příležitosti pro české firmy na Ukrajině 15. května Praha Ing. Aleš Synek - CzechTrade Ukrajina - Kyjev.
EGAP- spolehlivý partner českého exportu Tomáš Krampera Ředitel pro akvizice a koordinaci procesů.
EVROPSKÁ UNIE MAREK PARVONIČ. HISTORIE ZÁKLADY PODNĚTY Zabránit opakování tragédie dvou světových válek Zajištění evropského míru Revitalizace Evropy.
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU 8. ročník soutěže pro malé a střední exportéry Exportní cena DHL Nejúspěšnější klient CzechTrade 10. listopad 2005 Jitka.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Exportní a podnikatelské příležitosti v Ázerbájdžánu Karel Bureš, generální ředitel Česká exportní banka, a.s. odborný seminář Hospodářská komora ČR 30.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
EuroAgentur Hotels & Travel, a.s., Václavské nám. 820/41, Praha 1 EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. dynamický růst společnosti provozovaná.
Představení společnosti ERGO pojišťovna, a.s.. 2 ERGO Austria International AG ERGO Austria Česko Slo vensko Maďarsko Chorvatsko Slo vinsko Rum unsko.
Mgr. Robert Vindiš Chorvatsko CzechTrade Záhřeb. 2 2  kancelář v Záhřebu otevřena jako jedna z prvních kanceláří již v roce 1999  již od začátku zájem.
MSV Brno 2013 Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-19 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Regionální exportní místa CT PhDr. Adriana Dohnalová.
EVROPSKÁ UNIE.
OECD: Výše daní: nejnižší daně jsou v Chile
EVROPSKÁ UNIE – VZNIK A VÝVOJ
Realita zahraničního náboru
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Světová a národní gastronomie
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí
EVROPA JAKO JEDEN ZE SVĚTADÍLŮ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Světadíly
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Evropská územní spolupráce
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Program celoživotního učení Comenius
NATO.
Evropská unie Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_Ze
Název projektu: Moderní škola
Aktivity agentury CZECHINVEST v regionech
EVROPSKÁ UNIE Hlavní orgány (11)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
EVROPSKÁ INTEGRACE.
„Index vnímání korupce 2016“
Teritoriální setkání Ukrajina
CUBA KUBA Business on the Largest Island in the Caribbean
Role ČEB při realizaci exportní strategie
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
INSTITUCE EVROPSKÉ UNIE
jak vám pomáháme ve východní evropě a v asii
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Vlastivěda, Evropská unie Autor: Mgr. Marta Samlerová.
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Nábor z ČR do celého světa
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Rada EU.
Aktivity Olomouckého kraje v oblasti podpory podnikání v roce 2016
Transkript prezentace:

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková Generální ředitelka CzechTrade S námi napnete plachty!

Role marketingu a firemní komunikační politiky „Marketing je příliš důležitý na to, aby se o něj staralo pouze marketingové oddělení“ David Packard, spoluzakladatel firmy Hewlett – Packard Inc. S námi napnete plachty!

Firemní komunikační politika  Globální strategie  Lokální taktika „Všechno, co zákazníci vidí, přizpůsobujeme místním podmínkám. To ostatní globalizujeme“ Firma Royal Ahold obchodní řetězec S námi napnete plachty!

Možnosti podpořené prezentace v zahraničí  Katalogové výstavy  Prezentace českého průmyslu  Společná prezentace v zahraničí  Přímá účast firmy na veletrhu  Prezentace vývozních aliancí Založte i Vy vývozní alianci na podporu svého exportu! S námi napnete plachty!

Budujme vlastní značky  Private Label  Brand Management  Posilování úlohy vlastních firemních značek  Trend ke sjednocování značek  Co-branding S námi napnete plachty!

Neopakujme cizí chyby!  Chyby podniků podle Philipa Kotlera  Konkrétní zkušenosti klientů CzechTrade Co můžeme společně udělat pro Váš úspěch na zahraničních trzích ? S námi napnete plachty!

Děkuji Vám za pozornost Ing. Jitka Hanzlíčková Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade Dittrichova Praha 28 Tel.: Fax: S námi napnete plachty!

Podpora CzechTrade v roce 2005  Zakládání oborových exportních aliancí aliance „Czech Water Alliance“ aliance „Czech Power Team“ aliance „Czech Biomass Team“ aliance „ICT“ aliance „NBC“ aliance „Česká dobývací technika“  Dotační schéma na podporu vývozu, Marketing v rámci OPPP pro vývozce - MSP, dotace na marketingové aktivity  Program „Aliance“ v roce 2005 Alespoň 3 firmy – právnické osoby Podpora společných marketingových aktivit S námi napnete plachty!

Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Brazílie (Sao Paolo) Čína (Šanghaj) Dánsko (Kodaň) Egypt (Káhira) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Indie (Bombaj) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Rusko (Moskva) Rusko (Petrohrad) Srbsko a Černá hora (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) USA (Chicago) Velká Británie (Londýn) S námi napnete plachty! Kanada (Toronto) Litva (Vilnius) Lotyšsko (Riga) Maďarsko (Budapešť) Německo (Hamburk) Německo (Kolín n. R.) Nizozemsko (Rotterdam) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) Rumunsko (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk)

S námi napnete plachty! Regionální zastoupení S cílem zpřístupnit služby agentury je vytvořena, ve spolupráci s hospodářskými komorami, síť 14 regionálních informačních míst CzechTrade.

S námi napnete plachty! Regionální konzultanti Základní informace o nabízených službách CzechTrade poskytují regionální konzultanti. Příslušného konzultanta lze nalézt na internetové adrese: Exportní záměr klienta je řešen vždy individuálně ve spolupráci se zahraničními kancelářemi CzechTrade.

S námi napnete plachty! Nabídka služeb

S námi napnete plachty! Nabídka služeb pro exportéry Nabídka služeb agentury reflektuje připravenost klienta na export a průřezově představuje kroky, se kterými může CzechTrade pomoci. Exportní úspěch Individuální podpora v zahraničí Poradenství a vzdělávání Exportní informace

S námi napnete plachty! Nabídka služeb pro exportéry Služby pro začínající exportéry Úvodní konzultace Exportní vzdělávání Portál Publikace Služby spojené se vstupem na nový trh Informační služby zahraničních kanceláří Exportní příležitosti (aktuální on-line databáze informací ze zahraničích trhů) EZI

S námi napnete plachty! Nabídka služeb pro exportéry Vyhledávání nových zákazníků Asistenční služby zahraničních kanceláří Vyhledání obchodních kontaktů Zjištění bonity firmy Doplňkové marketingové služby Prezentace v zahraničí (veletrhy, katalogové prezentace, oficiální účasti) Program Marketing (OPPP) Prospekce trhu Exportní klub CzechTrade