Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o. 17. 12. 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční vzdělávání jako důležitý prvek ochrany spotřebitele na finančním trhu Mgr. Klára Hájková náměstkyně ministra financí, sekce Finanční trh 31. března.
Advertisements

Trendy finančních produktů ČLFA
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci "EU peníze školám" Projekt: Škola pro život Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: C.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Aktivity Asociace knihoven vysokých škol ČR v oblasti OA Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO 1 5. setkání českých uživatelů systému DSpace
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
STRATEGIE KOMORY PODNIKŮ KOMERČNÍ BEZPEČNOSTI ČR 2014/2015.
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
Druhá mezinárodní konference k finanční gramotnosti Praha, 27. listopadu 2009 Eva Zamrazilová členka bankovní rady ČNB Finanční krize a finanční gramotnost.
1 ČLFA se představuje ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  48 členů  cíle prosazovat prostředí vhodné pro finanční produkty (právní, ekonomické)
Projekty PHARE v gesci odboru informatizace veřejné správy Ministerstva vnitra ČR PHARE 97 informační a komunikační systémy VS přednáší Ing. Tomáš Holenda.
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Nemoforum jako zdroj legislativních námětů v oblasti informací o území Růžena Zimová Nemoforum / Stavební fakulta ČVUT Konference ISSS, , Hradec.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Proces slučování bankovních a nebankovních úvěrových registrů v České.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
11 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 ČLFA - financování podnikatelských subjektů v roce Financování podnikatelských subjektů celkem 2.Leasing.
Pozitivní lobbying pro růst průmyslu Bc. Vladimír Šiška tajemník Hospodářské komory ČR.
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Finanční gramotnost Hospodaření domácnosti Pořízení automobilu.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Regionální politika v České republice a Evropské unii 6 Nástroje regionální politiky v ČR Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
Když je 50 % víc než 100 %. Základní informace Cíl: Zhodnocení mediálního pokrytí a obrazu organizace Fórum 50 % v období Metoda:
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Konkurenceschopnost chemického průmyslu ČR Praha, 6. května 2010 © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Struktura podnikatelského plánu
1 Praha, 30. září 2014 Setkání představenstva s vedoucími představiteli členských společností ČLFA Program: 1. Úvodní informace  Stav plnění současných.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
Podpora meziobecní spolupráce Prezentace výsledků dotazníkového šetření ORP Poděbrady.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Mediální strategie ČLFA na rok 2016 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
1) „Inventura asociace“
Mediální strategie ČLFA na rok 2017
RAIFFEISENBANK RUDOLF RABIŇÁK
PAKT ZAMĚSTNANOSTI LIBERECKÉHO KRAJE
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
Program B2B a zapojování soukromého sektoru do rozvojové spolupráce Ludmila Leškovská, Česká rozvojová agentura Praha,
Mediální aktivity ČLFA (leden-září 2017)
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Transkript prezentace:

Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o

Shrnutí PR aktivit v roce 2014 Mediální kancelář, s. r. o., zpracovala 21 tiskových zpráv ČLFA a dalších 25 ad hoc materiálů určených konkrétním redakcím. Celkem bylo zaznamenáno 308 mediálních výstupů (v průměru 26 za měsíc) informujících o ČLFA, a to v odborných i všeobecných médiích včetně nejčtenějších titulů, televize i rozhlasu.

TOP 20 mediálních výstupů ČT 1, Události, : Dluhy českých firem a domácností ČT 24, : Nebankovních půjček loni přibylo ČT 24 (Ekonomika), : Zájem o nebankovní půjčky na vzestupu Český rozhlas – Radiožurnál, : Vánoční půjčky jsou oblíbené. Vzdor problémům některých lidí se splácením Český rozhlas Plus, : Češi si stále více půjčují Novinky.cz (+ deník Právo): : Nesvéprávní sekají dluhy díky ořezaným občankám iHNed.cz, : Jak na podnikatelské finance? Přinášíme několik užitečných tipů Mladá fronta DNES, : Půjčí vám, když máte historii, výsledky či podnikatelský nápad Lidové noviny, : Úvěry se nejčastěji berou na auta Hospodářské noviny, : Nastal čas koupit nové stroje Hospodářské noviny + Ekonom, příloha Automobily, : Firmy i domácnosti mají při financování aut na výběr Hospodářské noviny, : Leasingový byznys zažívá zlaté časy E15 (příloha Leasing strojů), : Ekonomika se dostává do kondice, podnikatelé využívají flexibilní finanční zdroje E15, : Nebankovní firmy klientům loni poskytly 123 miliard regionální Deníky (příloha Moje peníze – Automobily), : Značkové financování přináší řadu výhod Právo, : Spotřebitelé si začali více půjčovat TECH MAGAZÍN, : Financování strojů, technologií a zařízení v průmyslu, strojírenství i automobilovém průmyslu iHNed.cz (ProByznysInfo.cz), : Nezahazujte možnost operativního leasingu na firemní vůz. Může vás vyjít levněji než úvěr CFOworld.cz, : Factoring: finance pro časy dobré i zlé Tyden.cz, : Strop procentní sazby u úvěrů? To lichvu neomezí, oponují kritici

Komunikační cíle na rok šíření informací o využitelnosti a přednostech produktů členů ČLFA 2.posilování vědomí o úloze nabídky členských společností ČLFA v souvislosti s ekonomickým oživením 3.podpora náhledu na členství v ČLFA jakožto záruky odpovědného a seriózního financování 4.budování finanční gramotnosti

Cílové skupiny Státní sféra zákonodárci a státní úředníci Retailová klientela Firemní klientela manažeři s rozhodovacími pravomocemi v soukromé i veřejné sféře témata: produktová osvěta, finanční gramotnost, základní statistiky Odborná veřejnost finanční analytici, redaktoři specializovaných médií Vlivná zájmová sdružení např. Bankovní asociace, HK, AMSP apod. témata: právní rámec fungování členů ČLFA, podrobnější statistiky

Komunikační nástroje Tiskové zprávy v průměru 1 x měsíčně důraz na stručnost a srozumitelnost široké tematické spektrum: kreativnější práce s daty, využívání zahraničních statistik apod. Ad hoc materiály v průměru 1 x měsíčně ideální pro produktovou osvětu vytypovávání vhodných mediálních prostor, např. tematických příloh důraz na srozumitelnost a názornost Rozhovory a komentáře četnost dle poptávky médií je třeba iniciovat zveřejnění ve vhodných médiích komfortní servis pro novináře při přípravě textů přednostně určeno pro předsedkyni – personifikace ČLFA Tisková konference 1 x ročně (v případě potřeby vícekrát) vhodná nejen pro prezentaci výročních statistik, ale i zásadních stanovisek k legislativě, vládní hospodářské politice apod. Webové stránky kontinuální doplňování nikoli pouze pro členy ČLFA, ale i pro odbornou veřejnost a koncové klienty osvěta, finanční gramotnosti rady a doporučení stručně, přehledně, jednoznačně

Témata mediálních aktivit Výsledky ČLFA roční (únor), pololetní (srpen), čtvrtletní (květen, listopad) Data ČLFA v zahraničním kontextu roční, pololetní i kvartální (v závislosti na dostupnosti zahraničních dat) Reakce ČLFA na legislativní vývoj dle aktuální situace Osvětové materiály leasing vs. úvěr, operativní leasing, rady uživatelům spotřebitelských úvěrů, průvodce světem factoringu apod. (v průběhu roku v závislosti na poptávce médií, mj. v souladu s edičními plány tematických příloh relevantních listů)

Předpoklady úspěšné komunikace zůstat seriózním partnerem médií: poskytovat přesné a ověřené informace, reagovat operativně na jejich požadavky přistupovat k médiím proaktivně pokračovat ve snaze o tematickou pestrost a zároveň srozumitelnost usilovat o terminologickou přesnost: posilovat finanční gramotnost, ale i novinářskou erudici

Součinnost členů ČLFA Samy členské společnosti ČLFA mohou významně přispět k plnění komunikačních cílů asociace, například: zdůrazňováním členství v ČLFA při vlastní prezentaci odkazováním na dokumenty ČLFA v rámci kultivace trhu komerční podporou mediálních projektů, v jejichž rámci může ČLFA získat atraktivní prostor k prosazování svých komunikačních záměrů