Sešli jsme se tady znova, čeká nás tu parta nová 1.9. – 27.9.2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika,tak jak ji vidím já…
Advertisements

• Ve školním roce 2010/2011 chodí do přípravných tříd 18 dětí, 9 dívek a 9 chlapců. Žáci byli rozděleni do přípravné třídy A: 5 dívek a 4 chlapci a do.
PRÁZDNINY 2010 A JAK TO ZASE ZAČALO. CO SE VLASTNĚ DĚLO NA KOPRETINĚ ? •B•Bylo potřeba uskutečnit další výměnu elektrického vedení •Š•Štěstí přeje připraveným,
Rok s kocourkem Matyášem
Pěkně vyčertěné Vánoce na skanzenu 2009 přímo v nepřímém přenosu.
My od 1. do 6. třídy ,,DOKONALÁ PARTA“ na Svahové
Dobrý den online příteli - přítelkyně!.
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
Dramatické a pohybové činnosti v Mš
Lásko dej mi čas.... Lásko dej mi čas... Možná se mýlíš, možná to není sen. To byla moje dlaň na tvém spánku, a tvůj dech podobný vánku.
Kdybych uměl(a) polapit duhu, udělal(a) bych to.
Útržky ze života naší třídy Školní výlet Klobouky Bazén.
Překvapení ze Slovenska 1.A Bánovce nad Bebravou Slovensko 1.B Bruntál Česká republika.
Srdce z lásky darované.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
POUČENÍ O TŘÍDĚNÍ ODPADU. Během listopadu jsme navštívily první třídy a zábavnou formou jsme je seznámily se světem třídění odpadu a ekologie.
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „ CO RÁDI JÍME“
Poprvé spolu Poprvé, když jsem uviděla Chary. Tak se mě pomalu zastavil dech. Zamilovala jsem se do ní na první pohled. Naše první seznámení v Benátkách.
Sněhuláci pro Afriku Děti dětem stavějí… 7. ZŠ a MŠ, příspěvková organizace, Brněnská 26, Plzeň.
Sčítálek.
Prosím nepodvádět a čestně odpovídat. Jinak podvádíš jenom sebe ! ! !
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
Kdybych uměl polapit duhu, udělal bych to
JARO JE KDYŽ KVETOU KYTIČKY A ZPÍVAJÍ JARNÍ PÍSNIČKY,SLUNÍČKO ZAČÍNÁ HŘÁT,POSPĚŠ SI JARO A POJĎ MEZI NÁS,AŤ VIDÍM ÚSMĚV NA TVOJI TVÁŘI,JE TU 1.MÁJ JARO,TO.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
Nebezpečí na internetu
Jediným učitelem hodným toho jména je ten, který vzbuzuje ducha svobodného přemýšlení a vyvinuje cit osobní zodpovědnosti.
Přátelství v literatuře
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Hodina Prvouky- Rok, roční období
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
Pozorně si přečtěte text
Zuby, zoubky, zoubečky. Pro 2. třídu ZŠ
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Chtěl/a bych být jako… Jsme skupina kamarádů a každý z nás má přání být někým. Teď vám řekneme kým…
Miluj tak, jako by tě ještě nikdy
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Učivo:Geometrické tvary a geometrická tělesa
Prezentace určená k propagaci MGV
ZŠ BUKOVANY U SOKOLOVA 20. a
Bez zkažených zubů, mám fakt príma hubu!!!
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Škola.
TVARY I. VY_32_INOVACE_5C_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Téma měsíce: Kniha-můj přítel Téma měsíce: Kniha-můj přítel Školní družina ZŠ Na Smetance Praha 2 měsíc Březen Po dlouhé a studené zimě se všichni radujeme.
N AŠE PRVNÍ VYSVĚDČENÍ 31.Ledna A je tady další den „D“. Přijdeme do školy a tam na tabuli básnička. Všichni ve sváteční náladě i oblečení a celí.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Závěrečná besídka Loučení se školním rokem. Nejprve úvodní slovo paní učitelky.
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
ZŠ A MŠ KUNÍN ZAŘÍZENÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Žákovský parlament – I. stupeň
Rok s kocourkem Matyášem
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Kdybych uměl(a) polapit duhu, udělal(a) bych to.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Den Země 3.A – 25. dubna.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_06 Vztahy mezi lidmi
Naše 7 Třída.
Poznávací schopnosti , vnímání - zrakové, sluchové
1. Mateřská škola Karlovy Vary, Komenského 7, příspěvková organizace
Hádej, kdo to dneska slaví, komu přejeme hodně zdraví
Děti jsou DAR... jak je MILOVAT ?!?
4. třída Náš poslední společný půl rok ….
Ekocentrum Paleta Jeden za všechny.
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Transkript prezentace:

Sešli jsme se tady znova, čeká nás tu parta nová 1.9. –

Cílová kompetence Umí se citově vyrovnat s novými situacemi v rámci běžného života dítěte, dovede označit své potřeby, přizpůsobit jim své chování.

Básnička „Berušky“ My jsme hravé berušky, nelezeme na hrušky. Protože se rádi máme, pravidla si spolu dáme Aby se nic nestalo a všem se tu líbilo a každý byl s námi rád, i Berušák kamarád.

Písnička „Stolování“ Stolování raz, dva, tři nůž do pusy nepatří. O jídle neříkej fuj, vždycky pěkně poděkuj. Nemluv když máš plnou pusu, nemusíš sníst celou husu, Nevrť sebou, v klidu buď a všem popřej „Dobrou chuť“

Kamarád Kamarád, kamarád, to je ten, kdo mě má rád. Pomůže mi, poradí, po zádech mě pohladí. Kamarád, kamarád, to je ten, koho mám rád. Pomůžu mu, poradím, po vláskách ho pohladím. Všichni jsme tu kamarádi a všichni se máme rádi.

Když jsi kamarád (písnička) Když jsi kamarád tak pojď si s námi hrát … Postupně se přidávají pohyby a slova: ŇAF, ŇAF ŇUF, ŇUF HAŤAPAŤA EEEEEEEEEEE CINK KUKU PLESK

Na zemi teď sedíme… (uvítací básnička) Na zemi teď sedíme, za ruce se držíme. Popřejem si dobrý den ať je každý spokojen. Ať se máme všichni rádi, jsme skvělými kamarády.

Děti si vytvořily školku v dílničce dle vlastní fantazie

Poté si děti skládaly podle tvarů, barvy apod. cestičku do školky – práce ve skupinkách

A stále je co dělat … Seznámení s dílničkou, materiály, nářadím … A moc nás to baví …

Jak se cítíme ve školce – kresba pocitů, povídání o kamarádech, co se nám ve školce líbí, na co se těšíme…

Obkreslení ruky, vykreslení dle vlastní fantazie a vystřižení – kolektivní práce dětí

Procvičení geometrických tvarů a jejich vyhledávání na obrázku

Vojtíškovi a Honzíkovi se podařila krásná stavba z kostek – samy si ji vymysleli a postavili

Roztírání barvy – děti dostaly podle datumu narození tvar (kytička, list, vločka, jablíčko), který si vymalovaly barvou

A tak nám ve školce chutná

Skupinová práce na téma „Co nesmí chybět ve školce?“ Děti se ve skupinkách domlouvaly a kreslily, co by si přály mít ve své třídě, potom jsme si o tom povídali

Emička třídí obrázky do skupin podle počátečního písmene – „Co slyšíš na začátku? M nebo H“

Johanka si navléká drátek a tvoří si rámeček pro svůj portrét

Roztírání barvy na velkou plochu zubním kartáčkem

Děti si vytvořily rámečky a do nich umístily svůj portrét. Povídali jsme si o kamarádech ve školce – „Kdo je tvůj nejlepší kamarád a proč.“ Kolektivní práce dětí

Děti v dílničce tvořily z polistyrenu a objevily statickou elektřinu … Byly jak sněhuláci a bílé kuličky byly všude.

I vysávání patří k úklidu – a Šimonkovi to opravdu jde.

To se klukům povedlo – dokázali spolu velmi pěkně spolupracovat a domluvit se.

Pokus „Co se udrží a co ne?“ – využití peříček, natrhání malých papírků apod.

Děti dostaly za úkol postavit most a opravdu se jim to povedlo. Seznámení se statikou.

Verunce se most také podařil a nejen to – děti začaly stavět i jiné stavby.

A takový most se podařil Vojtíškovi D.

Děti hledaly stejná písmena a tvořily z nich čtyřlístky.

Děti hledaly správný tvar, který nalepily do obrázku, poté si hrad vybarvily.

Děti se učily míchat barvy pomocí barevných ledových kostek.

Děti mají svá portfolia, kde si dle vlastního uvážení vypracovávají různé úkoly (pracovní listy, grafická cvičení, rozvoj zrakového a sluchového vnímání apod.)

S dětmi jsme si vytvořili pavučinu přátelství a pohráli jsme si s Mimoni (děti vytvořily Mimoní školku, do které jezdil školní autobus) Procvičení počtu 1-10

A nesmí chybět ani ranní úkoly s rodiči… Zpracovala: Steculová Gabriela