Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Poslání značky Mise Vize Řešení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
Advertisements

Úprava fotografií - koláž
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Vzhled prezentace - šablony
Co je logo, vznik loga z obrázku (piktogramu)
Tvorba snímků v PowerPointu
Význam informací v podnikání
Microsoft Office PowerPoint
PowerPoint II. Miroslav Lorenc.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
PŘÍPRAVA A POSTUP PŘI TVORBĚ PREZENTACE
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Vysoká škola ekonomická fakulta.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
CSS – style Mgr. Lenka Švancarová. CSS – značka style (textstyle.html)
CSS styly Kaskádové styly (CSS – Cascading Style Sheets) jsou prostředkem, který zajišťuje jednotný vzhled publikovaných stránek. Technologii CSS podporují.
Jak na prezentaci? Jakub Pazdera.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Webový design Web zábavního areálu - akvapark Barbora Chumlenová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
WWW stránky – Úvod Mgr. Lenka Švancarová.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Analýza infromačního systému. Matice afinity ISUD matice – Insert (vkládání dat) – Select (výběr dat) – Update (aktualizace dat) – Delete (vymazání dat)
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.04 Téma: PowerPoint Číslo.
Analýza informačního systému. Podrobně zdokumentovaný cílový stav Paramentry spojené s provozem systému – Cena – Přínosy – Náklady a úspory – …
Zásady tvorby prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
CSS – selektor class.tx { color: black; /* nastaví černou barvu písma */ } Selektor class (třída) použijeme pokud chceme určité vlastnosti definovat pro.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
PROSTŘEDÍ MICROSOFT WORD 2003
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
Budujeme značku: Pracovní listy k seriálu Září Přečtěte si úvodní článek seriálu.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
Delphi – práce se základními komponentami (2. hodina) OB21-OP-EL-KON-DOL-M-4-008B Orbis pictus 21. století.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
HTML stránka – odkaz, zvýraznění textu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Webdesign prakticky Jak probíhá tvorba webu pro střední a velké společnosti?
Pracovní listy ke školení
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Management Tvorba prezentací ppt.
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Webová prezentace zájmového sdružení
Tvorba značky.
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Pracovní listy k přednášce
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Potřebují knihovny LOGO?
Piktogram reklama logo
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Zpracování a využití informací
Počítačová grafika.
Prezentace obchodního plánu
Pracovní listy k workshopu
Decorator.
Transkript prezentace:

Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Poslání značky Mise Vize Řešení (a jeho výhody a nevýhody) Ideální asociace Poslání v jedné větě

Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Přehled konkurence NázevLogoBarvySlogan

Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Zadání pro tvorbu loga Přidejte oba předchozí listy, koláž značky a pokračujte… Pilíře značky Pravidla pro zápis názvu Jak má logo působit? SeriózněHravě nebo TradičněModerně nebo Jednoduše Složitě nebo KlidněEnergicky nebo Další popisující výrazy: Termíny První návrh do: Dodatečné úpravy do: Finální rozhodnutí do: Základní varianty loga Doplňkové varianty loga Použití loga na bílém a černém pozadí Barvy Další grafické prvky Nadpisové písmo Odstavcové písmo Stručný logo manuál Výstupy Přečtěte si o tom, jak nadefinovat pilíře značky na nikoho-nebavi-postavte-svou-znacku-na-pevnych-zakladech/ nikoho-nebavi-postavte-svou-znacku-na-pevnych-zakladech/ Jaký konkrétní text by se měl v logu objevit? Požadujete i variantu se sloganem? Barevné preference

O Lovebrandu Lovebrand je konzultantská firma, která pomáhá malým a středním firmám budovat a řídit svou značku. Ukazujeme, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro firmy, které si běžné způsoby tvoření značek (#hochbranding) nemohou dovolit. Věříme, že získávat zákazníky s pomocí silné značky je výhodnější než snižování cen. Díky silné značce může být firma dlouhodobě výdělečná. Zvláště v době, kdy mají lidé dostatek informací pro rozhodování a kdy se díky technologiím mění prostředí, ve kterém podnikáme.(#hochbranding