Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference
2 Jak tráví volný čas uživatelé internetu?
3 Způsoby trávení volného času Internetová populace (n = 1.000; % odpovědí „pravidelně“) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010 video stream online zpravodajství audio stream sociální sítě online shopping e-learning
4 PC „po ruce“ Způsoby trávení volného času Surfování po internetuSledování televize Četba (noviny, knihy, časopisy)Posezení s rodinou uživatelé internetu (n = 998; %) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
5 PC „nedostupné“ Způsoby trávení volného času VařeníSport aktivně Procházky v příroděZahradničení uživatelé internetu (n = 998; %) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
6 Muži a ženy: TV a surfování nás neodlišují, paleta aktivit ano Způsoby trávení volného času Ženy Muži v těchto činnostech jsou aktivnější ženy Internetová populace (n = 998; % odpovědí „pravidelně“) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
7 Bohatší sportují, chudší vaří Způsob trávení volného času Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010 Internetová populace (n = 1.000; %) Aktivní sport Vaření
8 Kdy je nám internet rádcem / pomocníkem? Internet jako zdroj informací pro volnočasové aktivity Internetová populace (n = 1.000; % odpovědí „pravidelně a občas“) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
podle věku 9 Kdo si v čem nechá poradit? Internet jako zdroj informací pro volnočasové aktivity podle pohlaví Internetová populace (n = 998; % odpovědí „pravidelně a občas“) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
10 Jak tráví čas obecná populace?
11 Způsob trávení volného času Obecná populace zjistíte 20. května 2010 na našich webových stránkách
12 RNDr. Jan Herzmann Factum Invenio, s.r.o. Office Park Nové Butovice / A Bucharova 1281/2, Praha Děkuji za Vaši pozornost Kontakt
13 Backup slides
14 Co nabízí? Zpráva o českém internetu přináší informace o: míře využívání počítačů, internetu a mobilních telefonů obecnou a internetovou populací ČR, ochotě nakupovat online, preferovaných způsobech platby za zboží a služby zakoupených online. A trendech ve sledovaných oblastech. Jak probíhá? Dvěma vzájemně provázanými studiemi Obecné populace ČR Internetové populace ČR Dále prezentovaná data pocházejí z aktuální vlny studie online část – duben N = 1.000
15 Internet v českých domácnostech Obecná populace Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
16 Vyhledávané informace Internetová populace (n = 1.000; % odpovědí „pravidelně“) Kdo typicky vyhledává zpravodajství? Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
17 K čemu internet slouží? Internetová populace (n = 1.000; % odpovědí „pravidelně“) Kdo využívá elektronickou poštu nejvíce? Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
18 Nakupování na internetu Internetová populace (n = 1.000; %)Na internetu v posledních 12 měsících nakoupilo 93 % uživatelů internetu Co nakupujeme na internetu nejčastěji? (n = 928 – nakoupili v posl. 12 měs.; %) Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010
19 Kdo nakupuje co? domácí spotřebiče knihy elektronikaoblečení Zdroj: Factum Invenio, Zpráva o českém internetu (ZOČI), 2010 % odpovědí pouze těch, kdo v posledních 12 měsících nakoupili na internetu