11. Time management a řízení týmů Čas jako vzácný statek Týmy – efektivní způsob práce v podniku
Technika řídící práce praktické postupy každodenní činnosti manažera, stanovení denního plánu, rozlišování naléhavých a důležitých úkolů, delegování úkolů, výhody pořádku a systému.
Porady Časový harmonogram Stanovení adekvátního programu
Řízení týmů Rozdíl mezi pracovní skupinou a týmem
Tvorba týmu formování, bouření, vytváření norem, tvořivá spolupráce.
Podmínky pro vznik týmu vzájemně provázané role. přímý kontakt mezi členy, skupinové normy, fyzická blízkost, dlouhý, společně trávený čas,
Jak vycházet s problémovými typy pracovníků –Kverulant –Hypochondr –Alibista –Perfekcionista –V á havý střelec –Rozč í lený sabot é r –často telefonuj í c í nebo na pracovi š ti se nevyskytuj í c í zaměstnanec