Local parks o.s. Zimní sporty a wellness Boží Dar - Klínovec
Local parks o.s. Občanské sdružení Local Parks o.s. bylo založeno začátkem roku 2011 s cíli: podpora cestovního ruchu v destinaci centrální Krušnohoří propagace destinace zlepšování podmínek pro sport a turistiku organizace akcí rozvoj možností vyžití návštěvníků v destinaci vedení návštěvníků k citlivému přístupu k přírodě
Obsah: Představení nejvýznamějších areálů v destinaci – novinky pro sezónu 2011/11 Další možnosti sportovního vyžití Problematika wellness
Ski areál Boží Dar Neklid Nejmenší ze 3 areálů v destinaci 5,2 km sjezdovek, 5 vleků, 1 lanovka Snowpark NOVINKY 2011/2012: Nová sjezdovka (propojení vleku za Prahou a Skiareálu Neklid) Dětský vlek s parkem, školička, zázemí Terénní úpravy u nástupní stanice lanovky (zvýšení bezpečnosti)
Ski areál Boží Dar Neklid koncepce rozvoje Zlepšení zázemí – občerstvení, toalety, doplňkové služby Vybudování nového vleku pro pro děti a začátečníky na Božím Daru, s veškerým zázemím a dětským parkem Spuštění provozu v letní sezóně – cyklistika, pěší turistika
SKIAREAL KLÍNOVEC Největší areál v destinaci 12,3 km sjezdovek, 7 vleků, 3 lanovky NOVINKY 2011/2012: prodloužení sjezdovky Pařezovka nová sedačková lanovka s bublinou 2 nové restaurace, toalety
vznik Skiregionu Fichtelberg – Klínovec SKIAREAL KLÍNOVEC
nová sedačková lanovka místo kotvy na Přemostěné nová čtyřsedačka s nástupním kobercem Loučná – Přemostěná propojení s areálem v Oberwiesenthalu pomocí lyžařského vláčku nová lanovka z Jáchymova na vrchol Klínovce (odpojitelná čtyřsedačka s kryty sedaček, 2400 osob/hod) nová sjezdovka na jižním svahu (délka cca 2800m, převýšení 500m, kompletní zasněžování) Info: SKIAREAL KLÍNOVEC Koncepce rozvoje
Ostatní zimní sporty možnosti dalších aktivit v destinaci Snowkiting Mushing Výlety na sněžnicích Telemark Sáňkování, bobování Přestože vyznavači těchto sportů nepřinášejí přímý zisk provozovatelům ski areálů, mají nezanedbatelný přínos nejen pro rozvoj destinace jako celku ale i pro poskytovatele dalších, doplňkových služeb v destinaci. Je tedy třeba vytvářet a rozvíjet podmínky i pro tyto „okrajové“ sporty.
Podpora prodeje aneb co s „hluchými týdny“ Neposkytovat přímé slevy Motivovat zákazníky akčními nabídkami a pakety Vytvořit různorodé balíčky služeb Profesionální marketingová kampaň na podporu návštěvnosti destinace jako celku.
Návštěvníci hor & Wellness Nezbytný prvek pro úspěšnost destinace Nedostatečná spolupráce provozovatelů ski areálů, poskytovatelů ubytovacích služeb a wellness center Nedostačující dostupnost wellness služeb pro veřejnost na české straně Špatná informovanost návštěvníků o možnostech na saské straně
Díky za pozornost Local parks o.s. Filip Majkus Boží Dar B. Dar