My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Advertisements

Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
What do you do everyday?
What do you do everyday?
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Elektronická učebnice - I
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_20.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
AnotaceVypracovává úkoly na téma Můj den na IA tabuli AutorMgr. Ludmila Hrušková PředmětAnglický jazyk Očekávaný výstupPojmenuje části dne, popíše svůj.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná slovní zásoba v angličtině Daily routines VY_22_INOVACE_12 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Our house Daily routine. Rooms kitchen living room bedroom bathroom toilet.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Vloženo z house_rules.pptx Začátek House Rules.
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK443 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – revision Autor:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Přítomný čas prostý Present simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického portálu.
Present simple Přítomný čas prostý. Probíhá opakovaně, často, vždycky, nikdy, obvykle, zřídka…. On Saturday, at five o´clock, on my birthday, every day,
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ Jazyk anglický TEMA: Free time – sports and.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_15_A6_Bartonkova TÉMA : Opakování – přítomný čas prostý OBSAH : Opakování – přítomný čas prostý.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
VY_22_ INOVACE_ 07_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou MY DAY Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor VY_32_Inovace_10B_daily routine.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr Dana Maljuková NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_13_ Daily routines TEMA:Situace ČÍSLO.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
PRESENT SIMPLE – přítomný čas prostý Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_09_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
VY_32_INOVACE_Sei_I_13 Present simple - I. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_Inovace_ Present simple - question
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Daily Routine Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN ,
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk-anglický jazyk DUM 08
Daily routines VY_22_INOVACE_01_08
Název školy: Základní škola Městec Králové
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Personal pronouns Škola
Present simple Negative +question
Dále si procvičí nejčastější situace, při kterých se časy používají
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ
Time prepositions Anotace: Materiál je určen pro žáky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_42_ time prepositions Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Transkript prezentace:

My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA: My day – daily routine ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.09/

Datum vytvoření projektu květen 2012 Ročník5. Popis prezentaceZopakování a procvičení slovní zásoby tématu – My day – daily routine, spojení obrázků se slovy, tvoření krátkých vět, present simple - questions, negatives, when – what time, where

What do you do from Monday to Sunday ? What is your daily routine ? Do you like your day ?

I get up I make my bed I clean my teeth I wash my hands and face I have a shower I get dressed I have breakfast I go to school I am at school- my lessons start I have lunch

I go home I take a bus I go out with my friends I play football I do my homework I work on the computer I have dinner I wash up I watch TV I have a bath I go to bed I go to sleep

 I get up  I make my bed  I clean my teeth  I wash my hands and face  I have a shower  I get dressed  I have breakfast  I go to school  I start school at …..  I have lunch  I get up  I make my bed  I clean my teeth  I wash my hands and face  I have a shower  I get dressed  I have breakfast  I go to school  I start school at …..  I have lunch  I go home  I take a bus home  I go out with my friends  I play football  I do my homework  I work on a computer  I have dinner  I wash up  I watch TV  I have a bath  I go to bed to sleep  I go home  I take a bus home  I go out with my friends  I play football  I do my homework  I work on a computer  I have dinner  I wash up  I watch TV  I have a bath  I go to bed to sleep  IN THE MORNING  IN THE AFTERNOON + IN THE EVENING

 He gets up  She makes the bed  He cleans his teeth  She washes her hands and face  He has a shower  She gets dressed  He has breakfast  She goes to school  He starts school at …..  She has lunch  He gets up  She makes the bed  He cleans his teeth  She washes her hands and face  He has a shower  She gets dressed  He has breakfast  She goes to school  He starts school at …..  She has lunch  She goes home  He takes a bus home  She goes out with her friends  He plays foootball  She does her homework  He works on a computer  She has dinner  He washes up  She watches TV  He has a bath  She goes to bed to sleep  She goes home  He takes a bus home  She goes out with her friends  He plays foootball  She does her homework  He works on a computer  She has dinner  He washes up  She watches TV  He has a bath  She goes to bed to sleep  IN THE MORNING  IN THE AFTERNOON + EVENING

 WHEN ?  1. IN THE MORNING  2. IN THE AFTERNOON  3. IN THE EVENING  4. AT NIGHT WHAT TIME ?  AT SIX a.m. ?  AT FIVE p.m. ?  AT ONE O´ CLOCK  AT FOUR  AT ONE

What do you do ? 1. I sleep 2. We cook 3. I wake up 4. I put on my T-shirt 5. I read book 6. I go to school by bus 7. I help my mum 8. I go for a walk with my friends 9. We seesaw 10.I go to a dance club 11. We play games Where,when do you do it ?  at night.  in the kitchen.  at seven o´clock.  in my room.  in my bed.  at eight.  in the kitchen.  to the park in the afternoon.  in the garden after school.  in the afternoon.  at school.

I put on my blue jeans, my yellow T- shirt,my green sweater,my white socks,my brown trainers and my red hat.

I take off my red dress my pink shoes my white sweatshirt my blue jacket and my brown tights.

 What time ?  What time do you get up?  When ?  When do you go to school ?  What do you do……. ?  What do you do in the afternoon ?  V kolik hodin ?  I get up at seven o´clock.  Kdy ?  I go to school at eight o´clock.  Co děláš ………. ?  I listen to music and go to the park.

 Do you wash your hands every day ?  Do we take the bus to school ?  Do they watch TV in the afternoon ?  Do I do my homework regulary ? they watch… ?  DO we take … ? you wash … ? I do ….. ?  Does he go home at three o´clock ?  Does she work on a computer ?  Does it play music ?  Does he clean his teeth every morning ?  Does she have a shower ? he go …….. ?  DOES she work…. ? it play….. ?

 What time do you have breakfast ?  When do we work on a computer ?  When do they go to bed ?  Where do you have lunch ?  Where do we watch TV ?  Where do they do your homework ?  I have breakfast at eight o´clock.  We work on a computer in the afternoon.  They go to bed at nine o´clock.  We have lunch in the dining room.  We watch TV in the living room.  They do their homework in the kidsroom.

 When does he play football ?  Where does she take her shoes off ?  What time does he go to bed ?  When does the lesson start ?  When does he have dinner ?  Where does she wash up ?  He plays football in the afternoon. takes  She takes her shoes off in her bedroom.  He goes to bed at nine o´clock.  It starts at eleven o´clock.  He has dinner at six o´clock.  She washes up in the kitchen.

 Pat gets up at seven a.m..  She has a shower in the bathroom  She puts on her clothes…  She has her breakfast …  She cleans her teeth…..  She puts on her shoes….  She goes to school by bus  The school starts at eight  She plays ball games …….  She has lunch at school….  She goes to a dance club…  The school ends at two  Pat goes home from school at three p.m..  She does her homework…  She helps her mother ….  She goes out with her….  She watches Tv in the ….  She has dinner at six p.m..  She has a bath……  She goes to bed at…….  She reads and then she goes to sleep. In the morningIn the afternoon

There are some new words from Pat´s day: Then - potom a.m. – dopoledne p.m. - odpoledne There are some new words from Pat´s day: Then - potom a.m. – dopoledne p.m. - odpoledne

     vstávání  rann%C3%AD-vst%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD/ rann%C3%AD-vst%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD/  Pristresek+na+autobusove+zastavce+Sidliste+Vychod.aspx Pristresek+na+autobusove+zastavce+Sidliste+Vychod.aspx   obedvat-ve-skole&id=koprivnicke-noviny-koprivnice&clanek= obedvat-ve-skole&id=koprivnicke-noviny-koprivnice&clanek=7609  

   pravidelne-nezdrave/ pravidelne-nezdrave/  rozvinout-i-na-zaklade-nadmerneho-sledovani-televize.html rozvinout-i-na-zaklade-nadmerneho-sledovani-televize.html    hubnuti/32924-blanka-v-akci-z-parku-si-udelala-posilovnu hubnuti/32924-blanka-v-akci-z-parku-si-udelala-posilovnu  vareni-na-jitrni-je-velky-zajem/ vareni-na-jitrni-je-velky-zajem/  cz/images/results.aspx?qu=ch%C5%AFze#ai:MP | cz/images/results.aspx?qu=ch%C5%AFze#ai:MP |   mentexperts_seesawsteetertotters.html mentexperts_seesawsteetertotters.html

 cooking-over-their-partners cooking-over-their-partners  cz/images/results.aspx?ex=2&qu=tanec#ai:MP |mt:0| cz/images/results.aspx?ex=2&qu=tanec#ai:MP |mt:0|   cz/images/results.aspx?ex=2&qu=slunce#ai:MP |mt:0| cz/images/results.aspx?ex=2&qu=slunce#ai:MP |mt:0|  cz/images/results.aspx?qu=slune%C4%8Dn%C3%AD%20svit#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=slune%C4%8Dn%C3%AD%20svit#ai:MC   do-skoly do-skoly  mother-s-cooking-over-their-partners mother-s-cooking-over-their-partners  cz/images/results.aspx?ex=2&qu=tanec#ai:MP |mt:0| cz/images/results.aspx?ex=2&qu=tanec#ai:MP |mt:0| 