Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ŠKODA AUTO Tereza HamákováMarketing v EU. Osnova prezentace  Historie firmy  Přizpůsobení trhům  Marketing  Sponzoring a vzdělávání  Nová éra od.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ŠKODA AUTO Tereza HamákováMarketing v EU. Osnova prezentace  Historie firmy  Přizpůsobení trhům  Marketing  Sponzoring a vzdělávání  Nová éra od."— Transkript prezentace:

1 ŠKODA AUTO Tereza HamákováMarketing v EU

2 Osnova prezentace  Historie firmy  Přizpůsobení trhům  Marketing  Sponzoring a vzdělávání  Nová éra od roku 2011  Logo  Zdroje

3 Historie  1895: Laurin a Klement zakládají menší výrobu na jízdní kola – podnik Slavia  1899: začínají vyrábět motocykly – podnik Laurin a Klement  1905: přechod na výrobu automobilů – Voiturette A a hospodářský rozvoj  1907: přeměna na a. s. a první internacionalizace  1. sv. v.: účast na válečné výrobě

4 Historie  1925 sloučení s podnikem Škoda Plzeň  1930: VHK; výroba automobilů funguje samostatně pod značkou ASAP  2. sv. v.: součást Hermann-Göring-Werke  1945/48: AZNP Škoda a odtržení částí výroby  od 70. let: stagnace hospodářství a krize výroby  1987: obnovení popularity – Škoda Favorit

5 Historie  1989/90: potřeba silného zahraničního partnera  1991: spojení Škoda a.s. a VW  2000: VW stoprocentním vlastníkem  2001: vzniká Škoda India a.s.  2006: začátek produkce v Číně  2007: návrat na australský trh  2010: Čína největším odbytištěm  2011: The New Power of Škoda

6 Reklama – nové trhy a nové modely AustrálieMade of Meaner Stuff Made of Lovely Stuff

7 Přizpůsobení trhům  Název a výslovnost  Webové stránky  Dodávání jiného spektra modelů  Výbava automobilů  Reklamy

8 Reklama v Indii

9 Reklama ve Španělsku

10 Marketing  Zelená politika  Internet  Online hry  Komerční reklama  Auto/moto časopisy  Propagační akce  Muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi  Sponzoring  Vzdělávání

11 Zelená politika

12 Staré za nové

13 Reklamy Tradice Atypicky

14 Sponzoring a vzdělávání  Sport  Hokej  Cyklistika  Olympiáda  Motorsport  Kultura  Česká Filharmonie  Národní divadlo  Mezinárodní filmové festivaly  Sociální a charitativní projekty  Centrum Paraple  Zdravotní klauni  Adra  Člověk v tísni  Škoda Auto Handy  Vzdělávání  Škoda Auto a.s. Střední odborné učiliště strojírenské  Škoda Auto Vysoká škola  Vzdělávací centrum na Karmeli

15 Reklama - hokej

16 Nová éra od roku 2011  Změna vedení  Dvacet let pod vedením VW  Nová filozofie - The New Power of Škoda  Modernější design  Zvýšení prodeje a podílu na trhu  Nové logo

17 LogoLogoLogoLogo

18 Nové logo

19 Loga automobilek pod VW

20 Zdroje   podivejte-se-104-/firmy-trhy.asp?c=A110211_112338_firmy-trhy_nev podivejte-se-104-/firmy-trhy.asp?c=A110211_112338_firmy-trhy_nev   skoda&cisloclanku= skoda&cisloclanku=  noveho-vozu-psn-/ln-auto.asp?c=A110228_212812_ln-auto_mpr noveho-vozu-psn-/ln-auto.asp?c=A110228_212812_ln-auto_mpr  nove-logo.html nove-logo.html     

21 Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "ŠKODA AUTO Tereza HamákováMarketing v EU. Osnova prezentace  Historie firmy  Přizpůsobení trhům  Marketing  Sponzoring a vzdělávání  Nová éra od."

Podobné prezentace


Reklamy Google