Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence."— Transkript prezentace:

1 Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence Autorka: Tereza Peřinová Třída: IV. A Rok: 2005 Vedoucí práce: Ing. Blanka Kovářová

2 Úvod Cíle Hypotéza

3 Propagace Podstata Úkoly Metody

4 Reklama Historie Podstata Značka Reklamní agentury Reklamní kampaň

5 Propagační prostředky Leták Plakát Katalog Prospekt Vývěska Inzerát Propagační dopis

6 Vlastní propagační písemnosti Leták

7 Plakát

8 Vývěska

9 Inzerát

10 Propagační dopis

11 Jste: mužžena Vaše ukončené vzdělání: ZŠSŠVŠ Váš věk: let27-45 let46-70 let Když se řekne reklama, vybaví se Vám: propagační dopis leták plakát vývěska inzerát televize rozhlas Reklama na Vás působí: kladnězáporněnijak Nakupujete zboží podle reklamy: anonečástečně Má reklama vliv na zvýšení prodeje zboží: anonečástečně Zviditelní se firma prezentací svých výrobků prostřednictvím reklamy: anonenevím Vaše oblíbená reklama: Vaše nejméně oblíbená reklama: V poslední době Vás nejvíce zaujala reklama na: automobily kosmetiku hygienické potřeby prací (mycí) prostředky nápoje něco jiného Dotazník

12 Výsledky výzkumu

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22 Závěr Potvrzení hypotézy Čeho se mi dostalo díky projektu


Stáhnout ppt "Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence."

Podobné prezentace


Reklamy Google