Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Věčný brouk a jeho příbuzenstvo Tým č. 1. Cíl segmentace targeting positioning a repositioning vývoj nového produktu životní cyklus produktu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Věčný brouk a jeho příbuzenstvo Tým č. 1. Cíl segmentace targeting positioning a repositioning vývoj nového produktu životní cyklus produktu."— Transkript prezentace:

1 Věčný brouk a jeho příbuzenstvo Tým č. 1

2 Cíl segmentace targeting positioning a repositioning vývoj nového produktu životní cyklus produktu

3 Životní cyklus VW Brouka - počet ročně prodaných kusů (v mil. ks)

4 Začátky VW Beetle Hitler - „...levné auto pro široké masy...“  Dr. Porsche továrna ve Wolfsburgu 1934 NSU – typ 32 prototyp začátky VW Beetle

5 segmentace  geograficky  příjmově nízké příjmy nadprůměrné příjmy průměrné příjmy nadprůměrné příjmy  podle typu zákazníka targeting začátky VW Beetle

6 nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle positioning začátky VW Beetle

7 Poválečné období vyrobených ks vyrobených ks export do Holandska poválečné období

8 vývoj produktu segmentace targeting positioning životní cyklus produktu marketingová strategie žádné změny  poválečné období

9 50. léta stálý zájem o předválečné modely X růst konkurence 50. léta

10 vývoj produktu technické úpravy 1952 Stoll Coupé 50. léta

11 segmentace  nové segmenty  export  důraz na značku targeting  nové trhy 50. léta

12 nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle positioning 50. léta

13 60. léta velké investice do vývoje růst konkurence  boj na domácím i zahraničních trzích 60. léta

14 vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost nové variace VW Beetle z roku léta

15 segmentace  výrazné členění trhu na domácí a zahraniční targeting positioning  image  vhodná strategie životní cyklus  nové skupiny zákazníků 60. léta

16 positioning nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle Morris Minor Fiat Renault 60. léta

17 léta vrchol úspěch nové továrny v zahraničí 70. – 90. léta

18 vývoj produktu stagnace VW Beetle z roku – 90. léta

19 segmentace + Latinská Amerika + noví zákazníci »styl, tradice targeting positioning 70. – 90. léta

20 90. léta - současnost Latinská Amerika - tradiční modely Evropa, USA - VW New Beetle 90. léta - současnost

21 vývoj produktu nový design komfort technologie 90. léta - současnost

22 segmentace targeting –noví zákazníci positioning –velký posun 90. léta - současnost

23 positioning nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW New Beetle Mini Cooper Peugeot 206 XS Toyota Yaris T - sport 90. léta - současnost

24 Shrnutí jeden z nejúspěšnějších automobilů v historii motorismu VW Beetle  VW New Beetle ?


Stáhnout ppt "Věčný brouk a jeho příbuzenstvo Tým č. 1. Cíl segmentace targeting positioning a repositioning vývoj nového produktu životní cyklus produktu."

Podobné prezentace


Reklamy Google