Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Věčný brouk a jeho příbuzenstvo

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Věčný brouk a jeho příbuzenstvo"— Transkript prezentace:

1 Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
Tým č. 1

2 Cíl segmentace targeting positioning a repositioning
vývoj nového produktu životní cyklus produktu

3 Životní cyklus VW Brouka - počet ročně prodaných kusů (v mil. ks)

4 Začátky VW Beetle Hitler - „...levné auto pro široké masy...“
Dr. Porsche továrna ve Wolfsburgu 1934 NSU – typ 32 prototyp

5 segmentace targeting geograficky příjmově podle typu zákazníka
začátky VW Beetle nízké příjmy průměrné příjmy nadprůměrné příjmy nadprůměrné příjmy podle typu zákazníka targeting

6 positioning začátky VW Beetle vysoká cena nízká vybavenost
vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle

7 Poválečné období 1945 - 58 vyrobených ks 1946 - 1004 vyrobených ks
export do Holandska

8  vývoj produktu segmentace targeting positioning žádné změny
poválečné období vývoj produktu segmentace targeting positioning životní cyklus produktu marketingová strategie žádné změny

9 stálý zájem o předválečné modely
50. léta 50. léta stálý zájem o předválečné modely X růst konkurence

10 50. léta vývoj produktu technické úpravy 1952 Stoll Coupé

11 segmentace targeting nové segmenty export důraz na značku nové trhy
50. léta segmentace nové segmenty export důraz na značku targeting nové trhy

12 positioning 50. léta vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost
nízká cena vysoká cena VW Beetle

13 60. léta velké investice do vývoje růst konkurence
boj na domácím i zahraničních trzích

14 vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost
60. léta vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost nové variace VW Beetle z roku 1963

15  segmentace targeting positioning životní cyklus
60. léta segmentace výrazné členění trhu na domácí a zahraniční targeting positioning image vhodná strategie životní cyklus nové skupiny zákazníků

16 positioning 60. léta vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost
nízká cena vysoká cena VW Beetle Morris Minor Fiat Renault

17 70. – 90. léta léta vrchol úspěch nové továrny v zahraničí

18 70. – 90. léta vývoj produktu stagnace VW Beetle z roku 1975

19 segmentace targeting positioning Latinská Amerika noví zákazníci
70. – 90. léta segmentace Latinská Amerika noví zákazníci styl, tradice targeting positioning

20 90. léta - současnost Latinská Amerika - tradiční modely Evropa, USA
- VW New Beetle

21 90. léta - současnost vývoj produktu nový design komfort technologie

22 segmentace targeting positioning noví zákazníci velký posun
90. léta - současnost segmentace targeting noví zákazníci positioning velký posun

23 positioning 90. léta - současnost vysoká cena nízká vybavenost
vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW New Beetle Mini Cooper Peugeot 206 XS Toyota Yaris T - sport

24 ? Shrnutí jeden z nejúspěšnějších automobilů v historii motorismu
VW Beetle  VW New Beetle ?


Stáhnout ppt "Věčný brouk a jeho příbuzenstvo"

Podobné prezentace


Reklamy Google