Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MARKETINGOVÝ MIX Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MARKETINGOVÝ MIX Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek."— Transkript prezentace:

1 MARKETINGOVÝ MIX Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek

2 Obsah  Product „totální výrobek“ dle Kotlera: - jádro, - první slupka, - druhá slupka.  Price  Place  Promotion - nízkonákladová marketingová komunikace.

3 Proces STP Výrobková specializace - jeden druh výrobku pro různé tržní segmenty. Cílovým segmentem jsou: studenti 16 – 26 let, muži a ženy 26 – 65 let, zaměstnaní, s průměrným až nadprůměrným příjmem, aktivní, s bydlištěm ve větších a velkých městech.

4 Spotřební výrobek (speciální výrobek) Služba Product Klasifikace

5 řeší celospolečenský problém, zvyšuje sebevědomí spotřebitelů, diskrétní použití, parfémovaný obsah, substitut antiperspirantu. Product - jádro

6 jednoduché a diskrétní použití, nastavitelná velikost, unisex, originální design, originální a diskrétní obal, prodlužuje životnost oblečení, garance zdravotní nezávadnosti, balení po 2 a po 10 kusech. Product – první slupka

7 Složení Suchý zip Guma Bavlna Absorbující polymer Textilie 1.Suchý zip: umožňuje individuální nastavení velikosti, 2.Guma : zajišťuje flexibilitu výrobku při pohybu, 3.Bavlna: krycí vrstva napuštěná parfémem, 4.Absorbující polymer: přeměňuje absorpci výměšky na gel, přičemž nemění svůj objem, udržuje správné pH, zcela bezpečný pro zdraví, 5.Textilie: prodyšná termoregulační vrstva.

8 záruka 2 měsíce na vrácení nepoužitého zboží, množstevní slevy pro velkoodběratele, snadné a rychlé objednávky z pohodlí domova, při odběru nad 30 ks poštovné zdarma, přednákupní a ponákupní servis. Product – druhá slupka

9 Price Strategie penetration pricing - strategie nízkých zaváděcích cen, - cílem je rychlý vstup na trh a dosažení vysokého tržního podílu na tomto trhu, - vysoký objem prodejů dovolí snížit výrobní i distribuční náklady a tím také cenu výrobku, - strategie je účinná za podmínky vysoké cenové citlivosti tržního segmentu (studenti).

10 Price – balení po 2 ks PŘÍMÉ NÁKLADY Základ: 17,50 Kč Vrstva: 2,50 Kč Guma: 1,41 Kč Povrch: 2,00 Kč Obal: 2,00 Kč Mzdy: 5,06 Kč Celkem: 30,47 Kč NEPŘÍMÉ NÁKLADY Web: 0,28 Kč (35 Kč) Kampaň: 6,39 Kč (798,70 Kč) Ostatní režie: 2,80 Kč (350 Kč) Celkem: 9,47 Kč Cena bez DPH + DPH 21 % = PC s DPH 52, ,92 = 63 Kč Celkové náklady + zisk (31 %) = PC (bez DPH) 39, ,38 = 52,32 Kč = 52 Kč Počet balení : 125 ks K prodeji : 103 ks Hrubý zisk: 1 249,80 Kč

11 Price – balení po 10 kusech PŘÍMÉ NÁKLADY Základ: 87,50 Kč Vrstva: 12,50 Kč Guma: 7,03 Kč Povrch: 10,00 Kč Obal: 5,00 Kč Mzdy: 25,30 Kč Celkem: 147,33 Kč NEPŘÍMÉ NÁKLADY Web: 1,54 Kč (100 Kč) Ostatní režie:10,00 Kč (650 Kč) Kampaň: 8,46 Kč (550 Kč) Celkem: 20,00 Kč Počet balení: 65 Celkové náklady + zisk (39 %) = PC (bez DPH) 167, ,26 = 232,59 Kč = 233 Kč Cena bez DPH + DPH 21 % = PC s DPH 232, ,84 = 281,43 Kč = 281 Kč K prodeji: 65 ks Hrubý zisk: 4 268,55 Kč

12 Price – reklama na obalu 22 ks (balení po 2 ks) – vlastní reklama, 103 ks (balení po 2 ks) – 2 x cizí reklama (0,4 Kč/ks) 65 ks (balení po 10 ks) – 4 x cizí reklama (1 Kč/ks) Hrubý zisk: 106,20 Kč

13 Price – shrnutí Náklady: Balení po 2 ks x 125 ks = náklad na balení po 2 ks 39,935 Kč x 125 ks = 4 991,875 Kč Balení po 10 ks x 65 ks = náklad na balení po 10 ks 167,327 Kč x 65 ks = ,255 Kč Celkové náklady: ,13 Kč Výnosy: Balení po 2 ks x 103 ks = 52 Kč x 103 ks = Kč Pronájem reklamního místa na obalu (balení po 2 ks): 0,40 Kč x 103 ks = 41 Kč Balení po 10 ks x 65 ks = 231 Kč x 65 ks = Kč Pronájem reklamního místa na obalu (balení po 10 ks): 1 Kč x 65 ks = 65 Kč Celkové výnosy: Kč Výsledek hospodaření: Kč

14 Price Platební podmínky platba hotově na prodejně, platba platební kartou na prodejně, platba převodem na účet, platba hotově na dobírku, Dodací podmínky osobní odběr Havířov, Ostrava, doprava Českou poštou, dodací lhůta do 3 dnů od podání objednávky.

15 Place Strategie „výhradní distribuce“ -výhradní právo distribuovat STOPPOTS omezenému počtu prodejců v dané lokalitě, -výběr prodejců na základě kladných osobních zkušeností.

16 Place Distribuční cesty: 1)přímé: osobní odběr: Havířov, Ostrava ( hod), Českou poštou - balení po 2 ks: 50 Kč, - balení po 10 ks: 75 Kč. E-shop 2) nepřímé: obchodní zprostředkovatelé (prodejny v místě školy a podniků), partneři v rámci Affiliate programu (výrobci oděvů).

17 Promotion Strategie „pull“ - snaha přimět konečného zákazníka, aby STOPPOTS poptával u obchodníků a ti jej pak dále poptávali u výrobce, - marketingové aktivity se primárně zaměřují na reklamu, spotřebitelské podpory prodeje a nástroje přímého marketingu, - to vše za využití nízkonákladové marketingové komunikace.

18 Promotion (nízkonákladová marketingová komunikace) 1)REKLAMA: „na obalu výrobků“, „diskusní skupiny (Facebook, Twitter), „SEO“, „reklamní spot“, 2)PODPORA PRODEJE: „zvýhodněná balení“, „věrnostní programy“, „vyhledávače zboží“, „zákaznické karty“, 3)DIRECT MARKETING: „ ing“ (v souladu s antispamovým zákonem), „web“, „e-shop“, 4)NÍZKONÁKLADOVÁ MK: „word-of-mouth“, „virální marketing“, „Affiliate program“.

19 Sdělení: „Chceš mít triko bez potu? Kup si 10 STOPPOTů!“ reklama na obalu, SEO, založení bezplatného účtu na sociálních sítích (Facebook, Twitter), natočení nízkonákladového reklamního spotu. Promotion - reklama

20 zvýhodněná balení: balení po 10 ks – nižší výdaje na poštovné, věrnostní programy: zákaznické karty o každý pátý on-line nákup bez poštovného, o při každém pátém nákupu na prodejně zdarma balení po 2 kusech, vyhledávače zboží vzorky zdarma: každý devátý registrovaný zákazník získá balení po 2 ks k vyzkoušení zdarma, Promotion – podpora prodeje

21 ing: vytvoření personifikované databáze zákazníků (připomínací a informační funkce), web: e-shop: sekce FAQ, kontaktní formulář, fórum pro spotřebitele, telemarketing: pasivní forma (přednákupní a ponákupní poradenství). Promotion – Direct marketing

22 Děkujeme za pozornost „Od této chvíle koláče už jen na talíři!“ Obrázek: zdroj


Stáhnout ppt "MARKETINGOVÝ MIX Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek."

Podobné prezentace


Reklamy Google