Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->"— Transkript prezentace:

1

2 MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům

3 MY FOOD start(-up): 2012->

4 CO je MY FOOD?

5 ► MY FOOD Market – první prodejna ►Spuštění webu a FB ►Založení skladu ►Spuštění E-shopu V01 / koloniál & Rozvoz ZDARMA >

6 MY FOOD Market – první prodejna se zracím boxem >

7 ► E-shop V01 / +Čerstvý sortiment ►Mailing – pravidelné mailování, 1x měsíčně ►MY FOOD Snack – první bistro ►Vlastní výroba – dle receptur šéfkuchaře ►MY FOOD Deli – první obchod v OC ►Nový E-shop V02 – převzetí tech. řešení >

8 ► MY FOOD Snack – první bistro s tablety >

9 ►Nový E-shop V >

10 ►Mailing – segmentace, navýšení počtu mailingů ►Nový E-shop V02 1. nápravy škod 2. nové služby: o ROZNOS OBĚDŮ o COFFEE-BREAKS o CLICK&COLLECT ►MY FOOD Deli – 2. obchod v OC >

11 ►MY FOOD Truck: pojízdná prodejna  prodej přímo na místě  click&collect: o výdej obědů objednaných on-line o vyzvedni si svůj nákup > na co se těšíme

12 MY FOOD Deli: OC OLYMPIE, Modřany > BRNO

13 MY FOOD Snack: CORSO, Karlín > PRAHA

14 MY FOOD & eCommerce E-SHOP – společná platforma pro rozvoj dalších služeb: Coffee-breaks, roznos obědů Objednávky jídel přes tablety Special microsites Click&collect Databáze zákazníků, u kterých víme, co mají rádi Učíme se segmentovat, nabízet zboží na míru Navýšení obratu Lepší služba zákazníkům

15 MY FOOD & eCommerce PODPORA ON-LINE PRODEJE: 1.PPC, klíčová slova, remarketing problém: čerstvý sortiment (Brno), cílení, distribuce, rozšiřujeme sortiment do celé ČR 2. Doprava ZDARMA, 100 Kč k 1. nákupu akviziční nástroj opakovaný nákup

16 MY FOOD & eCommerce 3. Mailing: 2500 subscribers Open rate % Konverze – 3.5 % 3. Facebook: Placené kampaně

17 MY FOOD & eCommerce 4. In-store: TV v MY FOOD Deli v OC 6. Inzerce v tištěných médiích ad hoc

18 MY FOOD & eCommerce 7. Průzkum preferencí zákazníků MF: Které potraviny byste byli ochotni nakupovat on-line? -NIKDY: pečivo, zelenina -URČITĚ ANO: sladkosti, nápoje, do spíže Brno, duben 2015, vzorek 500 dotázaných, ženy/matky, cca 25-45

19 MY FOOD & eCommerce NAŠE VIZE E-shop = kamenná prodejna osobní přístup, klientský servis Efektivní segmentace: o poznat svého zákazníka o nabídnout mu to, co chce

20 Budeme se těšit na viděnou. Jana Chini W MYFOODMARKET.CZ Fb MyFoodMarketBrno


Stáhnout ppt "MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->"

Podobné prezentace


Reklamy Google