Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ EMAILING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ EMAILING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,"— Transkript prezentace:

1 N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ EMAILING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz www.acomware.cz facebook.com/acomware twitter.com/acomware

2 Obsah Jak navýšit obraty Předpoklady Využití retailu Remarketing Emailing Shrnutí Remarketing a efektivní emailing2

3 Jak navýšit obraty na e-shopu? Více nových zákazníků Vyšší průměrná účtenka Vyšší obchodní výkonnost webu Více opakovaných objednávek Remarketing a efektivní emailing3

4 Máte předpoklady? Dobrý produkt, dobrá cena, silná značka Marketingové příležitosti Využití moderních technologií a analytických nástrojů Centrální databáze zákazníků Znalost chování zákazníků Retailová síť napojená na online Rychlá schopnost změny Remarketing a efektivní emailing4

5 Využíváte naplno retail? Získání zpětné vazby zákazníků Sběr emailů Účinnější cross-sell a up-sell Využití informací o chování zákazníků na webu či v emailu pro prodej a péči Měření a využití ROPO efektu Remarketing a efektivní emailing5

6 Remarketing Strategie Co můžete nabídnout navíc Velmi přesné cílení (produkty + proměnné) Dobrá práce s frekvencí Nejčastější chyby: –absence motivace –neomezená frekvence –velmi obecné zacílení –čekání na velké publikum –neoptimalizace kreativ a domén –neviditelnost banneru Remarketing a efektivní emailing6

7 Doporučené strategie pro remarketing Přivedení nekonvertujícího návštěvníka Opuštěný nákupní košík Opakovaný prodej Doporučení přátelům Speciální marketingové akce Zvýšení frekvence pro ty, kteří viděli běžné display kampaně Remarketing a efektivní emailing7

8 Kampaně a remarketing přes Adform Remarketing a efektivní emailing8 Běžné kreativy Remarketingové kreativy Nezapomeňte na postview konverze a konverze po skončení kampaně Zkuste remarketing na doméně, odkud přišel návštěvník

9 Emailing inteligentně a efektivně Správný emailing –Správná nabídka –Ve správný čas –Se správnou motivací –Ve správném formátu –Ve správný čas doručení –Pro správného příjemce –Se správným oslovením Remarketing a efektivní emailing9

10 Emailing – trigger a dávkové kampaně Remarketing a efektivní emailing10 95.9 % Dávkové kampaně 4.1% Trigger kampaň Počet odeslaných e-mailů Prodeje 40.2% Trigger kampaně 59.8 % Dávkové kampaně Zdroj:

11 Emailing – různé typy kampaní Přechod od dávkového emailu na email individualizovaný pro každého příjemce Kampaně spouštěné na základě akce a času Různé emailové kampaně: –Propagační –Transakční –Lifecycle Automatizace Aktualizace dat o zákaznickém chování Remarketing a efektivní emailing11

12 Lifecycle kampaně Uvítací proces nového odběratele Připomenutí opuštěného košíku Připomínka objednání (předvytvoření objednávky) Up-sell kampaně Reaktivace zákazníka Motivace zákazníka zajít do prodejny Další možnosti na základě chování (sdílení na sociální sítě) Remarketing a efektivní emailing12

13 Emailing - případovka SmartPak.com – eshop s krmením pro koně 24 trigger a transakčních kampaní, 50 unikátních automatizovaných kampaní Před 4 roky email tvořil 1% obratu, nyní 37 %, zároveň i výrazný růst v absolutních číslech Jednoznačně nejvyšší návratnost investic z marketingového mixu Remarketing a efektivní emailing13

14 Emailing - případovka Remarketing a efektivní emailing14 SmartPak Newslettery SmartPak Lifecycle & Transakční E-maily Open Rate 17%  64 % vyšší 28% Click-Through Rate 2%  150 % vyšší 5% Conversion Rate 6%  83 % vyšší 11%  175 % vyšší Obrat / email 3,2 Kč  16 % vyšší 8,8 Kč Míra odhlášených 0.043% 0.05% Spam Complaint Rate 0.047%  10 % nižší 0.043%

15 Doporučení pro Vás Využijte možností retailu pro posílení e-shopu Sbírejte maximum informací o návštěvnících a zákaznících a o jejich chování Využijte moderní nástroje pro remarketing a emailing Remarketing může rychle a levně zvýšit obraty Neposílejte zákazníkům nerelevantní emaily, vytvořte lifecycle a transakční kampaně Zkoušejte, optimalizujte, testujte, vyhodnocujte! Remarketing a efektivní emailing15

16 Děkujeme za pozornost! Ing. Magda Divišová, PhD. magdalena.divisova@acomware.cz Ing. Jan Penkala jan.penkala@acomware.cz ACOMWARE s.r.o. je partnerem VIV mail s.r.o., výhradního resellera Silverpop v ČR, pro e-shopy a e-retail www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz www.acomware.cz facebook.com/acomware twitter.com/acomware


Stáhnout ppt "N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ EMAILING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,"

Podobné prezentace


Reklamy Google