Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/44.0006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/44.0006."— Transkript prezentace:

1 9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/

2 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ KONSTRUKČNÍ SPECIFIKA ROBOTŮ  Konstrukční specifika robotů a jejich komponent  Robot jako strojírenský výrobek  Návrh robotizovaného pracoviště  Ověření a optimalizace konstrukce  Průmyslový robot a manipulátor

3 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ ROBOT JAKO STROJÍRENSKÝ VÝROBEK  Poměrně složitý a vysoce přesný stroj  Mechanická konstrukce  Pracovní rozsah  Tuhost konstrukce  Jak takové věci učit?

4 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ KONCEPTUÁLNÍ SCHÉMA - ROZVRŽENÍ  „Načrtnuté” schéma  Míra zjednodušení  Sestavy - Rozvržení

5 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ MOŽNOSTI TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE  „Osamostatnění” dílu  Modelování dílu  Odpovědnost, samostatnost

6 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ METODA NÁVRHU „SHORA-DOLŮ“  Postupný „růst“ sestavy  Funkčnost, možnost změny  Reálnost projektu

7 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PROSTOROVÉ KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ  Řešení problémů  Úpravy, modifikace  Reálnost projektu

8 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ NÁVRH ROBOTIZOVANÉHO PRACOVIŠTĚ  Volba vhodného robota  Pracovní rozsah  Simulace pohybů  Simulace řízená událostmi  Finanční náročnost výuky

9 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PRACOVNÍ ROZSAHY  Stupně volnosti  Vyhledání mezních stavů  Katalogový list

10 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ SIMULACE POHYBŮ

11 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OVĚŘENÍ KONSTRUKCE  Zatížení, upevnění  Průběžná kontrola  Tuhost konstrukce  Optimalizace tvaru  Technická náročnost výuky

12 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OVĚŘENÍ KONSTRUKCE  Max. napětí je malé  Max. posun 0,599mm

13 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PROTOKOL O VÝPOČTU  Do formátu *.doc  Vlastní závěr

14 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE  Co budu měnit?  S jakým omezením?  S jakým cílem?  Technické myšlení

15 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE  Názornost  Rychlost  Reálnost  Výsledek?

16 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE  Požadovaná tuhost  Minimální hmotnost  Optimální délka drážky  Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/44.0006."

Podobné prezentace


Reklamy Google