Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje 26.04.2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje 26.04.2011."— Transkript prezentace:

1 Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje

2 Realizace projektu zahájení 07/2010 ukončení 07/2013 Tento projekt je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a státního rozpočtu ČR

3 Zpracovávané oblasti: ►A1 - Strategie řízení lidských zdrojů ►A2 - Strategie řízení zřizovaných (příspěvkových) organizací ►A3 - Informační strategie ►A4 - Návrh a zavedení systému poskytování a sledování dotací ►A5 - Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů ►A6 - Návrh a zavedení systému řízení kvality

4 Dodavatelé A1: AQE advisors, a.s. A2: CORTIS Consulting s.r.o. A3: CORTIS Consulting s.r.o. A4: AQE advisors, a.s. A5: AQE advisors, a.s. A6: HEXPERT a.s.

5

6 2010 sestaveny projektové týmy vyhlášeno nadlimitní veřejné zakázky v otevřené zadávacím řízení jednací řízení bez uveřejnění pro aktivitu 1 podepsány smlouvy s dodavateli projektová směrnice projektové úložiště oficiální zahájení v sále ZPK

7 Aktivita A1 (A1) název: Strategie řízení lidských zdrojů garant: Mgr. Štěpánka Szabó zpracovatel: Martin Havlík

8 Aktivita A2 (A1) název: Strategie řízení zřizovaných (příspěvkových) organizací garant: Mgr. Borovanský zpracovatel: Martin Havlík

9 Aktivita A3 (A1) název: Informační strategie garant: Eliška Pečenková zpracovatel: Ing. Tomáš Kuba

10 Aktivita A4 (A2) název: Návrh a zavedení systému poskytování a sledování dotací garant: Ing. Martin Zaoral zpracovatel: Martin Havlík

11 Aktivita A5 (A3) název: Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů garant: Rudolf Hosman zpracovatel: Luděk Kryšpín

12 Aktivita A6 (A4) název: Návrh a zavedení systému řízení kvality garant: Mgr. Štěpánka Szabó zpracovatel: Ing. Aleš Chrenka

13 Harmonogram analytické části odevzdání finálních verzí (dodavatelé) odevzdání „super SWOT“ projednání výstupů Řídícím výborem zámek RPK RPK

14 Postup realizace analytické části ►Realizace místních šetření na úrovní kraje/krajského úřadu ►Realizace místních šetření na úrovni ZO, obcí ►Realizace dotazníkového šetření ►Analýza dostupných dat ►Analýza interní dokumentace ►Analýza legislativy

15 Informační strategie - analýza analýza informačních a řídících potřeb analýza současného stavu řízení a poskytování ICT služeb: na krajském úřadě na organizacích zřizovaných PK vyhodnocení současného stavu (SWOT) statistický průzkum a jeho vyhodnocení

16 Analýza informačních a řídících potřeb poptávka po informacích informační toky v rámci interních procesů analýza elektronických podpůrných procesů analýza předpokládaného budoucího rozvoje centrálních projektů s dopady na kraje

17 Analýza současného stavu řízení a poskytování ICT služeb vykonávané ICT služby a činnosti organizační členění nákladovost poskytování ICT služeb na krajském úřadu na organizacích zřizovaných PK

18 Informační strategie - analýza politická reprezentace vedení KÚ, odbory 3 ORP, 2 obce s PÚ, 5 obcí 1.typu průřez vzorku ZZO (20 školství, 4 kultura, 2 doprava, 4 sociální služby, CNPK) vybrané subjekty VS a komerční subjekty vybrané subjekty složek IZS občané a uživatelé služeb KÚ

19 Harmonogram návrhové části A uložení pracovních výstupů návrhové části do projektového úložiště (dodavatelé) verze k připomínkování (dodavatelé) předání připomínek (PK) odevzdání finálních verzí (dodavatelé) RPK

20 Harmonogram návrhové části B uložení pracovních výstupů návrhové části do projektového úložiště (dodavatelé) verze k připomínkování (dodavatelé) předání připomínek (PK) odevzdání finálních verzí (dodavatelé) RPK

21 Informační strategie - návrh vize a cíle koncepce IS PK SP zajištění poskytování ICT služeb – návrh a opatření plán implementace navržených změn návrh marketingové strategie změny vytvoření školicích materiálů a plánů vzd. návrh změn interních dokumentů

22 Další etapy Implementace – 12/2011 Ověření shody, monitoring 1. revize – 06/2012 (statistický průzkum) Ověření shody, monitoring 2. revize – 05/2013

23 Děkuji za pozornost. Eliška Pečenková


Stáhnout ppt "Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje 26.04.2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google