Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pohled na marketingový mix www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pohled na marketingový mix www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová."— Transkript prezentace:

1 Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP II Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhPohled na marketingový mix Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum

2 Jak pohlížíme na marketingový mix? Jedná se o soubor …………. nástrojů, na které by měl marketér pohlížet …………., především však z pohledu …………….., ne prodejce. Zákazník požaduje vysokou …………., nízkou ……….., velké pohodlí a komunikaci. Základní „4P“ se pak mohou následně proměnit ve „4C“. O která „C“ se jedná? TAKTICKÝCH KOMPLEXNĚ ZÁKAZNÍKA HODNOTU CENU

3 „4C“ „4P“ Řešení potřeb zákazníka (customer solution) Výrobek Náklady, které zákazníkovy vzniknou (customer cost) Cena Dostupnost řešení (convenience) Distribuce Komunikace (communication) Propagace

4 Použité zdroje NĚMEC, Robert. Marketingový mix: jeho rozbor, možnosti využití a problémy. In: [online]. 2005, 2012 [cit ]. Dostupné z: TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN SCHIFFMAN, Leon G. Nákupní chování: [velká kniha k tématu Consumer Behavior]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, xxii, 633 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer. ISBN


Stáhnout ppt "Pohled na marketingový mix www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová."

Podobné prezentace


Reklamy Google