Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikační proces www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikační proces www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2."— Transkript prezentace:

1 Komunikační proces www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I. 1105 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhKomunikační proces Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum30. 8. 2012

2 Komunikační proces Proces marketingové komunikace odpovídá modelu komunikačního procesu tak, jak jej uvádí většina autorů. V podstatě jde jen o modifikace a rozšíření více než padesát let staré Laswellovy charakteristiky, vyjádřené jednoduše: Kdo říká – co – jakými prostředky – komu – s jakým účinkem.

3 Navrhněte vlastní komunikační model Použijte všechny prvky Zdroj (komunikátor) Příjemce (recipient, komunikant) Zpráva (sdělení, komuniké) Kódování informace Dekódování Přenos Šumy Zpětná vazba (feed back)

4 ZDROJZDROJ PŘÍJEMCEPŘÍJEMCE Š U M Y ZprávaZakódováníPřenosDekódování Zpětná vazba Např.: Vlastní modifikace komunikačního modelu

5 Bibliografie Typologie komunikačních agentur. In: www.ateliercreo.cz [online]. [cit. 2012-07-12] KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN 80-902-1105-4. „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Klára Masařová.“ www.zlinskedumy.cz


Stáhnout ppt "Komunikační proces www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2."

Podobné prezentace


Reklamy Google