Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1. NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1. NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry."— Transkript prezentace:

1 PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1

2 NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry bylo do kurzu zapsáno 330 studentů. Minulý semestr – rozdělení na skupiny používající Word a skupiny používající SWB. Aktuální semestr – pouze SWB. 2

3 3

4 A NKETA PRO STUDENTY Studentům byla minulý i tento semestr distribuována anonymní anketa, zaměřená hodnocení práce se SWB. Loni odpovědělo 89 studentů, letos 58. 4

5 K LÍČOVÉ POZNATKY Z ANKETY Průměrné odhadované časy tvorby analytické zprávy: Minulý semestr, Word: 10,12 h Minulý semestr, Joomla: 8,49 h Aktuální semestr, Joomla: 6,7 h Nižší průměrný čas tento semestr je způsobem zjednodušením vzorové analytické oproti minulému semestru. 5

6 H ODNOCENÍ PŘÍNOSŮ J OOMLY, ZS Otázka č. 1 : Joomla! zpřístupňuje analytickou zprávu online, takže se více uživatelů může podílet na její tvorbě. Ohodnoťte přínos této funkce oproti situaci, kdybyste si museli dokument posílat a sjednocovat verze? Otázka č. 2 : Jak hodnotíte přínos funkce gInclude pro vložení části automaticky vygenerované zprávy do textu z hlediska úspory času a uživatelského pohodlí? 6

7 7

8 H ODNOCENÍ PŘÍNOSŮ J OOMLY, LS Otázka č. 1 : Přijde Vám psaní zprávy a odevzdání textu pomocí CMS Joomla! jednodušší než by bylo psaní zprávy ve Wordu a odevzdávání přes ISIS? 8

9 H ODNOCENÍ PŘÍNOSŮ J OOMLY, LS Otázka č. 2 : Ohodnoťte přínos kolaborativního přístupu k tvorbě zprávy oproti situaci, kdy byste museli zprávu odevzdávat v MS Word, a tudíž řešit různé verze dokumentu. Otázka č. 3 : Ohodnoťte přínos vkládání PMML částí do vytvářené analytické zprávy oproti situaci, kdy byste museli snímat obrazovky z Lisp-Mineru/Ferdy a do analytické zprávy je následně vkládat. 9

10 10

11 V YBRANÉ PŘIPOMÍNKY OD STUDENTŮ Není to špatný nápad, nicméně, na pohodlnost psaní ve wordu to nemá. Případně jsme jako team předtím využívali google docs a jeho online word, jako prostředek pro jednoduché sdílení mezi členy teamu a editaci. Na zprávě nemůže pracovat více lidí (resp. nejde se přihlásit z více PC) - chybují pak skripty. Má to sice svou logiku ale prodlužuje to zpracování. Uvítal bych možnost pracovat na zprávě offline. Grafy umí zobrazit jenom 7 sloupců. Trochu málo ne? 11

12 V YBRANÉ PŘIPOMÍNKY OD STUDENTŮ Podle mě se používá příliš mnoho složitých programů. Během semestru jsme pracovali asi s 6 různými programy, což mi přijde opravdu hodně, zaměřil bych se na nějaký program, který toho zvládne víc najednou (pokud existuje). 12

13 V YBRANÉ PŘIPOMÍNKY OD STUDENTŮ 1) Verzování dokumentů - zejména pak analytické zprávy na které se v našem týmu podíleli téměř všichni. 2) Editování více uživateli - ve stylu EtherPadu. Uživatelé mohou editovat dokument ve stejný moment. 3) Odběr emailových upozornění při aktualizaci dokumentu - když někdo uloží novou verzi dokumentu a já mám u tohoto dokumentu nastavené upozornění, tak dostanu email. 4) Umístit na web video tutoriály, které představí základní i pokročilé funkce. 13


Stáhnout ppt "PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1. NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry."

Podobné prezentace


Reklamy Google