Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Do not put content on the brand signature area Výroční konference Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska ING Employee Benefits 12. dubna 2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Do not put content on the brand signature area Výroční konference Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska ING Employee Benefits 12. dubna 2015."— Transkript prezentace:

1 Do not put content on the brand signature area Výroční konference Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska ING Employee Benefits 12. dubna 2015

2 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze22

3 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze3 Pozice ING Group ve světě

4 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze44 ING v České republice  ING vstoupila na trh v roce 1991  550 zaměstnanců  více než 1,15 mil. klientů  přes 121 mld.Kč aktiv ve správě  čistý zisk v roce ,21 mld.Kč  ING skupina ING Životní pojišťovna ING Penzijní fond ING Bank ING Investment Management ING Employee Benefits ING Commercial Banking ING Lease ING Real Estate

5 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze5 Podíl penzijních fondů u penzijního připojištění na něž přispívá zaměstnavatel (2009). Průměrný příspěvek zaměstnavatele: 640,00 Kč Průměrný příspěvek zaměstnavatele – sjednáno u ING: 741,00 Kč Zdroj: Asociace penzijních fondů Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze5 Postavení ING v oblasti Employee Benefits Počet klientů = firem ING (srpen 2010) na životní pojištění: firem penzijní připojištění: firem Podíl pojišťoven na trhu daňově odečitatelného životního pojištění v České republice dle počtu smluv na soukromé životní pojištění, které platil nebo na něž přispíval zaměstnavatel (2009). Zdroj: ČAP

6 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze6 6 Referenční listina ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ České dráhy, a.s. BRANO a.s. Vojenské lesy a statky ČR, s.p. Cembrit CZ, a.s. Bombardier Transportation Czech Republic a.s. AERO Vodochody a.s. International Power Opatovice, a.s. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Hayes Lemmerz Alukola, s.r.o. KOVONA SYSTEM, a.s. Visteon - Autopal, s.r.o. Linde Gas a.s. PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, a.s. Logica Systems, s.r.o. Letiště Praha, s.p. IVAX Pharmaceuticals s.r.o. Teplárny Brno, a.s. MOTORPAL,a.s. Siemens Automobilové systémy s.r.o. DHL Logistics (Czech Republic) s.r.o. I & C Energo a.s. VÍTKOVICE, a.s. Vodafone Czech Republic a.s. Slovácké strojírny, akciová společnost PENZIJNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ T-Mobile Czech Republic a.s. Delphi Packard Electric Česká republika s.r.o. AL INVEST Břidličná, a.s. Siemens VDO Automotive s.r.o. ČSAD JIHOTRANS a.s. BRANO a.s. Saint-Gobain Vertex, s.r.o. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Dopravní podnik hl.m. Prahy, akciová společnost GTS NOVERA a.s. Accenture Services, s.r.o. Plzeňský Prazdroj, a. s. MORAVIA IT, a.s. M E D I A T E L, spol. s r.o. Timken Česká republika s.r.o. ZIMBO CZECHIA s.r.o. Oracle Czech s.r.o. Pražská energetika, a.s. Vodafone Czech Republic a.s. MORA AEROSPACE, a.s. DHL Logistics (Czech Republic) s.r.o. Siemens Automobilové systémy s.r.o. Logica Systems, s.r.o. DONALDSON CZECH REPUBLIC s.r.o. a dalších více než společností, kterým poskytujeme produkty životního pojištění a penzijního připojištění

7 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze7 Benefit pro členy Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska

8 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze8 Co Vám přinášíme…? Tým odborníků, který Vám připraví řešení na míru Špičkový servis – implementace programu a jeho bezproblémový chod Kvalitní produkty životního a penzijního připojištění, novinka ING SMART Marketingové a finanční benefity pro společnost i její zaměstnance

9 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze9 Reálný příklad Cíle společnosti XY, 100 zaměstnanců: -Motivace zaměstnanců -Odměny za nižší zmetkovost -Odměny za odpracované hodiny -Úspora nákladů

10 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze10 Řešení Životní pojištění s příspěvkem zaměstnavatele, jehož výše je závislá na předem stanovených ukazatelích Dlouhodobá motivaceOkamžité ohodnocení při splnění cíle Maximálně do výše Kč na jednoho zaměstnance ročně

11 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze11 Přínosy -Splnění cílů motivace -Úspora firmy ve výši Kč/rok -Motivace zaměstnanců -Zvýšení příjmu zaměstnance Kč/rok

12 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze12Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze12 Zaměstnanecké výhody v ČR 2010 Společný výzkum společnosti ING a svazu průmyslu a dopravy

13 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze13 Shrnutí – výzkum zaměstnaneckých benefitů Daňově zvýhodněné benefity nabízí svým zaměstnancům většina oslovených společností (95 %). Stejný výsledek zaznamenly i daňově nezvýhodněné benefity. Nejoblíbenějším daňově zvýhodněným benefitem jsou stále stravenky, které svým zaměstnancům poskytuje 75 % firem. I tento výzkum potvrdil stálou oblibu penzijního připojištění a životního pojištění jako zaměstnaneckých benefitů – PP poskytuje 60 % společností, ŽP 39 %. Oba tyto benefity navíc svým zaměstnancům nabízí stále více podniků. Nejvíce poskytovaným daňově nezvýhodněným benefitem jsou mobilní telefony, které svým zaměstnancům poskytuje 80 % společností. Nejvíce rostoucím benefitem je vzdělávání (+ 8 % společností). Téměř 40 % společností nadto poskytuje svým zaměstnancům i další motivační benefity. Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze13

14 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze14Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze14 Daňově zvýhodněné benefity Daňově zvýhodněné benefity poskytuje svým zaměstnancům 95 % oslovených společností. V průměru společnosti nabízí tři daňově zvýhodněné benefity (větší společnosti mnohdy poskytují i větší počet benefitů). Mezi nejoblíbenější daňově zvýhodněné benefity patří – stravenky (75 %), vzdělávání (70 %), penzijní připojištění (60 %) a životní pojištění (39 %). Základ grafu tvoří všechny společnosti (N=173)

15 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze15Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze15 Daňově nezvýhodněné benefity Daňově nezvýhodněné benefity poskytuje svým zaměstnancům 95 % oslovených společností. V průměru firmy poskytují 5 benefitů. Zaměstnanci ve větších společnostech mají k dispozici i větší počet benefitů. Mobilní telefon poskytuje svým zaměstnancům 80 % společností, služební automobil 75 % podniků. I zde je ve velké míře zastoupeno vzdělávání (64 % společností). Základ grafu tvoří všechny společnosti (N=173)

16 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze16Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze16 Životní pojištění Životní pojištění nabízí v současnosti 39 % oslovených společností, které ho budou svým zaměstnancům poskytovat i nadále. Průměrná částka, kterou společnosti na ŽP přispívají je 541 Kč. 5 % společností zvýší příspěvky na ŽP, nebo ŽP nově zavede.

17 Do not put content on the brand signature area Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING colour balance Guideline Bankovnictví – Investice – Životní pojištění – Penze17 Kontakty Děkujeme za Vaši pozornost věnovanou naší prezentaci! Jiří Běťák Director of Employee Benefits and Bankassurance Nádražní 25, Praha 5, Czech Republic T , M E Petr Skála Senior Account Manager ING Životní pojišťovna N.V. oddělení Employee Benefits Kvítková 3687/52, Zlín E: T: Radek Forman Relationship Manager ING Employee Benefits Nádražní 25, Praha 5, Czech Republic T M E Leoš Pospíšil ING Employee Benefits Relationship Manager Jeremenkova 42, Olomouc T: E:


Stáhnout ppt "Do not put content on the brand signature area Výroční konference Společenství průmyslových podniků Moravy a Slezska ING Employee Benefits 12. dubna 2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google